2012/10/21

WYROCZNIA - informacje.

Obiecałam wytłumaczyć Wam na czym będzie polegał projekt "Wyrocznia". Właściwie nie wiem od czego zacząć, dlatego zacznę od nazwy. Dlaczego akurat padło na to słowo? Przeciętny twórca metamorfoz narzuca innym pewien określony styl, poddają się oni jakiejś transformacji. Skoro ja mam za zadanie robić tego typu zabiegi to dlaczego miałabym nie nazwać siebie "Modową wyrocznią"? Nie chciałabym aby moje słowa zostały źle zinterpretowane, absolutnie nie uważam i nigdy nie uważałam się za jakieś guru w tej dziedzinie. Moim zdaniem to słowo jest najbardziej trafne, oddaje klimat projektu, no i przede wszystkim - nazwa jest chwytliwa, łatwa do zapamiętania. Jaka jest moja wizja? Koncepcję przedstawiłam Wam w poprzednim poście, w którym umieściłam krótki filmik. Mam zamiar ukazywać przeistoczenie Waszych lalek właśnie w ten sposób, tak jak nie robił tego jeszcze nikt inny. Nie będzie klasycznie, tutaj nie ma miejsca na nudę i powtarzalność. Chciałam aby to było coś jedynego w swoim rodzaju. Dlatego nie będzie też kolejek, nie każdy z Was będzie miał okazję wziąć udział w tym projekcie. Nie wiem czy jest to krzywdzące dla niektórych z Was, być może. A teraz: w jaki sposób możecie zgłosić swój udział? Każdy kto wyrazi taką chęć, musi napisać w komentarzu kilka zdań o sobie na Stardoll. Jakiej zmiany oczekuje, kto jest jego idolem jeśli chodzi o wygląd lalki czy też tworzone stylizacje, jaki mniej więcej chciałby obrać styl. Oczywiście nie może być to osoba, która posiada w szafie pięć ciuchów na krzyż, z czego cztery z nich to darmówki. Chyba sami rozumiecie - w jakiś sposób muszę stworzyć ową stylizację. Zaproponuję także zmianę elementów twarzy, karnacji czy fryzury. Osoba wylosowana będzie miała możliwość wyboru - będzie mogła przesłać mi swoje hasło, abym wszelkich zabiegów mogła dokonać na jej koncie, bądź też nie. W takim przypadku lalkę po przemianie postaram się zrobić u siebie, a następnie wmontować to jakoś w cały ten obraz.


Czas start! Zgłoszenia przesyłacie pod tym postem, w ciągu kilku najbliższych dni staram się je przeczytać i wybrać osobę, która moim zdaniem zasługuje na metamorfozę. Po każdej tego typu odsłonie będę tworzyła post, w którym będziecie mogli zgłosić swój udział, a następnie wybiorę kolejną osobę. I tak dalej, zobaczymy jak to będzie prosperowało :) Buziaki.
PS. Przepraszam za wszelkie błędy w tym poście, ale nawet nie mam siły aby go przeczytać. Około 4 wróciłam z imprezy, no i niestety - nie czuję, że żyję. 

67 komentarzy:

  1. Dobry pomysł :) Ja na razie wstrzymam się ze zgłoszeniem.

    Hela2104

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry projekt, podoba mi się!
    Dlatego się zgłaszam.
    Na stardoll jestem tofik95. i moje konto istnieje od 2007 roku. Moja szafa mimo swojej objętości ostatnio nie daje mi możliwości ubrania swojej dollki w zadowalający sposób. W mojej prezentacji można znaleźć niektóre moje stylizacje, mniej lub bardziej udane, z których można wywnioskować, jak bardzo zmienia się styl mojej dollki na przestrzeni kolejnych dni, po prostu jak zobaczę coś interesującego u jakiejś gwiazdy, czy na wybiegu, staram się tym zainspirować.
    Ostatnio podoba mi się styl Abbey Lee Kershaw, coś jak gotyckie boho, mroczna cyganka, czy jak to tam nazwać... dlatego w takim stylu chciałabym zobaczyć swoją dollkę, sądzę, że mogłabyś się popisać w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Na stardoll jestem _Felicia_, mam konto od 2009 r. Zgłosiłam się, ponieważ od jakiegoś czasu cierpię na brak weny-po prostu nie umiem stworzyć ładnej, prostej stylizacji. Prawie wszystkie ciuchy w mojej szafie znudziły mi się i nie wiem co nałożyć. Mam nadzieję, że mi w tym pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się projekt. Nazwa tez nie jest zła.

    A więc coś o mnie.
    Lubię rock ale stylizację wole miec bardziej spokojną lub naprawdę hm... odjechaną (mozna tak to ując? taka niecodzienną. Może nie da się tego zrobic z moimi ubraniami ale chciałabym żebys spróbowała. Mam ich dośc dużo (darmówki są w schowku) ale nie wiem czy wszystkie opłacało się kupic. Kupowałam po prostu to co mi się podobało nie zwarzałam czy będzie mi to potrzebne.

    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  5. na stardoll jestem alice-8899 . moje konto istnieje już stosunkowo długo, bo od 2008 roku, ale dopiero od około 2,5 roku "żyję" na tej stronie. w mojej szafie można znaleźć kilka tz. perełek. często nie mam niestety pomysłu na siebie. inspirują mnie chwilowe trendy, a nie moda z najnowszej kolekcji Diora. raczej rzadko szukam w internecie inspiracji.
    na stardoll bardzo podoba mi się twój styl (nie podlizuję się w tym momencie), ninka_doll, roksetki... mogłabym wymieniać jeszcze więcej, ale myślę, że tyle wystarczy. w realnym życiu jestem zakochana w szafi Taylor Momsen. to chyba na tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekt bardzo fajny.

    Zgłaszam się. Moj nick to Regina1321. Mam konto od 2010 roku i dosyć sporo ubrań w szafie oraz w pokoju z hb więc myślę, że napweno udałoby ci się stworzyć coś ciekawego. Chciałabym jakąś oryginalną stylizację w całkiem odmiennym stylu niż mój. (mój styl to metal/goth) Chciałabym zobaczyć swoją doll nie mroczną xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć moja dolka nazywa się Asinek.xD. Mam ją od około 2010r. i pewnie jak każda z nas interesuję się modą, ale w stylizacjach nie jestem najlepsza. Mam bardzo dużo ładnych ciuchów, ale nie umiem ich ze sobą zestawić. Na co dzień w realnym życiu nie ubieram się jak moja lalka- bardzo luźno może dlatego mam z tym problemy.? Sądzę, że mi pomożesz w dobraniu czegoś ładnego.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. No to i ja się zgłoszę, a co mi tam :) Mój stardollowy nick to emo-niunia-, mam około siedemdziesiąt stron w szafie z ubraniami i sześćdziesiąt z dodatkami, jestem na stardoll ponad dwa lata. Nie mam jakichś konkretnych wymogów, po prostu jestem ciekawa jak widzi moją lalkę inna osoba oraz nie ukrywam, że od dłuższego czasu mam ochotę na jakąś małą zmianę. Nie mam konkretnych idoli, sama staram się 'tworzyć'. Mój styl jest zmienny i nieokreślony. To chyba tyle, czekam na rozpoczęcie operacji 'Wyrocznia' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł.
    Chciałabym zgłosić swoją kandydaturę. Nie umiem za bardzo łączyć kilku ciuchów w kreatywny strój.. Chciałabym zrobić coś ze swoją dolką bo jest ona po prostu zwyczajna . Nie wiem jak mam urozmaicać jej strój, jak zrobić zachwycający makijaż. Po prostu wszystko jest takie byle jakie. W realnym świecie mam na imię Ada i mam 15 lat. Na stardoll jestem od kilku lat i nadal nie znalazłam inspiracji. Chcialabym żeby moja dollka przybrała jakiejś modnej charakteryzacji, choćby bardziej eleganckiej. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Byłabym skłonna podać Ci hasło .
    dunia_16

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym metamorfozę :) Nie za bardzo wiem co mam opisywać. Po prostu uważam, że jest mi potrzebna :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry i pomysłowy projekt - mam nadzieję, że nikt go od ciebie nie skopiuje i żer to nie stanie się rutyną na blogach.
    Coś o mnie - myślę, że moją doll będzie trudno opisać, ale spróbujmy.
    Na stardoll staram się stawiać na oryginalność oraz pomysłowość - choć nie myślę, że wychodzi mi to w stuprocentowym efekcie. Często lubię eksperymentować, wykorzystując moją szafę do ostateczności, dlatego też nie mam pomysłu na siebie i chciałabym zobaczyć twoją wizję, jako eksperta - ponieważ za takiego cię uważam zważając na twoje wszystkie posty artykuły. Styl, który dominuje w moich outfitach to w większej części boho, dlatego też z takiej metamorfozy byłabym bardzo zadowolona (:
    Gwiazdy, która mnie 'prowadzi' raczej nie posiadam, informację czerpię z outfitów poszczególnych osobistości, nie mam ulubionej.

    Myślę, że mój zapas w szafie ci wystarczy - jeżeli mnie wybierzesz, a bardzo bym tego chciała.

    Pozdrawiam, Sendy..
    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=68432811 - link do mojego profilu (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł :) Niestety wyboru w moich ciuchach nie ma największego więc się nie zgłaszam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Uważam, że potrzebuję metamorfozy, bo nie mam pomysłu na doll.
    Milapati

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł.
    Zgłaszam się :)

    Na stardoll jestem olqaa i mam konto od 2009 roku.
    Oczekuję widocznej zmiany. Nie mam określonego stylu, raz ubieram się elegancko, raz na sportowo.
    Ale od pewnego czasu nie mogę dobrać ubrań...
    Z wyglądu moja doll jest taka sama jak 70% innych doll'ek na stardoll.
    Ja chcę się czymś wyróżniać.
    Miałam, że tak powiem dołki, czyli przez to, że nie wiedziałam co ubrać, zakładałam mojej doll te same ubrania cały czas, albo z powodu braku wyobraźni i fantazji zaprzestawałam gry w stardoll.
    Jestem Royalty, a mimo to nie wiem jak dobrze się ubierać.
    Posiadam dużo ubrań, aczkolwiek niektórych nigdy nie ubrałam.
    Liczę, że pomożesz mi zmienić wygląd, styl, sposób malowania doll.

    Pozdrawiam,

    olqaa

    Link do mnie: http://www.stardoll.com/pl/user/?id=34592610

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalne, nie powiem.
    Moja przygoda na stardoll rozpoczęła się w 2007 roku, ale konto na którym teraz przebywam istnieje od 2011 r. Miałam wiele różnych stylów - od różowego plastika do stylu vintage. Teraz, sama nie wiem co ze sobą zrobić. Wszystko mi się znudziło, ciuchy poprzejadały i ogółem dziwnie ubieram moją doll. Zwykle zakładam jej jakieś buty w kolorze nude (aby nie rzucały się w oczy) i coś żeby okryć górę. Wygląda to tak niedbale-elegancko tyle, że nudno. Twarz? Jest podobna do każdej innej. Mało oryginalna. Co robić?
    Chętnie bym przeszła metamorfozę, tyle, że bez hasła. W jakim stylu, to już twoja w tym ręka, bo sama nie wiem. Pomysły mi się wyczerpały.
    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Mój styl. hmm...
    Nie jestem EMO, plastikiem, nie mam jakiegoś koloru którego nie lubię. Chciałabym aby moja doll nie była klonem, jak to w dzisiejszych czasach się dzieje.
    Poproszę ciekawą i ORYGINALNĄ!!! metamorfozę.
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na Stardoll...
    Ciągle szukam tam swojego stylu, praktycznie codziennie przechodzę małą metamorfozę medoll.
    Już dwa lata posiadam konto,opiekuję się nim ,ale bywało także tak,że nie miałam na to czasu opuszczałam się w dbaniu o medoll,apartament,szafę itp.
    Kocham styl boho,wzory etniczne,brąz,beż,bordo...
    Nie mam idolki jesli chodzi o styl,ale z pewnością muszę stwierdzić ,że ubustwiam Marilyn Monroe, Twiggy i Audrey Hepburn.

    Medoll po metamorfozie w WYROCZNI chciałabym ujrzeć w stylizacji z użyciem prostych fasonów,małej ilości kolorów,a żeby wyglądało to po prostu fantastycznie,zapierało oddech w piersiach.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam żadnego stylu, a masę ciuchów i dodatków.

    almondcake

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę na bieżąco obserwować twoje poczynania może kiedyś też się załapię.
    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  21. Na stardoll jestem już od ok. 5 lat, ale konto aniol-juleczka zostało założone w 2008 r. Konto mam długo, więc to nic dziwnego, że przeszłam z nim przez wiele stylów poszukując tego właściwego. I co? Nadal go nie znalazłam. Ale to dobrze. Dzięki temu nic mnie nie ogranicza, jednego dnia mogę być metalem, a drugiego elegancką damą. Za to właśnie kocham stardoll, za możliwość przemiany. Stylizacja nie zawsze jest dobra, czasami mam tak okropne momenty, że mam ochotę zostawic moją doll nago. Wena przychodzi, tylko szkoda, że czasami trzeba na nia czekać tygodniami... Jednak przy twarzy mojej lalki jest już trochę gorzej. Nie mogę odnaleźć dla niej odpowiednich elementów, ciągle nie jestem pewna czy mi się podoba. Nie chcę naśladować innych, chciałabym iść własną ścieżką. Może oryginalność nie jest dla mnie, może nie mam zdolności, ale chcę próbować. Wiele razy chciałam zgłosić się do metamorfozy, by zobaczyć co inni sądzą o moim koncie, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi. Uważam, że ''Wyrocznia'' to projekt dla mnie, chciałabym spróbować czegoś nowego. Liczę na to, że mnie zainspirujesz i pobudzisz mój gust. Na ogół jestem osoba niestabilną, dlatego nie mam idoli, ulubionego stylu, muzyki. Bardziej przywiązuje się do emocji, wszystko zależy od mojego humoru.
    Jeju, rozpisałam się niesamowicie, nawet nie wiedziałam, ze mam aż tyle do powiedzenia.:d
    Z góry dziękuję i pozdrawiam, aniol-juleczka .

    OdpowiedzUsuń
  22. mój nick to just.smileXD. Nie umiem określić swojego stylu. Właściwie nie znam się zbytnio na tym. Często trudno jest mi dobrać odpowiednie dodatki Inspirują mnie takie osoby jak flooor.-, Clevleen97,BlooodR...hmmm na razie nic więcej nie przychodzi mi do głowy, nie wiem co mam więcej o sobie napisać. Ach, chciałabym jeszcze powiedzieć, że kocham pastele i różne odcienie brązu ♥ mam nadzieje, że to wystarczy ;) i raczej wolałabym stylizacje bez hasła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem ze to bardzo dobry i ciekawy pomysł. Dawno na blogach nie widziałam że ktoś wprowadza takie zabawy jeżeli mogę to nazwa zabawą na swojego bloga. Wyrocznia to nazwa bardzo ciekawa i też ze względu na to że będziesz Ty go prowadziła to już się nie mogę doczekać. Uważam że masz swietny styl i tylko Ty możesz prowadzić ten bardzo ciekawy temat. Bardzo dobrze podjełaś temat tego kto będzie mógł uczestniczyć w tym projekcie. To dobrze ze ie wszystkie osoby mogę w nim brac udział. Dlatego że zwykle metamorfozy tak to nazwe nie trafiają do ludzi tak jak powinni. Dla niektórych jest to tylko szybkie zaistnienie na blogu. Komentują później że śliczna metamorfoza ale co z tego skoro nie biorą z niej przykładu i wyglądają tak jak wyglądali przed zgłoszeniem się do projektu. O to zupełnie nie chodzi. zgłaszam sie do tego projektu z tego powodu że cały czas szukam stylu dla swojej dollki. Wiem że nie jest on perfekcyjny lub coś z tych rzeczy . Dlatego przydałoby mi się kilka rad od osoby z fachowym podejściem do tematu. Na początku jednak opowiem kilka zdań o sobie. Mam na imie Ewelina , konto na stardoll mam od 2008 roku. Miałam bardzo dużą przerwę trwająca od 2010 do 2012. Po moim powrocie na stardoll zuważyłam wiele poważnych zmian. Wcześniej traktowałam to konto bardzo bardzo dla zabawy. Po powrocie jednak zrozumiałam żę dzięki aktywowaniu tego konta będę mogła rozwijać swoją pasję związana z modą. Jednak sporo miałąm zaległosci związanymi z wyglądem swojej doll. Z tragicznej postaci udało mi się doprowadzić ją do tego stanu jaki jest. Uważam że przeszło moje konto dużą metamorfozę jak na wcześniejszy wygląd. jednak wciąż nie umiem się odnależć w stylu ubierania . Czasami stylizacje wychodzą mi dobrze a czasami wolałabym je nei pamiętać. Wiec dlaczego sie tu zgłaszam? Zgłaszam bo potrzebuje pewnego naprowadzenia mnie na daną drogę . moja odwieczna idolką jest Dita von Teese, uwielbiam ją i lubie styl Pin-up. Bardzo bym chciała obrać tą drogę ale na razie nie wiem jak to zrobić. Dlatego sie tu zgłaszam. To tyle w tym temacie mnie. Wracając do projektu to życzę Tobie dobrego wyboru no i z oczekiwaniem czekam na pierwszy post .



    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo dobre spostrzeżenia, co do nazwy masz racje jest prosta, łatwa zapamiętania, jednym słowem chwytliwa, inne dziewczyny od metamorfoz narzucają osobą zmienianym swój styl, a chyba zapominają o tym że przecież te osoby się same zgłosiły i nie wiedziały że zostana tak potraktowane, jednym słowem uważają się za ,, Modowego Boga'' Choć wcale tak naprawdę nim nie są , każdy ma swój styl i upodobania, dlatego myślę, że dobrze zaznaczyłaś że nie uważasz się za jednego z nich :) Twoja wizja jest naprawdę dobra, kolejki są już tak powtarzalne na wszystkich blogach, kiedy na blogu pojawi się coś nowego i chwytliwego inne blogi * OPRÓCZ WASZEGO* są bardzo podatne na pomysły innych , a wy wymyslacie własne zasady, projekty, co do ,, Wybranych'' Dobry pomysł, lecz różni ludzie go czytają i kto wie czy im się podoba, ja osobiście byłabym bardzo wdzięczna gdybym wzięła w tego typu projekcie :) A co do sposobu zgłoszenia masz tu chyba największa racje osoby które dopiero , niedawno zaczęły grać w stardoll i zostaną wylosowane nie maja świadomości że ich szafa jest jeszcze mało urozmaicona oraz ,że zabierają miejsce osobą które naprawdę angażują się w ten projekt. W możliwości wyboru moim zdaniem chyba nikt nie poda hasła, bo każdy go broni na tyle ile może, ze względu, że jesteś sławna, piszesz na blogu, koncepcja innych może się zmienić, lecz ja i tak nie radziłabym ryzykować ;)
    Ah ZGŁASZAM SIĘ mam nadzieje że będę miała ten zaszczyt- bycia pierwszą osobą która weźmie udział w tym projekcie :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się.
    Na stardoll jestem już dość długo, ubrań mam sporo. A mimo to cały czas używam tych samych, nie mam pomysłu na nowe stylizacje. We wszystkich otwartych obecnie pokojach są ubrania, nie tylko w głównym.
    Uwielbiam ciemne barwy, elegancje, wysokie obcasy... Sławy, których styl mi się podoba to Kate Moss, Dita Von Teese oraz Kat Von D.
    Taka metamorfoza była by idealna, potrzebuje pokazania mi jakieś drogi :)


    pozdrawiam
    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  27. No więc tak: jestem Layla6932 i jestem tu od 2009r. Moją doll ubieram w zależności od mojego nastroju, gustu czy pogody, jest to mój własny styl i ja go lubię, lecz od pewnego czasu w ogóle nie mam weny twórczej, a bardzo chciałabym zrobić z mojej doll murzynkę i jeśli to mnie byś wybrała to moją prośbą do Ciebie jest: zrób mnie na murzynkę. Nie mam swojej idolki, której stylem bym się inspirowała. Myślę, że moja szafa jest wystarczająco duża, żeby z niej coś stworzyć. Mam własny styl, lecz często też ubieram się na street. Bardzo bym się cieszyła, gdybyś to mnie wybrała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł :]Hmm...ostatnio podoba mi się styl taki jak ma akurat Twoja doll :) Aczkolwiek lubię też styl rockowy. Nie mam pomysłu na nowe stylizacje. Uwielbiam platformy ♥ Koszule, kolorowe jeansy. Wszystko(prawie) co modne. Taka metamorfoza to świetny pomysł i na pewno inspirowałaby mnie do następnych :*

    Zapraszam
    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się !
    Jestem Wiktoria, na stardoll MajaPretty2000. Lubię niekonwencjonalne połączenia ubrań. Bawienie się modą sprawia mi ogromną przyjemność. Mam dosyć dużo ciuchów. Ale może od początku - na Stardoll jestem od 2010 roku. Obecnie mam 47 poziom, Royalty (po wykupieniu członkostwa), wiele wartościowych ciuchów i tym podobne. Dlaczego chciałabym zgłosić się do wyroczni ? Mam ochotę na wielką zmianę, coś niebywałego... Liczę, że to właśnie moja doll dostąpi zaszczytu przemiany pod twoim czujnym okiem .
    Styl : nie mam określonego. Podoba mi się wszystko z mojej stardollowej szafy :)
    Co kocham : wszystko, co jest modne :D

    Buziaki, liczę, że uda mi się być tą pierwszą ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Posiadam lalkę na Stardoll'u od 4 lat. Przechodziła ona wiele metamorfoz wymyślanych przeze mnie. Jedne gorsze, drugie lepsze.
    Ostatnio przechodzę pewien "kryzys". Mam totalny brak pomysłu jak mogę wystylizować ją.
    Mam ochotę dodać trochę "pikanterii" w to nudne życie Stardollowej lalki :D Nie mam wybranego idola, lecz doceniam twórców stylizacji, gdzie jest wszystko dopasowane kolorystycznie i pomysłowo. Wybranego stylu nie mam, lubię i Rock'owo jak i Elegancko.
    Osobiście wzoruję się na Twojej Doll'ce i na pewno Twój styl mi odpowiada :)
    Mam nadzieję, że zostanę wybrana i pomożesz mi zwalczyć ten "kryzys" na brak pomysłu ;d

    Pozdrawiam, Adula100

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam. Staram się trzymać dzisiejszych trendów, chociaż nieraz wydaję mi się to nudne, jak wszyscy nosząjakąś rzecz, bo ona jest ,,trendi''. Staram się łamać jakieś granice trendów, nie być może vintage, ale po prostu nie trzymać się określonych zasad. Oczekuję wielkiej przemiany. Może wg niektórych jestem dość oryginalna, jednak uważam się za takiego szarego człowieka. Jeśli chodzi o realne inspirację to podziwiam The Blonde Salad, Kasię Tusk, Emmę Watson. Może ,,nie kopiuję'' ich stylizacji, ale są one dla mnie inspiracją. Wświecie wirtualnym moimi idolami są: Heneda, fioletowaszafa, Kociara074, Clevleen97, MisterSzymon. Nie miałam nigdy ss, nie mam wielkiej szafy ciuchów i kosmetyków, ale chyba da się coś ze mnie zrobić.
    Pozdrawiam.
    To-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł i ciekawa nazwa.
    Ja również się zgłoszę.
    Na stardoll'u kryję się pod nickiem thedoga. Istnieję na stardoll od połowy 2009 roku. W szafię mam dużo ciuchów ale jak typowa kobieta nie mam w co się ubrać. Ostatnio chodzę w tych samych ciuchah. Pomysłu na swój strój nie biorę od gwiazd (już prędzej od postaci z gier) ale najczęściej według swojego pomysłu. Szczególnego stylu nie mam lecz dwie rzeczy to to że zawszę noszę spodnie i nie noszę różowych ciuchów.

    thedoga
    PS. Jeżeli gdzieś będą błędy to przepraszam ale piszę z komórki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo się cieszę, że w końcu pojawiło się więcej informacji dotyczących tego projektu, bo z niecierpliwością na nie czekałam. Od dłuższego czasu nieudolnie komponuję twarz mojej doll i za każdym razem nie jestem do końca usatysfakcjonowana. Potrzebuję kogoś, kto obiektywnie oceni moją lalkę, powie, co jest nie tak, co warto zmienić, poprawić. Analiza mojego stylu przez taką osobę jak ty byłaby wspaniałą sprawą i zakończeniem desperackich prób w stworzeniu lalki idealnej.

    BelovedLife

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł.
    Zgłaszam się.
    A więc oczekuję zmiany, dzięki, której moja doll będzie wyglądać niepowtarzalnie. Nie mam określonego stylu, chciałabym tylko aby nie było nudno i monotonnie. Nie mam takiego swojego idola ale lubię Rihanne, PSY, Ewę Farne etc. Moja szafa składa się chyba z 9, czy 10 stron + w niebieskim pokoju mam hb. Co do twarzy to rób co chcesz, jedyną zachcianką jest czarna skóra.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój nick na stardoll to MissGirls150, jestem na tej stronie od września 2009r. Nie mam szczególnych osiągnięć, jestem zwykłym, szarym użytkownikiem, dlatego chciałabym się wyróżniać. Moje stroje nie są jakieś powalające, ale staram się żeby wszystko do siebie pasowało. Moja szafa ma 10 stron, ale ubrania są jeszcze w 4 innych pokojach. Mam kilka perełek, ale jakoś za tym nie ganiam. Nie mam idola, jeżeli chodzi o stylizacje czy wygląd, sama staram się wymyślać w co się ubiorę, czy jak się umaluję. Uwielbiam delikatnie przyciemnioną cerę i oryginalną twarz. Jak już wspomniałam - niczym się nie wyróżniam spośród innych i chciałabym to zmienić.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam
    Chciałabym zgłosić się ponieważ od pewnego czasu nie mam pomysłu na swoją doll . mam mnóstwo ubrań i kosmetyków lecz nie mam pojęcia jak je dobrze zestawić . Czytam sporo o trendach w modzie . Po metamorfozie będę wiedziała czego się trzymać . Jestem na stardoll tak właściwie od 2007 r lecz to moje drugie lepsze konto które istnieje od 2010 .

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  37. Chcę jeszcze dodać gdyż mi wyleciało że moją idolką jest Anja Rubik . Od zawsze się w niej kochałam lecz nie wiedziałam jak jej dorównać . Swojego stylu nie mam , nie umiem go sobie określić ,

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie jestem przekonana co do mojego zgłoszenia do Wyroczni, także na razie wstrzymam swoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dobry pomysł .
    Chciałabym sie zgłosić do tego projektu .Jeśli chodzi o wygląd na stardoll moją idolką jest Nejtl ,a w realu Rihanna lub Kristen Steawart .Lubie klasyke i prostote .Na stardollu jestem od roku ,ale mam naprawde pokaźną kolekcje ubrań ,dodatków i butów .Uwielbiam czasem ubierać moją lalkę jak Lolitkę lub coś w stylu Marlin Monroe .Mam nadzieje ,że tyle informacji Ci wystarczy .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się.
    A więc zacznijmy od tego że konto założyłam w 2011 roku, na stardoll
    jestem pod nickiem mamymimi.Oczekuje
    zmiany na lepsze żeby. Przede wszystkim chciała bym mieć apartament w po dobie do twojego i dollka też w tym stylu oczywiście w miarę możliwości.Na zmianę elementów twarzy też bym się zgodziła, karnacje też jeżeli by było trzeba, oczywiscię fryzura też by chyba potrzebowała zmiany.Moją ulubioną idolką jesteś ty.
    Więc czekam na twoja pomoc z

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa koncepcja , zgadzam się - łatwa do zapamiętania , chwytliwa : )
    Chciałabym zgłosić się do tej metamorfozy. Mam na imię Sandra. Na stardoll jestem od ponad 3 lat , było to zauroczenie i uzależnienie w jednym , trwa to do dziś , wliczając krótkie przerwy.Jestem otwarta na różne style - lubię je mieszać , zastawiać , lecz zawsze dodaje odrobinę pikanterii , jakiegoś mocniejszego akcentu . Preferuje rockowy styl . Natomiast następstwa od reguły zdarzają się i tworze wtedy delikatne stylizacje. Po prostu nie chce być jednowymiarowa , jednocześnie zachowując swoją osobistą nutę. Bardzo podobają mi się stylizacje olivci_paris i Twoje . Mam dużo rzeczy , z tych zwyczajnych sklepów i tych ''z wyższej półki'' również . Chciałabym w końcu ostatecznie ukształtować mój styl na stardoll jak i w realnym świecie , zainspirowała byś mnie do zmian na obu tych polach . Myślę , że potencjał twórczy posiadam (jakbym tak ujęła wyczucie stylu , ale to przecież nie mnie oceniać :) ) , więc Twoje wysiłki nie poszły by na marne . Nie lubię wysłodzonych , ślicznych , ale zarazem przeciętnych dollek. Wole indywidualność i oryginalność . Hmm .. to było by na tyle o mnie i o moim koncie. Dziękuje za przeczytanie :)


    funkyxpunky

    OdpowiedzUsuń
  43. ja tam niechce metamorfozy :D wiec dziekuje :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  44. Na stardoll jestem od 3 lat . Czasami było lepiej , czasami gorzej . Moim idolem jest RIHANNA , chciałbym na stardoll mieć podobny styl do niej . (ubrania mam w szafie i milionaire mansion , buty w jednym z pokoi ) . A , bardzo lubię również twój styl . Chciałbym być przedstawiony oczami WYROCZNI .


    mój nick : stardolinkamiss

    OdpowiedzUsuń
  45. Na stardoll jestem gwiazda8888 , konto to posiadam od niecałych 5 lat . W mojej szafie jest dużo rzeczy , myślę , że coś by się znalazło ;) Oczekuję zmiany na lepsze :) Według mnie najlepsze są twoje stylizacje , bardzo podoba mi się twój styl ( proszę , tylko nie pomyśl , że się podlizuje , mam mówić szczerze to mówię ) . Jeśli chodzi o styl to miło przyjęłabym elegancki , może być też taki rockowy , zadziorny , jednak wolałabym elegancki .

    Chciałabym jeszcze napisać , że bardzo podoba mi się pomysł WYROCZNIA :) Jeśli mi się teraz nie uda , to będę próbować za każdym razem i co nowe zgłoszenie będę starała się coś nowego napisać ( np. inną osobę , jeśli chodzi o tworzone stylizacje , inny styl ) . Ja w zeszłą niedzielę też miałam imprezę ... mam zakwasy w nogach do dzisiaj , ale mam nadzieje , że ciebie nie będzie to męczyć :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapomniałam napisać , że z mojej szafy lubię większość rzeczy (szczególnie te z pierwszych paru stron ) tylko , że problem jest w tym , że nie umiem ich ze sobą łączyć ...

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.

    Jestem na Stardoll dość krótko, bo od marca. Jednak nie miałam żadnej dłuższej przerwy, uzależniłam się od tej gry w 100%. Wiem, że mam małe szanse na metamarfozę, w ogóle na wszystkich blogach mam małe szanse i trochę tego nie rozumiem, bo bardzo się staram i moja lalka jest dość rozpoznawalna, ma dużo kosmetyków i ubrań. Ale do rzeczy. Moją doll ubieram w zależności od nastroju lub jak zobaczę jakieś ciekawe ubranie to tworzę z nim stylizacje. Mam dość oryginalny styl, wiele razy spotkałam się z krytyką niektórych moich postrzelonych stylizacji (nawet od koleżanek ze szkoły). Słucham głównie rocka, ale moją idolką jest popowa wokalistka Lana Del Rey i to właśnie w jej stylu chciałabym mieć wykonaną stylizację. Bardzo podobają mi się klimaty a la lata 70-80 (tak właśnie ubiera się Lana) i liczę na metamorfozę w tych klimatach.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja sądzę, że nazwanie cię 'Modową wyrocznią' to wcale nie jest przesada.

    OdpowiedzUsuń



  49. Świetny pomysł ! Bardzo przyda się dla, niektórych dollek.Jest to jeden z najciekwszych konkursów na tym blogu.I oczywiście się do niego zgłaszam.Ciekawa nazwa!Chciałabym wziąść udział w konursie ,poniewaz chcę zobaczyć jaka ciekawa zmiana moze zajsć z moim kontem ,stylizacją ,nie ma juz zbytnio pomysłów.Nie ma sensu pisać idolli ,bo mam ich za duzo,ale słucham przewaznie rock'a.Chcę zeby moja dollka wyrazała swoją stylizacją przedewszystkim trochę rock'a klasę ,ale nie jakieś Emo! Jak nie którzy myslą ze nawalą sobie krzyzy i natuaży i wyglądają tak super.
    Zgłaszam się ,ale pewnie moja dollka nie będzie w filmiku ,poniewaz inne dollki wyglądają o wiele gorzej .
    Pozdrawiam ,Hermiblck

    OdpowiedzUsuń
  50. Co mi tam też się zgłosze ; )

    Na stardoll'u jestem od 2012-02-12.Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu,jak i równiez pomysłu na stylizacje.Stardoll powoli zaczyna mi sie nudzić...Dlatego licze na jakąś zmiane.Moją idolka jest Adele.Hmm i co by tu więcej napisać...Stylu jako tako nie umie określic tworze różne stylizacje,ale nienawidze stylu emo czy gothic,stawiam bardziej na klasyke.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  51. Z wielką chęcią się zgłaszam :)
    No więc:
    Na Stardoll jestem dosia11 i posiadam masę ubrań w szafie oraz w 3 pokojach ubrania typu: le,dkny,ellle, hb itp...
    Bardzo lubię tego typu metamorfozy, tzn. róźniące się od takich innych - typowych. Bo nie lubię kiedy wszystko jest takie podobne. Od razu napiszę, że nie lubię tego "stylu" typu: twarz z piegami, oczy te "przymrużone", stylizacja oczywiście elegancka, wzory na bluzkach i spodnie 3/4 itd., poprostu nie przemawia do mnie, a wiem, że coraz więcej osób wzoruje się na osobach tak wyglądających, wolę się ubeirać młodzieżowo, ale nie chodzi mi o trampki, bluzę, tylko coś stylowego xd
    PS: Jeśli zdecydujesz się mi zrobić metamorfozę, to nie zapomnij o tych 3 pokojach z ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny pomysł :)

    na stardoll nazywam się Kajol695 . Jestem tam już ponad rok. bardzo chciałabym zostać wybrana , gdyż nie mam fajnego pomysłu na moją doll. Bardzo podoba mi się jako gwiazda Lucy Hale z Pretty Little Liars , lecz moja doll nie musiałaby tak wyglądać - stawiam na twój pomysł . Podobają mi się lalki , które mają swój własny , niepowtarzalny styl. Lubię moją lalkę we wszystkich rodzajach stylizacji , może być to retro czy bardziej coś w stylu hippie lub cokolwiek innego. To by było na tyle :) Mam nadzieję ,że mnie wybierzesz xD


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgl sie.Nazywam sie Asia.Konto odziedziczylam po kumpeli jednak ciuchy ktore po niej zostaly nie sa zachwycajace,osobno tak ale z tych ubran nie da sie nic zrobic.Mam 1900sd ze sprzedazy tych ubran wiec chetnie wydam je w starplazie lub w starbazzarze tylko wlasnie mam taki problem ze nie wiem co kupic.Na stardoll jestem od 2007 a na tym koncie od 2 miesiecy.Moj styl..stawiam na rockowe stylizacje lecz czesto ubieram sie bardziej elegancko.Inspiracje czerpie z Nejtl,AmfijaSmilej,Wiktora,Kaci oraz Clevllen97

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem Asia, na Stardoll AliMakkartnej. Konto na Stardoll założyłam 13.11.2010r. Preferuję styl klasyczny, elegancki czasem light rock'owy bądź grunge. Moja szafa liczy 56 stron ubrań i 48 stron akcesoriów. Do niedawna byłam bardziej kreatywna. Od jakiegoś czasu brakuje mi pomysłów, inspiracji, weny twórczej i czasu. Dlatego zgłaszam się do Ciebie. Uważam, że masz świetny styl i 'WYROCZNIA' to prawidłowa nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się! :)

    Mam na imię Julia. Skłaniam się raczej ku delikatnym, dziewczęcym stylizacjom. Idola, jeśli chodzi o wygląd nie mam. Wolę inspirować się własnym, pokręconym umysłem :D Jedyne moje sugestie to jasna karnacja i włosy.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się pomimo mojej wielkiej powodzi lenistwa.

    Nazywam się Opona. Mimo, iż nie chciałam nigdy metamorfoz, to post ten wydaje się bardzo intrygujący.
    Moja szafa nie jest wypchana ubraniami po brzegi, jednakże da się w niej znaleźć jakieś obowiązkowe ciuchy w modzie. Chociaż te z moich zachcianek też się znajdują, lecz przewagę mają te darmowe.
    Co do idola, to inspiruję się tlenem. Uwielbiam jej cudowne i przemyślane stylizacje, bywają niesamowite. Moje mniemanie o niej jest pozytywne.
    Nie oczekuję, że moja lalka będzie do niej podobna. Chcę niepowtarzalną i szaloną lalkę. Taką, jaką jeszcze nikt nie miał. To nie ja mam takie wymagania, tylko moja wyobraźnia tego pragnie. Nie chciałabym jej zawieść.
    Co do stylu, to przepraszam, ale nie wiem. Nie znam się za bardzo na modzie, a moje stylizacje są tworzone z serca, a nie z tego, co jest teraz modne, a co nie, nie no, staram się utrzymać fason, ale niezbyt mi się to udaje, więc proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się. Mój nick to Kate-Tunstall. Dlaczego się zgłaszam ? Dlatego iż liczę się ze zadniem innych i chciałbym aby ktoś inny postarał się jak najlepioej ocenić moja doll i dokonać na niej jakich kolwiek zmian. Mam wiele stylów, acz najbardziej freferuje styl glam rock. Osoba na stardoll która się inspiruje jest gwiazda3000. Tak jak mówiłem preferuje wyżej wymieniony styl, aczkolwiek chciałbym zobaczyć swoją doll także w twoich propozycjach.

    Sorrki za błędy !

    OdpowiedzUsuń
  58. świetny pomysł.
    zgłaszam się
    coś o mnie: mój styl na stardoll właściwie jest ciężko opisać, staram się aby wygląda mojej doll był chociaż trochę oryginalny i niepowtarzalny, głównie stawiam na ubrania w ciemnych kolorach. W mojej szafie można znaleźć masę ubrań, jest w czym wybierać. :) Nie mam żadnego idola na stardoll, nie bo, nie, czasami zdarza mi się zainspirować przypadkową osobą, aczkolwiek rzadko się to zdarza, a jak już to i tak moja stylizacja jest z kompletnie innej bajki. Po co się zgłaszam? Hmm, bardzo zaciekawił mnie ten wpis, i bardzo chce zobaczyć moją doll w owej odsłonie! ;)

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  59. Na stardoll jestem Danielle434. Gram od czerwca 2011. Zaczynalam ze słodkim stylem, potem była faza na emo, a teraz? Wszystkiego po trochu...Nie umiem dokładnie określić swojego stylu. Nie mam jednego, tylko poprostu mieszam wszystko. Nie zawsze wychodzi to na dobre i w ogóle. Już nieraz spotkałam się ze stwierdzeniem, że wyglądam jak plastik, choć tak nie jest. Może to przez twarz? Nie wiem...Czuję się zagubiona w stylach. Po prostu nie wiem jak mam swój styl określić. Chciałam się wzorować na CL z zespołu 2NE1, lub Bom, z tego samego, ale cieżko mi to osiągnąć. Jestem SS już drugi raz..Liczę, że moja prośba zostanie rozpatrzona.
    Pozdrawiam i zgłaszam się
    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  60. Większość ludzi w rzeczywistości i na stardoll ma swój styl. Ja nie mogę się nigdzie odnaleźć w obu "światach", jednak w szczególności na stardoll. Potrafię zrobić jakąś tam stylizacje, która po chwili nie ma dla mnie sensu i zastanawiam się czy to jest moja wina, czy może czuję się po prostu "inna". Brałam pod uwagę różne rzeczy, ale najbardziej (tak mi się wydaje) uważam za moje błędy właśnie te:

    - kupuję ubrania które ciężko dopasować, chociaż czasami są same w sobie ładne i to mnie do nich przekonuje

    - nie odnajduję siebie w tak ogromnym świecie mody

    Mogłabym wymieniać jeszcze więcej, ale zajęłoby to wiele czasu dla mnie jak i dla czytelnika mojego zgłoszenia. W moich "stylizacjach" nigdy nie inspiruję się kimś innym, ale czasami podziwiam innych, ponieważ widzę że oni w tych własnych stylizacjach odnajdują siebie. Dodam jeszcze jedno, cokolwiek zrobisz dla mnie to zostanie moim stylem na dłuższy czas, ale ostatnia rzecz o którą proszę to, żeby ta metamorfoza mimo wszystko była "moja"(różniąca się od innych, ale ma coś wspólnego z kimś lub czymś).


    Kaskamaska

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się. Na stardoll jestem MiniSelenia123. Konto mam ok. roku, ale wciąż poszukuję swojego stylu. Inspiruję mnie najnowsze tremdy, ale czasami w moim wykonaniu wychodzi po prostu kiczowato. Chciałaby, żebyś ktoś nakierował mnie na dobrą drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. A co tam zgłoszę się, pomyślałam w pewnym momencie ;D
    *odchrząknięcie*
    Na Stardoll kryję się pod nickiem CrazySzyszka (wymyślałam na szybko).
    Me konto istnieje od 2011 roku. Czyli ok. roku/półtora. Oczekuję piorunującej zmiany, czyli takiej, aby mi szczena opadła. Nie mogę dokładnie wyrazić się w jakim stylu ma być ta zmiana, ponieważ się jeszcze się nie zidentyfikowałam. Jeśli chodzi o wygląd lalki, bądź też stylizacji moimi inspiracjami są m.in. moja wyobraźnia. Staram się wymyślać stylizacje sama. Oczywiście, gdy zobaczę coś ciekawego staram, to przenieść, albo na papier lub do świata Stardollowego. Oczywiście nie mam "pięciu ciuchów na krzyż"
    i myślę, że jest z czego wybierać, bo nie mam pustek w szafie, ani w salonie piękności.

    Pozdrawiam, a że jestem niepoprawną optymistką, to liczę, że się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się, nick to yumi626.

    Moje konto istnieje od 2009 roku, miałam wtedy 9 lat, więc nie do końca jeszcze rozumiałam co się dzieje, co mam robić i tak dalej. Później zrobiłam sobie ok. 2-letnią przerwę. Wróciłam, popatrzyłam na to co się 'ze mną stało' i starałam się to naprawić. Kupowałam dużo ubrań, jednak nie wiedziałam jak je połączyć. Ubierałam się jakkolwiek, byle żeby było. Teraz mam 3-4 szafy ubrań, co dla innych jest małą ilością, jednak dla mnie jest dużą. Kiedy zobaczę coś nowego w Starplazie od razu chcę to kupić, później nie umiem tego połączyć i powraca nieumiejętność robienia tego jeszcze z dzieciństwa. Myślę, że da się coś z moim kontem zrobić, jednak ja nie widzę jak na razie żadnych postępów z mojej strony, więc proszę o to Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cześć ♥
    Mój nick to CytrynowyAgrest. NA stardoll postanowiłam, że moja lalka zawsze będzie gustownie i oryginalnie ubrana. Chciałam, żeby ktoś kto wejdzie na moje konto pomyślał sobie: ''Łał, ale ona jest dobrze ubrana!''
    Nie obrałam jeszcze konkretnego stylu, w zależności od humoru - raz jestem rockowa i silna, a innego dnia ubrana w zwiewne sukienki i szpilki. Chciałabym żeby moja metamorfoza była dla mnie zaskakująca, nie oczekuje niczego konkretnego. Mam nadzieję, że pomożesz mi obraz jakis konkretny kierunek. Mam dosyć tego, ze moj outfit często jest tragiczny, mam problem łączeniem kolorów, fasonów i wzorów. Bardzo Cię proszę o pomoc ♥♥

    OdpowiedzUsuń