2021/12/22

LOOKBOOK: RUNWAY

 

Hejka! Trochę się ociągaliśmy z dodaniem tego lookbooka. Niestety, ale ceny w sklepie wyjątkowo nam nie sprzyjały :P Mnie osobiście kolekcja bardzo przypadła do gustu i wykupiłabym ją całą, gdyby była limitowana. A tak... nie dość, że droga to jeszcze nie będzie zbyt wiele warta. Artykuły ponownie nie są ani limitowane czasowo, ani ilościowo. Ot, bardzo drogi sklep. Do niektórych artykułów zostały dodane jedynie metki "tylko dla ss", "tylko dla royalty". Beznadziejne posunięcie ze strony adminów, ale cóż my możemy na to poradzić? My postanowiliśmy zmierzyć się z tymi ubraniami, a efekty zobaczycie poniżej. Koniecznie dajcie znać co Wy myślicie o tym sklepie! :D

LAVISH

Może być ilustracją przedstawiającą 3 osoby i ludzie stoją 

ELIZABET-MARY

 
ROCKA
 

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że sklep nie jest limitowany, ale przynajmniej uda mi się nazbierać Sd, bo podoba mi się kilka rzeczy, a nie miałam jeszcze kasy.
    Bardzo podobają mi się Wasze propozycje. Jak zwykle dla każdego coś :) Super prezentuje się pierwsza stylizacja od Lavish, outfit Elizabet-Mary i druga Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje sztos, wszystkie!
    Rocka, to przeszła sama siebie 11/10, a ta różowa stylizacja, to już majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie najbardziej podoba 3 propozycja od Lavish i Elizabet-Mary :) tez mnie wkurzyły metki tylko dla osob ze statusem... nic nie kupilem, jedynie te rozowe platformy i rajstopy ladne. Ale za drogie. I raczej by lezaly w szafie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja według mnie taka 4/10, jakoś szczególnie nie przypadła mi do gustu. Stylizacje całkiem ciekawe, różowa od Rocki przewspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  5. słaba kolekcja i droga,tak na prawdę kupiłam tylko czarną spódnicę,zastanawiam się jeszcze nad kupnem czarnych i czerwonych rękawiczek....ale widziałam,że ma być nowa kolekcja Subcouture to się wstrzymam :D co do stylizacji to podoba mi się trzecia Lavishpropozycja Elizabet oraz druga Rocki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest paskudnie droga i nawet nie limitowana więc nic nie kupiłam. Wasze stylizacje to sztos, ja nie miałabym pomysłu na te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń