2012/10/25

Nowy sklep w Harrods


Do centrum handlowego Harrods doszedł nowy sklep, a mianowicie SUPERTRASH girls.
Nie polecę wam nic, ponieważ wszystko jest ładne na swój sposób, lecz po prostu zakochałem się w pikowanej torebce na złotym łańcuszku, a kosztuje jedyne 12sd! :) 
Najtańszą rzeczą jest właśnie ta torebka - 12sd, a najdroższą płaszcz z paskiem po prawej - 29sd.
Co sądzicie?
Przepraszam że umieszczam notkę, mimo że jestem weekendowym redaktorem lecz nie chcę by były pustki na bogu, a nikogo aktualnie nie ma. 


28 komentarzy:

  1. Nic ciekawego, jednak może się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie te sklepy wygladaja jak by sprzedawaly darmowki :x

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko zobaczyłam wiadomość o nowym sklepie szybkim ruchem kliknęłam na nią, poprzednie firmy z nowej zakładki prezentowały się dobrze, więc myślałam że tak będzie z tą ale ta dostawa nie była i nie jest za bardzo dobra. Dostawa jest w klimacie jesiennym, zakupię chyba kurtkę, droga ale pożyteczna, moim zdaniem lepiej kupić jedną a dobrą rzecz i droższa , a nie rzeczy tańsze a i tak ich nie będziemy używać w stylizacjach. Wnętrze i manekiny są starannie dobrane , ładnie wszystko wygląda, choć towar który się dodał nie jest za bardzo pociągający, zachęcający do sporego zakupu . Może dla innych bogatych stardollowiczów ten sklep jest idealny na sezon jesienny i pewnie na to czekał.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  4. ta jeansowa tunika/sukienka lepiej wygląda w reklamie niż na dollce

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm....dostawa jest ciekawa. Pikowana torebka jest bardzo ładna, napewno ją kupię. Skuszę się również na tą białś obok kurtki ze złotymi guzikami na 1 wieszaku. Chyba kupię też kurtkę z ostatniego manekina. Co do reszty będę musiała się zastanowić.Ahhh...Kupię jeszcze spodnie bordowe z pierwszego manekina ;) Niestety wszystko je drogie ;(

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam skórzane legginsy, beżową kurtkę, torebkę, sweterek i koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jeansowa sukieneczka czy coś tam z paskiem jest boska ♥ Fajne też są czarne jeansy, biała i różowa bluzka. Jeszcze nie wiem czy się na coś skuszę z tego skkepu, ale może, może.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie jest znacznie lepszy od poprzednich. podobają mi się szorty, torebka, biała bluzka za 22sd, błyszczący top, skórzane spodnie, zwykłe czarne spodnie i wzorzyste legginsy, ale skąd na to wziąć 116sd :o no cóż, czas się zabrać za oszczędzanie :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  9. Można znaleźć perełki, osobiście kupiłam 3 rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładne są tu ubrania :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  11. nic mi sie nie podoba ,napewno żadnej rzeczy nie kupie .



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten sklep jest beznadziejny, kupiłam tylko dwie pary spodni obie czarne i po 14sd. Pierwsze to te z manekina po prawej (skórzane) a drugie to pierwsze od lewej na pierwszym wieszaku ;p Reszta jest okropna. Nic więcej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą. Wszystko (prawie wszystko) jest ładne na swój sposób. Pikowana torebka jest śliczna, według mnie, droga. Nad resztą muszę się zastanowić.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest bardzo ładne, jednak nie na tyle, żebym kupiła to za taką cenę. Ciuchy są raczej zwykłe, nic się nie wyróżnia, a w takiej sytuacji nic nie kupuję. Co do pikowanej torebki, to mam bardzo podobną z Decades i to mi wystarczy;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre rzeczy są świetne! Na pewno coś kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się beżowa kurtka i szary sweter z guzikami.

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się biała bluzka z dużym dekoltem ,ale na razie i tak nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie to się ciesze i nie . Cieszę się , ponieważ bardzo podoba mi się większość rzeczy z kampanii Harrods , a nie cieszę się dlatego , że ja już wydałam prawie wszystkie sd na inne rzeczy z Harrods , ale i tak na pewno coś kupię :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie mi sie podoba nazwa tego sklepu! strasznie!! :D taka smieszna... :D mi sie spodobaly tylko 3 rzeczy, chociaz uwazam tak jak ty *.. wszystko jest ladne na swoj sposob..*. Ale mnie wlasnie zachwycili najbarrdziej trzy rzeczy:
    pierwsza: no jasne ze torebkaa! :Dtorebusia-milusia :D no wiem... jest bardo ladna! i to ze jest bardzo duzy kryzys z torebkami w harrods, to warto ja kupic! :) i poprostu tylko dlatego bo jest slicznaa :D
    druga rzecz: jest to bluzka z kokardkami! no coz moge powiedziec... kochaam kokardki1 brardzo, bardzo! i poprostu musze ja miec! o to nawet niema pytan...
    trzecia i ostatnia rzecz: sa to lateksowe leginsy! sa piekne, i szekszualnee :D eheh, no zartuje.. albo niee :D bardzo ladnie leza na dollce, wiec poprostu kupie, b o mam kryzys z leginsami, spodnieami, spodenkami... D:

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  20. Może zdecyduję się na torebkę, ponieważ jest ładna i całkiem niedroga.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne :D nie wiem, może coś kupię :D
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem że w tym sklepie można znaleźć kilka fajnych rzeczy tak i tych co mi się nie podobają. najpierw zacznę od tych które tak. Masz rację torebka to prawdziwe cudo i najbardziej mi się podoba , od razu też wrzuciła mi się w ozy w reklamie. Genialne połączenie złotego pasku z czarną torebką( to hit jesieni), do tego śmieszenie tania cena za takie cudo. Pozytywnie mogę wyrazić swoja opinię o wszystkich spodniach z tej kolekcji . Duży plus za wykonanie oraz to że jak dla mnie wyszczuplają nogi dollce i cena też najbardziej w porządku. Najbardziej podobają mi się te pierwsze po lewej spodnie głównie za kolor. Ta niebieska koszulo sukienka też jest dosyć oryginalna i fajna. Co do bluzek to podoba mi się ta czarna jak się ją przybliży to widać wstążki(25 sd) Jednak cena mnie odstraszyła. Ten sweterek z krzyżem też jest nawet nawet. To moze tyle z tych rzeczy. Reszta jest taka średnia i nie wyróżnia sie niczym szczególnym.Nie podobają mi się za to kurtki bo dla mnie są niepraktyczne i nie za bardzo umiałabym je z czym połaczyć do tego zasłaniały by całą stylizację.A oczywiście zapomniałam dodać do fajnych rzeczy ten wybór dnia czyli tą kurtkę , ona jako jedyna pasuje do pokrycia na jesienne stylizację.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehhh ja to mam pecha :< Brak kasy się kłania. :O Fajne ubrania, szczególnie ta koszula jeansowa <3 cudeńko. I legginsy ze wzorem <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet niskie ceny, ale na razie kasy nie ma

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. hm.. Co do ciuchów.. podobają mi się jedynie wszystkie spodnie i torebka na manekinie. Reszta wygląda tandetnie, jak niektóre darmówki..Sklep raczej moim zdaniem nie potrzebny, ale co kto lubi :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Z racji tego iż mam jeszcze sd, kupię torebkę, chociaż nie jestem do końca przekonana. Jak dla mnie to centrum handlowe to jedno wielkie zbiorowisko ubrań i dodatków dla dzieci. Niektóre ciuszki są takie "słabe", że szkoda słów. Na dzień dzisiejszy nie jestem zadowolona ze sklepów, które ostatnio doszły do STARPLAZY.

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość rzeczy z tego sklepu mi się podoba, ale niestety nie stać mnie na wszystko. Prawdopodobnie skuszę się na krótkie spodenki bądź kurteczkę z pierwszego manekina od lewej. Nie podoba mi się tylko ten płaszczyk oraz kurtka z pierwszego manekina od prawej.

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń