2012/10/31

Nowe ubrania


*W wyszukiwarce jest wiele nowych ubrań, nie wiem jeszcze jaki to sklep ale nie zapowiada się najlepiej. Ubrania kosztują od 6sd do 18sd i od 75sm do 143sm.
To co polecam - zaznaczyłem na czerwono.
Co myślicie? Domyślacie się, jaki to sklep? Ja nic nowego nie powiem, ubrania jak ubrania...


Spodnie które poleciłem, osobiście już mam - były darmowe za wydanie 100sd a są prześliczne, więc pewnie dla nich większość wydała tą sumę. Cóż, admini nas już niczym nie zaskoczą...


*Za informacje dziękuję Ninka_Doll

EDIT:  
To tylko nowy sklep - Pet-a-Porter Clothes i myślę, że niedługo dojdzie też nowa kolekcja Pet-a-porter.
 
  

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze ze nawet tego nie zauważyłam, do starplazy rzadko ostatnio spoglądam. Ponieważ mam już tyle rzeczy i tak mało SD. Inwestuje teraz w apartamenty. Miło że nas informujecie o nowej dostawie również czytelnicy się do niektórych rzeczy przykładają co naprawdę z ich strony jest miłe :) Co do nowości to myślę że to będzie sklep :
    It girls.
    Może to dziwne bo ten sklep ma innego typu ubrania ale mogę zaryzykować :) Tak samo jak ty uważam że nie ma nic na tyle ciekawego żeby to zakupić jedynie 21 rzecz licząc od góry lewej str czyli taki żakiecik za SM zakupię :) Reszta może też być, ale muszę się ograniczać c: Co do tego że te spodnie za 10 SD co masz w rameczce kiedyś były darmówką to dziwna sprawa może niedługo się wyjaśni :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest sklep Pet-a-Porter Clothes Horse

    Kaksamaska

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zajrzałam do starplazy ;c Ciekawe jaki to będzie sklep. Jest kilka rzeczy, które mi się podobają a mianowicie marynarka za 143sm nad, której kupnem zastanowię się, czarne spodnie za 10sd , spodnie za 99sm, które muszę przymierzyć.
    Nad resztą muszę się ostro zastanowić bo am mieszane uczucia co do niektórych.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  5. moze pare rzeczy sa warte uwagi, ale niema zapalu, stanikki nie lataja :D jak to ja mawiam :P zobacze jeszce jak na dollce beda wygladac :P

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre ubrania są naprawdę ciekawe. moją uwagę przyciągnęły w szczególności torebki. oprócz tego podobają mi się dwie pary butów, trzy pary spodni i 4 bluzki. na pewno coś kupię, bo nie jest tak drogo :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  7. A już własnie wystraszyłam sie że te rzeczy pojawią się na chwile po kilku chwilach znikną i okaże się ze będzie to kolekcja do ukrytego sklepu. A tu miła niespodzianka ,patrze i nowy sklep w starplazie. A co do tych spodni to bywało tak wiele razy że ubrania były takie same lub do siebie podobne ale miały różne metki. Ja jestem zadowolona że te spodnie doszły ponieważ nie korzystałam z tej oferty w której były one dodawane jako prezent.


    ewelina11222



    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu pokochałam większość ubrań z tego sklepu. Pewnie dlatego, że nawiązują do koni, a kocham konie i jazdę konną! Muszę kupić sweterek z konikiem, jest śliczny;) Inne rzeczy też są bardzo ładne, większość pewnie znajdzie się w mojej szafie.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  9. WRESZCIE COŚ CO MNIE OCZAROWAŁO *.*
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie sobie te rzeczy ... większość mi się nie podoba .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  11. Może ogólnie nie zachwyca, ale można znaleźć "perełki". Ja już widzę, co na pewno kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się marynarka, którą zaznaczyłaś, bluzka z koniem oraz szare spodnie za 10sd

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten sklep nie jest jakis wspaniały. Kupiłam tylko 2 rzeczy za sm. Marynarkę i buty. Te które zaznaczyłeś, reszta jest nie warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  14. super rzeczy już pare kupiłam :3




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre rzeczy z tej dostawy są bardzo ładne,a niektóre nie przypadają mi ani trochę do gustu. Rzeczy, które zaznaczyłaś moim zdaniem są ładne. Może zastanowię się nad kupnem tej marynarki za 143 starmonety. Oprócz tego podobaja mi się też spodnie za 10 stardolarów(te obok spodni za 99 sm. Bluzka z koniem też jest fajna. Myślę,że nawet najbrzydsze rzeczy z tej dostawy można dobrze użyć do stylizacji. Za stardolary nic nie kupię,ponieważ ich nie mam.

    winterquen

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep jak sklep, nie powala nie zachwyca. Nic specjalnego w nim nie ma, nic specjalnie mi do gustu nie przypadło. W miare ładna jest bluzka za 15 sd z "koniem" na blzuce czy czym tam.. Ale to reszta mnie na kolana nie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  17. akurat te zaznaczona nie są moimi typami ,ale jest dużo wartych zakupu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń