2012/10/22

Spodnie HB

Do Starplazy trafił nowy Hot Buys - spodnie ze sklepu Evil Panda. Kosztują 18sd, jak to HB. Cóż... mi spodnie do gustu nie przypadły, bo jestem raczej fanką minimalistycznych stylizacji (czasem od tego odstępuję), więc nie widzę sensu ich kupowania, skoro mają leżeć w szafie. I oczywiście STANDARDOWO admini wcisnęli w HB trochę uroczego & stylowego różu (tak, to sarkazm).  A wy co sądzicie o tych spodniach?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na ich zakup.


62 komentarze:

  1. bardzo mi sie podobaja :) na pewno kupie

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się bardzo :D A na dodatek zbieram HB więc kupię ;)

    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bardzo ładne, więc pozbieram kasę i je kupię.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc są całkiem ładne :)


    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo nuroczy roooz :D no mi sie one bardzo podobaja! dobrze leza na dollce, fiolet.. ohh co jeszce trzeba do radosci?
    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  6. Są bardzo ładne , na pewno kupie :3

    lolasno

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podobają, kocham Hotbuysy, kupię : )

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się nawet podobają. Choć bez różu były by lepsze :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się i to baaardzo, a róż dodaje im nawet uroku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, mam mieszane uczucia co do nich. Zastanowię się nad ich kupnem.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne :) Będę zbierała kaskę na nie :)) Szkoda tylko,że takie drogie ;(

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Okropne, a te różowe kieszenie to już totalna porażka ;/ Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. sa niezle tylko nie wiem czemu admini kolejny raz uwzieli sie na ten rozowy...kolejne spodnie z rozowym dodatkiem...to juz troche nudne sie robi

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie są aż takie złe, ale faktycznie stylowy róż, który tak uwielbiam musi być... ; >

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają w sobie coś ciekawego. Kupię (:

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolałabym żeby były albo z paskami albo z wzorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem całkiem. Może kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, faktycznie, jak zwykle trzeba wsadzić u ciuszek choć nutkę różu. Tak na pierwszy rzut oka- są OK. Ale gdyby się bliżej porzypatrzeć- jedna nogawka w paski, druga zaś w jakieś zawijasy. Nie przepadam za mieszaniną kształtów. Cena troche za duża, ale nie to jest HB. Nie wiem jeszcze czy kupię.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  22. mi sie one podobają , chociaż byłyby one ładniejsze , gdyby nie miały tych rózowych wstawek ;0

    sylek1

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne. Pasują do wszystkiego bardzo chetnie bym kupiła


    asieneczka03

    OdpowiedzUsuń
  24. nie są złe, ale byłyby lepsze bez różowych kieszeni

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Najbardziej podoba mi się ten kontrast w postaci różowych kieszeni ;) - pomysłowe

    dollciajaja

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłyby fajne gdyby były całe w paski a tak to są brzydkie, ale i tak kupię bo zbieram hb ;p

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodnie nawet nie takie złe. Ale adminom widocznie naprawdę przypodobał się różowy kolor.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne ,ale troszkę drogawe

    Kotek08

    OdpowiedzUsuń
  29. Brzydkie. Nie kupię ich.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne , ale gdyby były jednolicie jeansowe byłyby o wiele lepsze

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się podobają. :) Jeszcze tak ciekawych spodni na stardoll nie było. Kupię na 100%

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  32. Różowy w takim wydaniu nawet mi nie grożny. No oczywiście dodany do zupełnie nie pasujących do tego koloru innych ( Granatowy z różowym ?!). Dobrze że jednak nie jest to taki bardzo odblaskowy kolor. Co do spodni to mi się podobają ponieważ fajnie leża na dollce i wydłużają jej nogi. Co do różnych wzorków na tych nogawkach spodni to mi nie przeszkadza to. Zauważyłam że ostatnio na stardollu to bardzo modny temat i zaczyna królować wśród nowej kolekcji. Cena nawet moze być aczkolwiek wolałabym by były tańsze ;D. Jedak postanowiłam że zakupię je swoje za jakiś czas oczywiście .

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznee , i kupię z pewnością ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Czasami mam wrażenie, że admini celowo dają nam ten róż! Gdyby nie on, byłoby duże prawdopodobieństwo, że je kupię, ale tego nie uczynię.

    OdpowiedzUsuń
  35. róż to już symbol HB'ów ;)
    spodnie prezentują się fajnie, ciekawe wzory.. zastanowię się nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się nie podobają . Zgadzam się z tobą , że admini niepotrzebnie wszędzie wciskają stylowy róż ..

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  37. no chyba nic gorszego juz wymyslic nie mogli -.- paski + kwiatki+ do tego róz ?! ;o maskaraa. na pewno ich nie kupie. jeszcze ta cena .. nawet za 5 sd bym ich nie wziela tak szczerze mowiac :P

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  38. Nawet ładne.:))Zglaszam sie.
    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  39. ładne, tylko drogie. :/

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten obowiązkowy róż zaczyna już denerwować. Jeansy takie sobie. Do niczego ich się nie dopasuje.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  41. Róż nie przeszkadza i tak są ładne ;) Kupię jak będzie ss :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi bardzo się spodobały. Mają ładny kolorek i ciekawe czarne wzorki. Wkurzają mnie oczywiście te różowe kieszenie! Nie kupię ich, głównie ze względu na zbyt dużą cenę.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  43. Są tak ładne, że się w nich zakochałam

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne ale nie kupie brak funduszy

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie są złe, jak się dołoży tunikę to tego różu nie będzie widać.

    98Justka98

    OdpowiedzUsuń
  46. Kupie je napewno .: 3 Byłyby ładniejsze gdyby całe były jak ta nogawka w paski i bez tego różu .:/ Są bardzo wąskie i to mnie również do nich zachęciło .: 3 Jeśli chodzi o ten róż to można go naszczęście zamaskować ,wiec jest ok .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  47. są nieziemsko piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Szerze mówiąc to średnio mi się podobają :P to chyba przez ten róż

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń