2012/10/19

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest sukienka z najnowszego sklepu Junior Gaultier- Leopard Stripes Print Dress. Z tej racji, że nie jest Hot Buys'em okropnie zastanawia mnie cena. Według mnie 26 sd to za dużo jak na sukienkę, ale patrząc na całą kolekcję z tego sklepu, to w żadnym wypadku nie dziwi. Jedyne, co mi się w niej podoba to kolorystyka, ale wzór mnie odpycha-Wy też macie już dosyć tych lamparcich cętek?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby,które otrzymają sd na jej zakup :)
A co Wy o niej myślicie, kupicie?

64 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnaa , ja też być może kupię, ale na razie kasy brak T^T XD

    Miss_Madzia2006

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam taki wzór ; )

    vrossana

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanowię się, na pierwszy rzut oka niezbyt mnie do siebie przyciąga.

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka sobie, ale chyba nie kupię. ; >

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze zastanowię się,nad jej kupnem. Cena jest troszkę za wysoka i narazie nie będę jej kupywała.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spoko, ale nie wiem czy kupię

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ładna, ale w nowej kolekcji jest tyle drogich ciuchów, że chyba nie starczy mi na nią kasy;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  9. brzydka i do tego taka cena... Admini ostatnio naprawdę przesadzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena jak cena, ale sama w sobie fajniutka ;D
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, też mam dosyć. I tak, bo 26 sd to zdecydowanie za drogo! Chociaż cały ten sklep jest drogi. Ale sukienka jest nawet ładna, ale nie mam sd ;(

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się. Nie przepadam za takimi wzorami.

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka mnie nie zachwyca, a do tego taka cena...

    Izowirus

    OdpowiedzUsuń
  14. ma ładne kolory, ogólnie nie jest zła

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest ona całkiem ładna.Chyba ją kupie:)

    Kotek08

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jest złą, ale patrząc na cene, można byłoby się spodziewać o wiele lepszego ubrania..

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo droga ! Nie kupie

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupię bo jest b. droga

    OdpowiedzUsuń

  19. Śliczn zgłąszam się

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  20. zupełnie mi sie nie podoba ,może gdyby nie miała tych cętek ale byłaby jednolita to bym ją kupiła .: 3


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  21. łałał. panterka, zebra i podobne wzory kojarzą mi się z jakimiś plastikami, blacharami. niestety :C
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  22. Od zawsze kocham panterkę, ale fundusze..

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm wyborem dnia to bym jej nie wybrała. Nie jest złą jednak jak dla mnie jak na sukienka to jest dość krótka. Moze gdyby nie było tych pasków to by ładniej się prezentowało.



    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie jest brzydka i nie zasługuje na miano wyboru dnia.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się nie podoba, jak dla mnie nie warta swojej ceny. Nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oooouuu <3 czern i biel, czern i bile czern i biel!!! :D super) podoba mi sie, ale 26 sd... troche przesadzili, nie jest warta az tyle!) chociaz sie zgodze ze pieknie lezy na dollce!

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  27. jest sliczna..musze ja sobie kupic

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie jest nawet ,nawet ,patrząc na ostatnie "Wybory Dnia" ,bo tamte mnie jakoś specjalnie nie zaciekawiły :)

    claudiaa15j

    OdpowiedzUsuń
  29. nie jest taka brzydka, ale nie jest też ładna :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakby to był HB to cena by mnie nie zdziwiła , ale jak na taką zwykłą i według mnie brzydką sukienkę to trochę za dużo ....

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  31. Zupełnie nie w moim guście, nie kupię;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Po prostu zemdliło mnie gdy to zobaczyłam. Te wzory i 26 sd ? ;o

    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  33. tak to prawda, lamparcie cetki sa juz monotonne , moze bez tych czarnych kresek bylo by lepsze ps. extra.gwiazda1 ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi nie przypadła do gustu przydną mi się już te wzory :( Blee...Za dużo tego. ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się podoba fason tej sukienki, ale mogli sobie odpuścić takiego wzoru i taką cenę... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolory fajne,ale reszta nie.Zastanawia mnie czemu ta sukienka jest droższa,niż większość HB.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet ładna, te cętki są urocze :)

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie lubiłam panterki.
    Kolorystyka fajna.
    Te sklepy ogólnie są za drogie, ale czegóż mielibyśmy się spodziewać po Harrods'ie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hm niby to sukienka, ale można sobie ją wyobrazić całkiem inaczej, wydaje się nijaka, ale w połączeniu z ciężkimi butami obdartymi rajstopami wyzywają twarzą od razu każdy by chciał to mieć. Źle się wysłowiłam nie każdy ponieważ jej cena jest niezaprzeczalnie zawyżona, tylko ci ,,wyżsi'' członkowie SD mogą sobie na nią pozwolić, lub ci którzy po prostu chcą ja i nic innego ;]

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie podoba mi się, nie kupię jej,

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już ją kupiłam, bo bardzo mi się spodobała. Fajnie byłoby dostać zwrot kasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie się podoba, ale na razie jej nie kupuję.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest ciekawa, ale nie wiem czy na tyle żeby wydać na nią ponad 20 sd :P Chyba jednak jest za droga

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń