2021/12/25

Świąteczny Lookbook

Witajcie Kochani! Nie mogło zabraknąć świątecznego lookbooka. Myślą przewodnią dla nas były dwa kolory, które jednoznacznie kojarzą się ze Świętami Bożego Narodzenia. Mowa oczywiście o czerwonym i zielonym :D Oczywiście każdy z nas zinterpretował ten temat inaczej, co jest piękne, bo mamy tutaj świąteczne looki zbuntowanej nastolatki, która musi mieć na sobie skórzane ciuchy nawet w Święta. Mamy też eleganckie stylizacje, stroje w stylu retro, piękne, bajkowe suknie, a nawet oufity, które mogą być świątecznym prezentem dla ukochanej osoby :D

Dajcie znać co myślicie o naszych tegorocznych przebraniach! :D

ROCKA

 

Brak opisu. 

 

ELIZABET-MARY

 
LAVISH
 
 

 
IZOLDA1996-K
 

 
 ANULCIA345


8 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się, że każdy trochę inaczej podszedł do tematu. Każda stylizacja przez to jest urocza i unikalna 🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kazde z nas inaczej zinterpretowalo Swiateczna stylizacje z uzyciem zielonego i czerwonego :D jest z pazurem, nowoczesnie, elegancko i bajkowo! Puerwsza Elizabet i druga Lavish bardzo kojarza mi sie z Wioska Mikolaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy wyglądacie pięknie i bardzo świątecznie. Każdy zinterpretował temat inaczej i powstała z tego świetna mieszanka. Od casualowych stylizacji, przez buduar aż po bal :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się pierwsza Rocki,obie Elizabet,pierwsza Lavish,pierwsza Izoldy oraz druga Anulci :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, świetne są! Cos jest takiego w tych świątecznych klimatach, że niemal wszystko mi się podoba ;D Ale serio, cudne stylizacje!

    CukierkaXD

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stylizacje! Na każdą okazję i porę dnia :D Lubię połączenie zielonego i czerwonego, ale chyba nigdy nie ubierałam się tak w realu.
    Nie wybiorę jednej, bo wszystkie mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa kiedy jakaś stylizacja od Rocki nie będzie mi się podobała :D Jak dla mnie top, ale reszta też bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń