2021/12/01

#duet

Wygląda na to, że będzie to już ostatni post w tym roku stworzony z myślą o Chanel. W końcu też czasowo się dopasowałem do pokazu. Dzisiejszy duet jest inspirowany wybranymi sylwetkami z pokazu Fall-Winter 2021/2022 Ready-to-Wear. Marka ponownie zaprezentowała nagranie przedstawiające nowe kreacje od Chanel bez udziału publiczności. Na początku i końcu filmiku jesteśmy na ulicach Paryża, potem za kulisami pokazu, następnie razem z modelkami przechodzimy przez ciemny klub. Kolekcja jest inspirowana urlopem na nartach i swobodnym paryskim szykiem. Ścieżkę dźwiękową tworzą trzy kawałki od SAULT (Free, Wildfires, Fearless) i utwór Do you Know Where You're Going To w wykonaniu Diany Ross. Oglądał ktoś z Was ten pokaz? Które looki są Waszymi ulubionymi? Czas na moje stylizacje :)


Na koniec jeszcze wybrane looki z pokazu. Dwa z nich jak widać były dla mnie inspiracjami :)



Zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony Chanel

9 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest ładna :) w drugiej dodałabym jakieś futerko

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię stylistykę Chanel, elegancko i kobieco :) Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, jest klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ekstra! W pierwszej piękna torebka, żałuję że jej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość looków z pokazu dla mnie niezbyt, były o wiele lepsze. Za to Twoje stylizacje świetne; proste, eleganckie ale zarazem bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja - rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam pokazu, ale zdjęcia są wspaniałe, takie magiczne! Twoje stylizacje - wow ♥ Pierwsza jest genialna, zazdroszczę torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie stylizacje - proste i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń