2012/10/16

Spilery cz.1

Mam dla Was sporo spoilerów, ale za 20 min zaczynają się zajęcia dodatkowego z angielskiego, więc niestety nie zdążyłam jeszcze wszystkich posklejać. Na razie daję Wam trochę ponad połowę a za jakąś godzinkę opublikuję resztę. Co do spoilerów - artykuły, które się w nich znalazły, wyglądają według mnie na  jakąś ekskluzywną kolekcję typu Antidote. To trochę niedobrze, bo parę rzeczy wpadło mi w oko, a mam teraz ważniejsze wydatki niż stardoll. Pozostaje mieć nadzieję, że ciuchy trafią do "normalnego" sklepu i że ceny będą przystępne. Podoba Wam się coś?



53 komentarze:

  1. śliczne :) najbardziej podobają mi się przed ostatnie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Maćkiem, spoilery są strasznie brzydkie. Ale z tego tłumu ciuchów znalazłem bardzo fajne buty - czarne rzymianki na koturnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątpię, że to jakaś droga marka. :) Dawno nie było LE, ale nie ma tu nic z logiem tej marki. A ubrania wyglądają mi trochę na te kolekcje, które kupuje się przez link. Podobają mi się spodnie z pomponami i dżinsy.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Podobają mi się te pierwsze i drugie spodnie i ta sukienka z ustami. Boję się,że te ciuszki trafią do Antidote, co uniemożliwiło by mi ich zakup gdyż narazie nie mam dużej kwoty sd bo wszystko wydałam. Mam nadzieję,że ciuszki trafią do normalnego sklepu typu pretty in love, evil panda itp.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre są całkiem ładne. Aczkolwiek też mam wrażenie że ubrania są tandetne :/

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czemu ale podoba mi sie kolorowe futro na samym dole wtf

    OdpowiedzUsuń
  7. Ochydne ,wszystko jest jakieś wiochowe i klałnowate zabardzo wzorkowate i kolorowe .Na pewno nic nie kupię.Szkoda sm lub sd na takie coś najgorsze te spodnie i futra ,chociaz sukienki i buty nie lepsze.
    Najgorsze spoilery jakie widziałam .
    Hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  8. straszne te rzeczy strasznie kiczowate, nie sądzę ,żebym coś z tego kupiła w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  9. uhuhu .:D trzeba zacząć wystawiać cenne rzeczy w bazarku .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekskluzywne ? Podejrzewam , że trafią do Evil Panda, za niezłą sumkę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. upatrzyłam sobie jedne jeansy.. i to chyba tyle ;p
    czekam na ujawienie reszty spoilerów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WTF?! Jak jakieś mega obciachowe darmówki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pierwszy rzut oka, to tandeta, ale no każdy ma inny gust ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne i też mam nadzieję,że trafią do normalnego sklepu. weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno słowo jakie mi przychodzi na myśl po obejrzeniu tych wszystkich rzeczy jest : dziwne. Naprawdę dziwne rzeczy. Większość z nich kojarzy mi się z darmówkami. Także myśle że to będzie nowy sklep i ubrania kupimy tylko przez wyszukiwarkę. Za nim jednak je ocenie dokładniej musiałabym jej zobaczyć jak naprawdę wyglądają i jak w nich wygląda doll. Jednak jak miałabym wybrać kilka rzeczy ,które no może mi się nie spodobały a można by napisać że zwróciłam na nie większą uwagę. Ze spodni : w pierwszym rzędzie pierwsze i trzecie , w drugim drugie a w trzecim pierwsze. Co do butów : tylko te czarne. Co do sukienek żadna. A do tych pozostałych rzeczy to nic.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. CO TO JEST?! kicz i tandeta... Nic mi się nie podoba
    texi22

    OdpowiedzUsuń
  18. tylko niebieskie trampki są w miare ok;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzy mi się to z Antidote :D A 1 spodnie są ładne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że będzie to nowa kolekcja LE. Podobają mi się rzymianki na koturnie, przedostatnie spodnie i pasek.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  21. możliwe, że LE, bo można się tego spodziewać po takiej wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne są te morskie trampki i żymianki na obcasach. może być to ANTIDOTE

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się tylko jedne spodnie ... takie sobie to wszystko .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  24. niezłe, sądzę, że zaopatrzę się w kilka rzeczy :3
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze spodni podobają mi się najbardziej 2, 5, 7 oraz 8. Z butów najbardziej wpadły mi w oko 2, 3, 5, 6 , 10, 11 i 12 ; ) Widnieją także 2 naszyjniki, z których najbardziej wpadły mi w gust korale. Jeśli chodzi o sukienki moim zdaniem to nic nadzwyczajnego. Podoba mi się tylko 1 sukienka. Bardzo się cieszę, że doszły nowe futerka. Lubię je kolekcjonować. Mam do nich słabość lecz bardzo zasmuciło mnie to, iż są różowe. Gdy wejdą do starplazy zastanowię się nad ich zakupem. To zależy od ceny. Ogólnie admini się nie postarali.


    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno kupie przediery

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty nawet fajne i jedne spodnie a tak takie sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie, to nie będzie nic z limitowanych sklepów, takie tandetne

    OdpowiedzUsuń
  29. spodnie spoko, buty nie które, sukienki średnie... bardzo podobają mi się pierwsze spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest kilka ładnych rzeczy ale wiekszość to kicz i tandeta -.-

    OdpowiedzUsuń
  31. Antidote raczej, wolałabym już le, nuuuuuuuda

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie na Antidote mi pasują 1 spodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. ile ich jeeest! O_o cos mi sie zdaje ze to Antidote, i to na serio :D no niestety jak sie mowi, kasiory tez duzo niemam :c mam nadzieje ze dostawa wejdzie jutro albo pojutrze bo naprawde sd mam bardzo molo :P a wpadlo mi do oka duzo rzeczy np: spodnie niebiesko-zolte i niby w panterke sa bardzo ladne) z butow to napewno bym zakupila czarne nibt sandaliki sa slicznee <3 ahah :D i ta torebke bo jest uniwersalna, i ma ladne kolorki ;) z sukienek to zadna mi sie nie podoba :D nie postarali sie na sukienkach :D Ale bardzo mi sien podoba rozowa narzuta, jest taka wlochataaa <3

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszyskie ubrania które nie długo pojawią się w staplazie wyglądają na markowe, z czego się bardzo ciesze bo kolekcjonuje różnego typu cenne rzeczy akurat mam na kącie spora sumkę, ale znając mnie nie wytrzymam i wydam je w starbazarze, ale widząc te spoilery powstrzymam się choćby na czas ich dodania :)

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Niektóre rzeczy są ładne, a nie które to po prostu dramat...

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się luźne jeansowe spodnie i kolorowy pasek.

    OdpowiedzUsuń
  37. nic mi się nie podoba, ale zgadzam się - to pewnie będzie Antidote

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pewno kupię któreś spodnie.Kolor w szafie bardzo się przyda :) Nie wszystko mi się podoba,ale jest kilka rzeczy ok.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie podobają mi się te ubrania. Jak dla mnie - zbyt krzykliwe. misskaty20000

    OdpowiedzUsuń
  40. Raczej nic nie kupię, chociaż pierwsze spodnie są ciekawe.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  41. trochę rzeczy mi się podoba ale nie wiem czy coś kupię ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podobają niektóre rzeczy i na pewno się w nie zaopatrzę :)

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń