2021/12/31

LOOKBOOK: YOUNG HOLLYWOOD

 

Pewnie zastanawiacie się dlaczego lookbook Young Hollywood ma sylwestrową okładkę. Zupełnie przypadkiem stało się tak, że nasze kreacje z użyciem artykułów z tego sklepu przypominają sylwestrowe =D Dostawa sama w sobie była całkiem spoko jak dla mnie. Ja co nieco kupiłam, co dziwne, ponieważ zazwyczaj omijam ten sklep i kupuję jedynie 1-2 artykuły. Tym razem kupiłam jednak więcej. A Wy co myślicie o naszych stylkach? Przypominają sylwestrowe kreacje? Dajcie znać!

ROCKA


LAVISH


IZOLDA1996-K

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna jest pierwsza stylizacja Rocki :) podoba mi się również druga Lavish oraz druga Izoldy :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje, faktycznie idealne na sylwestra ^^ Najbardziej podobają mi się obie stylizacje Rocki, pierwsza Lavish i druga Izoldy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, kolejna świetna inspiracja na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje, każda mi się bardzo podoba ♥ Kolekcja słaba, ale ja nie przepadam za yh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa kolekcja YH bardzo mi się spodobała. Przyznam, że trochę na nią zaspałam, ale złapałam dwie (według mnie) najładniejsze kiecki. Kupiłam brązową, której zostały ostatnie 4 sztuki, oraz różową :D Kolekcja Subcouture też mi się spodobała, było naprawdę dużo ciekawych dodatków! Wasze stylizacje jak zawsze piękne. Lavish z pierwszą propozycją skradła moje serce ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała więcej sd, to z pewnością bym coś kupiła w yh, całkiem ładna kolekcja. Stylizacje, według mnie, trochę mało sylwestrowe, lecz nadal bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są świetne, moją ulubioną jest druga stylizacja Izoldy :) Mega w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sztosiwo! Ale Rocka rozbiła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza Rocki mi sie bardzo podoba, pierwsza Izoldy tez jest w podobnym wieczorowym stylu, ktory naprawde lubie. Od Lavish uwielbiam ostatni look! Jest tak kobieco i delikatnie, kojarzy mi sie z paryskimi FW :)

    OdpowiedzUsuń