2021/12/14

Blogmas #14 – kartki świąteczne

 Kochani, czy wykonujecie lub kupujecie kartki świąteczne? Niektórzy uważają, że to już przeżytek, jednak ja bardzo je lubię i co roku wysyłam przyjaciołom lub rodzinie. Często projektuję je sama w gotowych edytorach. Nie są to jakieś super kartki, bo nie mam zdolności graficznych, ale takie pocztówki cieszą moich bliskich najbardziej. 

W tym roku wysłałam mojej przyjaciółce śmieszną kartkę – na zdjęcie jakichś dwóch par wkleiłam głowy nasze i naszych idoli (zawsze się śmiejemy, że jej mężem powinien być Pete Wentz, a moim Billie Joe Armstrong). Jestem pewna, że uśmieje się z tej kartki i doceni coś takiego o wiele bardziej niż gotową ze sklepu. 




5 komentarzy:

  1. Nie robię kartek ani nie wysyłam. Kiedyś zrobiłam kartkę z trójwymiarowym reniferkiem dla mojej rodzinki, ale to było naprawdę dawno :P Dostaję za to co roku kartkę od siostry mojego chłopaka (lat 9, siostra, a nie chłopak xD), zawsze są urocze i śmieszne. Zbieramy je do segregatora na pamiątkę, na 18 jej pokażemy te wszystkie literówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię otrzymywać kartki, więc sama również je wysyłam, lub dodaje do prezentu. Mała rzecz a cieszy :) Ostatnio dostałam prezent na mikołajki to przysięgam, że najbardziej ucieszyłam się z kartki. Były tam napisane rzeczy od serca i to cenię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś wysyłałam kartki do mojej znajomej z innej części Polski. Pisałyśmy ze sobą też listy, to było świetne. Teraz tylko moja mam wysyła kartki swoim znajomym.
    pamiętam jeszcze, że kiedyś na Boże Narodzenie wysłałam mojej przyjaciółce kartkę z kurczaczkami i jajeczkami życząc smacznego jajka w te święta xD

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku wysłałam, jakoś tak samo wyszło. Znajome mówiły, że nigdy nie dostały tylko pisma z urzędu zawsze, to w tym roku postanowiłam zrobić im niespodziankę. Były w szoku, ale szczęśliwe. Sama nie dostałam nic,ale cieszę się radością innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Otrzymanie od kogos bliskiego takiej kartki prosto od serca musi byc niezwykle 🤩 chyba tylko jak bylem dzieckiem to tworzylem rozne laurki swiateczne 😅 obecnie chyba bym nie mial pomyslu :(

    OdpowiedzUsuń