2012/10/20

Stylizacje eksterioryzacje - Chloe & Junior Gaultier.

Pojawił się już post na ten temat, dodała go Clevleen97. Dlatego nie będę pisała artykułu i robiła typowego "Na tropie" połączonego z działem "Stylizacje eksterioryzacje". Dodam jedynie trzy zestawy. Robię to ze względu na to, że dwa miałam przygotowane już wczoraj, a nie chcę by się "zmarnowały". Wiem, że jest mała grupka osób, które na nie czekały. W każdym razie kupiłam trzy rzeczy - tyle na ile pozwoliły mi moje skromne, stardollowe fundusze. Sukienkę, sweterek oraz kurtkę, wszystkie przepiękne! Oczywiście połączyłam je z czernią, bielą czy granatem. Nie wyobrażam sobie tworzenia kolorowych stylizacji z tymi ubraniami. 


41 komentarzy:

  1. uwielbiam twój styl i każda twoja stylizaca jest boska
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny styl :) Stylizacje są naparwdę ładne i pomysłowe. teraz napewno kupię sobie cos z tych kolekcji, gdyż mnie zachęciłaś :)Najbardziej podoba mi się stylizacja 3 :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają 1 i 3 stylizacje, są po prostu boskie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no wlasnie ja czekalam *na tropie*! zdodze sie z toba, ze nieda sie je polaczyc z kolorowymi rzeczmi) *... tylko klasyka..* podobaja mi sie wszystkie stylizacje) Ale najlepsza moim zdaniem jest ostatnia. elegantna, klasyczna z tym czyms! najlepsza...

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNE stylizacje! misskaty20000

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie styliacje, nie byłam przekonana, do tych ciuchów, ale jak widzę wasze śliczne stylizacje to przekonuje sie powoli do zakupów większości :D

    mam pytanie ten sliczny blazerek lub żakiet, z 3 stylizacji to gdzie ko kupiłaś ?

    fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ja nie potrafię zrobić takich stylizacji?!


    Są super, przyłączam się do pytania nade mną

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  8. @stylowe-stardoll: jest to RARE Jacket z Fallen Angel, można ją nabyć jedynie poprzez Bazar :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje boskie ! zakochałam się w nich ! ♥♥♥



    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pierwsza stylizacja, prosta ale urokliwa. W pozostałych dwóch, które swoją drogą też są dobre, coś mi nie gra, lecz to też może być tylko złudzenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje ;) 3 jest booska ;)

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje. Kupiłam dokładnie te same rzeczy + beżowy płaszczyk z Chloe.
    Mogę wiedzieć, z jakiego sklepu są spodnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @LadyPrincesslov: Tingeling Halloween z 2009r

    OdpowiedzUsuń
  15. Te stylizacje jak dla mnie są za ciemnie i nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze cudnie ! . 1 i 2 stylizacja najbardziej mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę i nie boje się powiedzieć, że twoje stylizacje nigdy nie wyjdą z mody, zawsze są genialne, nikt inny chyba nie ma takiego talentu jaki ty nam pokazujesz w swoich obmyślanych stylizacjach. Możesz śmiało brać odziały w konkursach bo na pewno będziesz zajmowała miejsca. Ale dobra nie będę sobie robić konkurencji więc przejdę do tej cześci gdzie opisze dlaczego tak mi się podoba ta stylizacja
    Po pierwsze masz genialne włoski, kolor skóry, a do genialnej dollki wszystko ładnie dopasowanie ślicznie wygląda
    Po drugie masz wyczucie stylu, panujących trendów, wiesz co my lubimy i nam to dajesz , jedyne co jeszcze bym chciała dodać to chciałabym żebyś robiła częściej stylizacje <3

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo czekałam aż pokażesz nam swoje stylizacje z ubraniami z najnowszych kolekcji Harrods i jak zwykle nie zawiodłam się. W twoich stylizacjach jest zawsze klasa i elegancja, ale także świeżość i coś co sprawia, że mimo,iż często używasz czerni to nigdy się ona nie nudzi. Gratuluję wyczucia stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje stylizacje mnie jak najbardziej zachwycają i inspirują. Właśnie dzięki temu blogowi a głębiej stylizacjom na tym blogu wiem, jak komponować ciuchy i robić wspaniałe stylizacje, w których niczego nigdy nie zabraknie. Stylizacje bardzo mi się podobają, najbardziej trzecia stylizacja, w której podoba mi takie połączenie kurtki, sukienki, torebki i tych przecudownych butów, na które spojrzałam pierwszy raz i strasznie mnie zachwyciły. Stylizacja po środku także mi się spodobała, a raczej kurteczka i leginsy. Pierwsza stylizacja jest przecudowna. Buty we wszystkich trzech stylizacjach szczerze zainspirowały mnie do tego by je kupić. Liczę na więcej takich stylizacji :)

    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje stylizacje mnie jak najbardziej zachwycają i inspirują. Właśnie dzięki temu blogowi a głębiej stylizacjom na tym blogu wiem, jak komponować ciuchy i robić wspaniałe stylizacje, w których niczego nigdy nie zabraknie. Stylizacje bardzo mi się podobają, najbardziej trzecia stylizacja, w której podoba mi takie połączenie kurtki, sukienki, torebki i tych przecudownych butów, na które spojrzałam pierwszy raz i strasznie mnie zachwyciły. Stylizacja po środku także mi się spodobała, a raczej kurteczka i leginsy. Pierwsza stylizacja jest przecudowna. Buty we wszystkich trzech stylizacjach szczerze zainspirowały mnie do tego by je kupić. Liczę na więcej takich stylizacji :)

    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga i trzecia bez zarzutu, naprawdę idealne. Pierwsza też bardzo ładna, ale taki strój nieco pogrubia dollkę. ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne są. Chyba zaraz wybiorę sięna zakupy tych rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoje stylizacje :) Według mnie najlepsza jest nr.2 <3

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne stylizacje. Najlepsza to ta pierwsza. Jest śliczna.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne stylizacje, jednak kupiłam inne ciuchy z nowej kolekcji;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  26. Nabardziej podobaja mi się 1 i 2 stylizacja;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje poczucie stylu. Te połączenia tego koloru nie są nudne ale bardzo ciekawe. Doskonały wybór co do kupna ubrań z tych sklepów. Jak zwykle kilka zdań o stylizacjach zapomniałam dodać świetnych stylizacjach. Pierwsza : Te świecące akcenty dodające błysku temu zestawowi. buty pasujące do tych akcentów na ramionach . Do tego dodanie do tej sukienki sweterka to strzał w dziesiątkę . Ten duet świetnie się sprawia. Do tego widzę podobieństwo guzików (tak to nazwę) bluzki to torebki. Moja ulubiona stylizacja. Druga ; taka na co dzień w dobrym stylu. Podobają mi się spodnie są takie inne a przy tym świetnie wyglądają. kurtka genialnie wygląda z tym kołnierzykiem . trzecia stylizacja : Niby ta sama sukienka a efekt zupełnie inny. Fajnie że dodałaś do niej te akcenty na kołnierzyku przez co tworzy coś zupełnie nowego i cudnego. Ta biel z czarnym uwielbiam. Ten żakiet pasuje idealnie do tej sukienki.Już nie mogę się doczekać kolejnych Twoich stylizacji!


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacje bardzo ładne ,ale kupiłam tylko tą sukienke .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie są ładne, ale najbardziej podoba mi się 2 i 3 :D sukienka z 3 stylizacji jest świetna, więc ją kupiłam

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeeny..Jak ja kocham Twe stylizacje! ♥ Są cudowne, boskie...nie wiem jak to wyrazić w jednym słowie! Zawsze świetnie dopasowane. i tak jest również z tą :)

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  31. Środkowa i ostatnia stylizacja są cudowne! <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  32. zachęciłaś mnie do zakupu, a więc "idę się rozejrzę".. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. @kaci - dziękuję. :) Idę szperać po bazarze ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne stylizacje . kolory super dobrane , wszystko pięknie ładnie .
    nie można do niczego się przyczepić :) najbardziej chyba pierwsza mi się podoba :) a tak na marginesie : skąd masz taką fryzurkę ? sama ją zrobiłaś czy od kogoś kupiłaś ? :)

    CrazyAgatusia

    OdpowiedzUsuń
  36. @doniczka ka.: sama zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń