2021/12/12

Blogmas #12 – własnoręczne prezenty

 Kochani, dzisiaj chciałabym porozmawiać z Wami o prezentach wykonanych własnoręcznie. Uważacie, że są lepsze niż te ze sklepu? Ja bardzo doceniam, kiedy ktoś poświęci swój czas, żeby zrobić mi coś, co mnie ucieszy. To niesamowicie miłe! 

Macie pomysły na takie własnoręczne prezenty? Ja kiedyś dostałam od koleżanki z roku pierniczka, który był polukrowany tak, żeby przypominało to mnie, a zamiast tradycyjnych życzeń dołączona była karteczka z cytatem Witkacego (uwielbiam Witkiewicza). Cała grupa została obdarowana czymś takim i każdy miał spersonalizowanego ciasteczkowego przyjaciela, to było urocze. W dodatku zaskoczyło mnie, że pamiętała o mojej miłości do Witkacego. 




10 komentarzy:

  1. Sądzę, że własnoręcznie wykonane prezenty cieszą bardziej :D Co prawda nigdy chyba nie dostałam nic robionego samodzielnie, ale myślę, że na pewno by mnie to wzruszyło. Ja robiłam kiedyś mydełka glicerynowe w świątecznych wzorach i kolorach, każdy był zachwycony - szczególnie mamy i babcie xD Myślę, że to uroczy dodatek do prezentu i cieszył bardziej niż główny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnoręcznie zrobione prezenty zawsze cieszą. Chociaż mam wrażenie, że im człowiek starszy tym bardziej je docenia.
    W zeszłym roku dla mamy i siostry zrobiłam biżuterię z naturalnymi minerałami, też się bardzo cieszyły ;)

    Ogólnie podobają mi się domowej roboty mydełka, jak napisała Dzikanaomi, albo kule do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam własnoręcznie robione prezenty!
    Kiedyś dostałam mydełko diy :) W tym roku robię dla przyjaciółek świeczki sojowe, rok temu robiłam likier świąteczny, za rok planuje zrobić krówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że takie prezenty są świetne! Moja kuzynka zajmuje się hobbystycznie rękodziełem i uwielbiam cudeńka, które od niej dostałam. Sama również lubię tworzyć i co roku wręczam takie prezenty członkom rodziny.


    CukierkaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nic lepszego od własnoręcznych prezentów, a takie wykonane przez własnego chłopaka to już w ogóle. Liczę w tym roku na coś właśnie wykonanego przez niego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to urocze :D strasznie miło jest jak ktoś się tak postara

    OdpowiedzUsuń
  7. Ręcznie robione prezenty są urocze i dają wiele radości, zwłąszcza gdy są robione specjalnie dla nas, z myślą o nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najcenniejsze są chwile razem, piernika zjesz, skarpety znosisz albo oddasz... Wspólnie chwilę są już na zawsze, czas jest bezcenny, nie da się go odzyskać. Bezcenna jest pamięć o kimś. Wolę żeby ktoś przyszedł, porozmawiał, niż dał super prezent i zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie prezenty sa przepiękne i nie musi to byc wcale cos artystycznego. To naprawde mile ze ktos chce zrobic dla nas cos wyjatkowego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam że własnoręcznie robione prezenty są najlepsze, a to dzięki temu że wkłada się w to swój czas, wysiłek i pomyślunek. Nie musi to być nie wiadomo jakie rękodzieło, najważniejszy jest ten gest i to, że kiedy ktoś cię obdarowuje takim prezentem, to wiesz że jesteś dla kogoś ważny, że ktoś o tobie pomyślał. To jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń