2021/12/20

Blogmas #20 – cateringi świąteczne

 Pomysł na ten wpis przyszedł mi do głowy po obejrzeniu nowego odcinka na kanale "Sprawdzam Jak". Dymitr pokazywał i testował catering wigilijny od Magdy Gessler. Wyszło bardzo przeciętnie. 

Chciałam Was zapytać, czy korzystaliście kiedyś z jakiegoś cateringu wigilijnego? Ja nie. Uważam, że to zdecydowanie zbyt dużo kosztuje. W domu można zrobić te potrawy mniejszym kosztem. Może to dobre rozwiązanie dla kogoś, kto spędza Boże Narodzenie sam albo tylko z drugą osobą, jednak przy dużej ilości osób wychodzi zbyt drogo. 




10 komentarzy:

  1. uważam,że catering jest dobry ale dla firm,jak masz firmę i robisz wigilię dla pracowników to taki catering się sprawdzi idealnie....osobiście nigdy nie korzystałam i nie chciałabym bo to się nie opłaca..to wolałabym już pójść do sklepu i kupić jakieś gotowe produkty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jest mała ilość osób na wigilii to rzeczywiście aż się nie chce robić 2 krokietów i 10 pierogów, w takim wypadku może ma to sens. Albo jak jesteś leniwym bogaczem. Bo to strasznie drogo wychodzi..
    Nigdy nie korzystałam, ale jak już bym miała to zamówiłabym pierogi i uszka z mojej ulubionej polskiej restauracji, która prowadzi akurat catering wigilijny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie korzystałam nigdy, ale słyszałam, że to bardzo wygodna opcja, jak ktoś ma więcej gości na Wigilii. Jakby sprzątania było mało, to jeszcze gotowanie.xd :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam przed hiba20 - chciała mnie oszukać, ukraść konto. Proponowała żebym podała jej numer klienta i zmieniła hasło. XD Gdy jej odpisałam, że nie, to mnie zablokowała. Mam screeny czatu rozmowy jak coś. Wesołych Świąt :)

      Usuń
  4. Zamówi się kubełek z KFC + Coca Cola i catering jak znalazł! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie korzystałam z cateringu, ale muszę przyznać, że jeśli w przyszłości bym organizowała sama Święta u mnie w domu to na pewno bym z takiej pomocy skorzystała. Zawsze moja mama wyprawia Święta, ale niestety bardzo się rozchorowała na koronę. Trafiła do szpitala i leżała tydzień pod tlenem, więc absolutnie ma zakaz od całej rodzinki, żeby robić cokolwiek na wigilię :D Ja robię większość rzeczy i nie polecam xD Najgorsze są pierogi i uszka, nie tyle samo przygotowanie, a mrożenie tego... Talerz pierogów (niestykających się) na 2h do zamrażalnika i wymiana... I tak 10 talerzy xD Serio, rozplanowanie tego logistycznie to masakra z mini-kawalerkową lodówką :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie myślę, że to dobry pomysł, dużo osób nie ma czasu na przygotowanie jedzenia. Osobiście jeśli miałabym skorzystać z takiej oferty to stawiałabym na moje ulubione restauracje (bo widzę, że oferują pyszności). Niestety faktycznie sporo takie dobroci kosztują, dlatego zawsze w domu robi się domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie osobiście catering kojarzy się z wigiliami klasowymi i firmowymi, a moje doświadczenia nie są zbyt pozytywne (raz na klasową zamowilismy. Raz...)
    Na pewno dla niektórych to dobra opcja, ale ja wolę domowe jedzenie na święta, zdecydowanie.

    CukierkaXD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy dania robione przez kucharke na zamowienie tez sie licza, ale jesli tak, to mialem okazje sprobowac 😅 w przypadku dan swiatecznych w kolejne dni to jak najbardziej mi wszystko smakowalo :) z dan wigilijnych tylko niekotre skladniki zamawiamy i wcale nie sa gorsze jak produkcji wlasnej :) z dobrego zrodla musi dobrze smakować :D w kazym razie swoje co roku sa ciasta na przyklad ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czasem obejrzeć Dymitra i jego testy haha Ja zazwyczaj sama robię, ewentualnie kupuję gotowe np. pierogi w sklepie.

    OdpowiedzUsuń