2012/10/25

Sukienka HB - stylizacje

Cześć Wam! Nadszedł czas na zmianę naszej garderoby, pochowanie zwiewnych sukieneczek czy szortów, a wyjęcia swetrów i kozaków. A wszystko przez fatalną pogodę, jaka panuje za oknem. Jest niemiłosiernie zimno! Rano wstawać się nie chce, a w szkole głowa sama opada na ławkę.
Dzisiaj, tradycyjnie już, stylizacje z najnowszym Hot Buysem. Jaka jest moja opinia o nim? Sukienka ma w miarę prosty krój, przejadającą się już neonową barwę, gdyż ostatnio to wszystkie HB są zachowane w neonie. Czarny print może być zarówno ogromną zaletą stylizacji, jak i ogromną wadą, dlatego należy pamiętać o bardzo dokładnym doborze barw i dodatków. Moje stylizacje są zachowane w ciemnych kolorach, ponieważ moim zdaniem, w innym nie prezentują się zbyt korzystnie. Ah, uprzedzam już na początku - w każdym outficie mam czarne okulary, ponieważ aktualny makijaż mojej doll strasznie raził w oko i nie pasował do stroju.



W pierwszym zestawie chyba najatrakcyjniejszą częścią jest połączona kurtka z kamizelką, która prezentuje się naprawdę ciekawie. Po dobraniu jej, postawiłam na moc dodatków - dałam srebrno-czarne szpilki, zwykłą kopertówkę i przywieszkę. W drugiej stylizacji w oko rzuca się szeroka marynarka. Z tej perspektywy może to wyglądać lekko przesadnie, ale przy innej fryzurze na pewno będzie lepiej. Całość dopełniają moje ukochane platformy. Trzeci set także elegancki, lecz nieco bardziej casualowy. Kamizelka fajnie skomponowała się z rękawami. Zakolanówki powodują, że cały look jest trochę cieplejszy. Gustowny kapelusik dodaje uroku.


Zakupiliście tę sukienkę? Co sądzicie o stylizacjach?

28 komentarzy:

  1. kupiłam już sukienkę , gdyż jest bardzo łądna :) A co do stylizacji: są świetne ! Najbardziej podoba mi się stylizacja pierwsza :) Masz racje,kurtka z kamizelką naprawdę ciekawie się prezentuje :)Druga już mi się mniej podoba, dlatego że spod marynarki wystaje ta połyskująca kurteczka i dziwnie to wygląda. Trzecia jest ładna, nie ma się do czego przyczepić :) Naprawdę ładne stylizacje :D


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaraz lecę kupić sukienkę , a twoje stylizacje są cudne *.* Najbardziej podoba mi się nr.2 :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuje zakup sukienki, bo jest bardzo ładna. Najbardziej podoba mi się stylizacja druga. Ale oczywiście wszystkie są świetne. :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka sama w sobie jest bardzo ładna, ma śliczny kolor i krój :) stylizacje są świetne, najbardziej podoba mi się pierwsza, bardzo fajnie prezentuje się kamizelka połączona z kurtką i te buty :D Co do drugiej - tu również podoba mi się połączenie kurtek, wygląda to oryginalnie :) Trzecia stylizacja też jest bardzo ładna, Podoba mi się kamizelka i kapelusz ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje nawet fajne, ale szkoda, że wszystkie utrzymane w tym samym kolorze. Mogłaś popróbowac z innymi barwami.;))

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze nie uzylas tej sukienki, jako topa albo spodniczki, czekalam wlasnie na takie pomysly ;c ale te stylizacje ktore ty zrobilas z cala sukienka nie sa zle) najbardziej to chyba mi sie spodobala trzecie, bardzo lubie polaczenie sukienki i kamizelki :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję ją kupić, ale nie podoba mi się, kupię ją tylko do kolekcji ;p Najbardziej podoba mi sie 3 stylizacją. Mam pytaine czy te platformy z 2 stylizacji można kupic w starplazie??

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są ładne ;) Sukienki nie kupię, jest za droga ;p

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo mi się podoba, a ty świetnie ją wykorzystałaś. Bardzo podobają mi się twoje stylizacje;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  10. z skąd jest marynarka z drugiej stylizacji
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  11. w tych stylizacja prezentuje sie calkiem ładnie :) moze sie do niej przekonam

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są świetne, ale chciałabym zobaczyć jeszcze coś bardziej kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że właśnie ten kolor nadaje sukience tego czegoś, co przykuwa uwagę. Bym ją kupiła, ale obawiam się, że przeleży ona w garderobie i jej nie wykorzystam.
    Co do stylizacji, to najlepiej wyszła Ci ta ostatnia. Takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obym zdążyła ją kupić. Póki co, brak środków na koncie :( Sukienka jest śliczna. Ma uniwersalny krój, świetny krój no i print, który dodaję jej uroku. Stylizacje są świetne. Najgorsza według mnie to trzecia a najlepsza druga.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta 3. jest taka średnia, ale pierwsze dwie są cuudaśne ♥Szczególnie 1. taka oryginalna xDD

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam tą sukienke jest prześliczna .^^ Co do stylizacji są cudowne .!! Najbardziej podoba mi sie ostatnia ,bo jest dobra na zimniejsze dni .Co do dwóch pierwszych to w każdej cos mi sie podoba .: 3 Masz talent .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczną dol od tego trzeba zacząć oraz bardzo dobra przeróbkę graficzną , co dają wspaniałe i widoczne efekty . Moim zdaniem najlepiej ci wyszła stylizacja numer 2. Najbardziej dopasowana pod względem kolorów , pierwsza też jest śliczna tak jak i 3 ale w porównaniu z stylizacją 2 padają jednym słowem przy niej. Użyłaś do tego sukienki Hb co bardzo mi się podoba <3 A co do kupna sukienki to nie jeszcze nie zakupiłam ze względu sytuacji materialnych :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsza i trzecia są okej,sukienki na razie nie kupiłam ale rozważam to

    OdpowiedzUsuń
  19. Nananana nie mam kassy :< świetna 2 stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza i środkowa stylizacja jest ładna 1<3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się wszystkie :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm..Sukienka, sama w sobie jak już pisałam jest bardzo ładna! A stylizacje z tą sukienką śliczne! Najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw, choć wszystkie sa braadzo ładne, jednak najbardziej do gusty przypadł mi pierwszy :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj . Rzeczywiście jaka jesienna pogoda jest nie do życia. Coś mi się zdaje że wielkimi krokami zaczynamy wczuwać się w klimat zimy. Brr od samego myślenia się robi zimno. ciesze sie że w opisie umieściłaś swoją opinie na temat tej sukienki oraz to z czym ją łączyć a z czym nie. rzeczywiście czarny byłby jedynym pasującym kolorem do tej sukienki ponieważ bardziej żywsze by sie z nią zlewały. Co do stylizacji to powiem że nie mam swojej ulubionej ponieważ ...wszystkie są świetne. Pierwsza Połączanie kurtki z kamizelką genialne dobranie , razem tworzą cudną całość . Plus pasujące do nich buty i sukienka oraz to że dodałaś kolejny element pod nią . Druga stylizacja trochę przeszkadza mi że wystaje to z ramion ale no można zasłonić długimi włosami i będzie cudownie. Oraz znowu ta spódnica czy sukienka pod nią. Uświadomiłaś mi właśnie teraz ze tej sukience brakuje dokończenia , którego ty dodałaś w każdej stylizacji. Trzeci zestaw takie połacznie codzienności z elegancją. Podoba mi się. Jakie mam uczucia po obejrzeniu stylizacji. Takie że sukienka ładnie jest w nich pokazana od strony jej zalet oraz ten jesienny klimat .


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej mi się podoba 1 stylizacja.Jest świetna.
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest bardzo boska, ma piękny kolor i ciekawe wzory.
    Twoje stylizacje się pogorszyły, żadna mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham tę suknię! Nie będę ukrywać, że mam z nią związane pewne plany, których na pewno nie przełożę na inny termin. Wracając jednak do tematu postu, chyba najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja trzecia, gdyż ma wszystko to, czego szukam .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc stylizacje powyżej nie bardzo przypadły mi do gustu. Co do samej sukienki to na prawdę mi się podoba i mam zamiar ją kupić, gdy tylko zdobędę stardollary.
    Jeśli chodzi o pogodę to nie lubię za bardzo zimy, nie dość, że tramwaje się spóźniają albo nie jadą to muszę jeszcze wcześniej wstawać by włożyć na siebie więcej ubrań, a strasznie nie lubię kurtek. :)

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń