2012/10/19

Nowe tribute (?)


Przeglądając jak zawsze z rana nowości, od strony drugiej do piątej zauważyłem ciuszki od 
Chloe i Junior Gaultier! Ciuszki są piękne, mam nadzieję że pełne kolekcje wejdą już niedługo do pełnych sklepów a ich ceny są całkiem ok. Najdroższa rzecz kosztuje (?) 27sd. Jeżeli już gdzieś na blogu jest ta informacja, piszcie :)

EDIT: W wyszukiwarce jest jeszcze Sonia Rykiel oraz Harrods.

EDIT2: Po za tym jest mały błąd, wszystkie ciuchy wyświetlają się w torbach od Harrods'a.


Podobają wam się?


39 komentarzy:

  1. Ja o tym się dowiedziałem na tym blogu http://www.underneathstardoll.net/2012/10/horrods-on-stardoll-sneak.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+UnderneathStardoll-FreeStuffAndNews+%28Underneath+Stardoll+-+Free+Stuff+and+News%29

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kilka rzeczy godnych uwagi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do ciuchów to niektóre są bardzo świetne np. kurtka za 26 sd czy sukienka 28 sd (ta rzecz jest najdroższą).

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc zawiodłam się... Doładowałam stardollary tylko i wyłącznie na potrzebę zakupu ubrań nowego Tribute. Podobają mi się góra trzy rzeczy, ale muszę się zastanowić nad ich kupnem.
    Bvb.Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne? Wyglądają jak darmówki ! Nie widac, żeby to było Tribute.;) W nazwie nie ma tego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są jeszzce Sonia Rykiel.;)) Sprawdzcie sobie w wyszukiwarce

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wydałam ponad 200sd -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. A najdziwniejsze jest to, że nie ma żadnych butów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz tak na to patrzyłam :D one wchodzą, gdy nie mam kasy :(
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  11. ciuchy śliczne , kolekcja cudowna ♥


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie ,wreszcie Tribute ,ale niestyty ni nie kupię bo nie mam sd.
    Bardzo podobają mi się płaszcze 2 i dzinsowa kurtka.
    Reszta nie wpadła mi w oko,chodź wydają mi się ze mozna zrobić równiez ciekawą stylizacją z czerwoną spódniczką.
    Hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie to jest piękne! ♥ Ten sweter z napisem LoVe za 18 sd, Ta szara koszula za 19 sd, szare shorty za 14 sd i wiele innych! Nie mogę się doczekać, jak tylko będę miała sd i sobie coś kupię ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  14. W starplazie jest coś nowego . Jak mamy pasek gdzie jest start,moda itp. jest napisane "harrods " Ciekawe co to bd i co tam bd można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już są sklepy właśnie w tej zakładce harrodos ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Marcel, ja myślę, że to nie jest błąd. Bo Harrods to przecież dom towarowy, a nie jedna marka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już niedługo będę ss i to kupię. Tylko czy to będzie w starplazie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne ciuchy, niestety wszystkie za sd a ja nie mam;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydałam ponad 300 sd ! :( ale z ubrań jestem zadowolona :)

    dosia11

    OdpowiedzUsuń
  20. Ceny wysokie ale oczywiście skorzystam. Już mam na oku kilka rzeczy.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic nie kupię, ale dużo rzeczy jest ładnych

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  22. ciuszki są ślicznie, a ja aktualnie jestem bez sd ; (

    OdpowiedzUsuń
  23. Pare rzeczy mi sie podobalo. Kupilabym od razu, ale ceny przekraczaja sama wartosc.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne ciuszki, ale są drogie. niestety mam mało sd :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Są nieco za drogie jak na tak przeciętny wygląd ( w większości )

    .

    OdpowiedzUsuń
  26. Extra zęczy czekałam na takie coś kupie je szystkie.

    OdpowiedzUsuń
  27. po raz pierwszy widzę dodanie sklepów właśnie w taki sposób . może admini napiszą o co w tym chodzi. Co do ubrań wiekscość jest dość przeciętna i na pewno nie dałabym za nie tyle kasy. Najpierw jednak zaczne od pierwszego sklepu. Herrods hmm to raczej pokazuje nam wejście to tamtych sklepów . Ubrania na manekinach jakoś nie są jakoś specjalne. Jeszcze twarze dziewczyn na bluzkach jestem w stanie zrozumieć . Ale butów , szczególnie że w tych sklepach nie ma ich w cale dziwne. Do tego osoby do kupienia nie są jakieś specjalne i piękne więć na pewno nie kupię. Co do tego dużego stolika z wieszakiem ? chyba tak to fajny pomysł ale jakbym miała kupić to raczej ta rzecz gdzie jest więcej wieszaków. Cloe -Kolekcja utrzymana w takich jesiennych barwach ( no w końcu). Z tych ubrań podobają mi się :ta bluzka Ivory coś tam jest śliczna , ładny kołnierzyk ma i te rękawy też są super. Ten płaszczyk za26 sd jest też śliczny fajnie zrobione guziki. To tyle z tych rzeczy . Spodnie są bardzo drogie a wyglądają na bardzo normalne , szkoda kasy . Zakiet ten szary jest straszny , okropnie zakończony. A teraz kolejny sklep. Junior gaultier- Płaszczyk w krate cudny , genialny do jesiennych stylizacji i do tego dobrze leży na doll. Spódniczka w kropki te dodatkowe podszycie daje wrażenie lekkości. Co do sweterka w paski mam mieszane uczucia , podoba mi się bo na stardoll brakuje takich rzeczy a z drugiej strony jego zakończanie jest niesolidnie zrobione. ta ostatnia sukienka wygląda jak z jakiego LE i świetnie leży. Mój hit tej kolekcji. Co do innych rzeczy mam wrażenie ze nie do końca zwrócono uwagę na zakończenia dolne rzeczy. Są takie dziwne i nie ładne. Ostatni sklep rykiel-w tym sklepie nie podoba mi się kompletnie nic. Ubrania są drogie i wyglądają strasznie dziecinnie a przez to nie zyskują w moich oczach. Ogólnie jest kilka perełek ale nie można nazwać tych sklepów jakimiś lepszymi czy cos .

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  28. uuu, no cos nowego) podoba mi sie, w jaki sposob dodali admini te sklepy, nowa zakladka? mmm, cos nowego, i cos co mi sie bardzo podoba. DP gustu mojego chyba najbardziej przypadl sklep Junior Gualtier, ale i inne sklepy nnie sa gorsze! Wiekszasc rzeczy mi sie spodobala, ale ich cena mnie troche szokuje! ja sobie dodalam do listy zyczen duzo, duzooo rzeczy! i kiedy to sobie wszystko podliczylam, musze na to wydac sporo sd, ale wedlog mnie warto! te rzeczy sa bezcenne... to chba nie jest blad, bo zakladka sie nazywa harrods)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja lista zakupów jest po prostu tym napchanaaaaaa.
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  30. na razie kupiłam 3 rzeczy, ale coś jeszcze dokupię

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  31. naprawdę świetne ciuszki. sądzę, że przynajmniej połowa z nich wyląduje w moim apartamencie :)
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  32. juz wszystko wyjaśnione : 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Te ubrania są przeciwieństwem nowych dostaw to sklepu ,, original fitore'' bardziej przeciągają uwage, są nie co drożesz ,ale za dobry towar możemy dac więcej, nić za brzydki mniej . Błąd jest w prawdzie nieistotny, ale miło że nas nawet o tym poinformowałaś ;]

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się bardzo podobają <3 Chyba nigdy nie było lepszych ciuchów na stardoll :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się jedna z tych koszul . Ubrania są całkiem łądne

    OdpowiedzUsuń
  36. Niektóre ubrania są fajne.Najbardziej podoba mi się płaszcz za 26 sd.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń