2012/10/23

Pomysł na... nowe Original Future

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić nowej kolekcji Original Future. Po ukazaniu się spojlerów, wielu z nas, stardollowiczów, myślało że to jakaś nowa limitowana edycja. Szczerze mówiąc, trudno mi było w to wierzyć, bo większość ubrań wygląda kiczowato i nieciekawie. Trafiły one do sklepu, który ma się nam kojarzyć z szeroką gamą barw, a także niekonwencjonalnymi wzorami i fasonami. Chciałabym pokazać Wam, co według mnie warte jest uwagi i na co możemy wydać stardollary, kupując rzeczy z nowej kolekcji Original Future.

Sweterek ma nietypowy krój, ale delikatne kolory. Można go połączyć ze spodniami czy też szortami z wysokim stanem albo spódniczką. 
Top-poncho możemy wykorzystać na przeróżne sposoby. Wybrałam go, ponieważ lubię pastelowe połączenie szarości i różu. 
Koszulka za starmonety ma świetny krój, jest dobrze wykonana, a użyć możemy jej zarówno w zwykłych stylizacjach, jak też w eleganckich. Jedyny minus to żółta otoczka przy dekolcie. 
Żółty top ma ciekawy wzór, będzie ładnie wyglądał w towarzystwie czarnych ubrań i dodatków.
Ostatni jest biały top z 'puszystymi' kółkami. Jest półprzeźroczysty, możemy go użyć do tworzenia jasnych stylizacji.

Spodnie 3/4 mają świetny kobaltowy odcień i zwykły krój, dzięki któremu możemy pokombinować z górą przy tworzeniu stylizacji. 
Kurtka była pierwszą rzeczą, którą kupiłam z nowej kolekcji, wg mnie kolorowe pasy wyglądają świetnie, niczym pióra. 
Oba futerka są jednocześnie kolorowe i stonowane, polecam do zestawów boho. 
Sweterek wybrałam ze względu na printy trójkąta na łokciach. Kolor mógłby być inny, ale żółty też jest w porządku.
Ostatnią, białą spódnicę możemy połączyć z połyskliwymi dodatkami, lub użyć w całej białej stylizacji.

Teraz chciałabym pokazać Wam 5 stylizacji z wybranymi rzeczami z Original Future. 







Mam nadzieję, że artykuł Wam się podobał. Piszcie w komentarzach, co sądzicie o artykule, a także o samej kolekcji. :) 

47 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mnie się ostatnia stylizacja. Ciuszków nie kupiłam tak dużo, gdyż kolekcja nie jest jakąś piękną, ani do brzydkich nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej kolekcji jest naprawdę mało fajnych ubrań, jednak od początku podobał mi się to poncho. Pewnie je kupię. Stylizacje są świetne. Najbardziej podoba mi się druga i ostatnia;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki ale nie przypadły mi do gustu te stylizację i ubrania, całkiem nie mój styl. Według mnie te stylizację są strasznie kiczowate ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Artykuł świetny. Stylizacja ostatnia- BOMBA! To jest chyba najlepsza stylizacja! Jeej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia stylizacja jest świetna. Ciuchy takie sb ;))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobała mi się ostatnia stylizacja, świetne połaczenie kolorów i bardzo ciekawe spodnie (gdzie można je zdobyć?). Wogóle fajny artykuł i dobrze, że zaprezentowałaś zastosowanie rzeczy z OF, które na poczatku wogóle mnie nie przekonały, a teraz idę kupić pare z twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo świetny artykuł! Bardzo mi się podoba. ;)
    A co do ciuchów to może kupię koszulkę za starmonety, biały top z puszystymi kółkami, spodnie 3/4, i sweter z trójkątami na łokciach. Zachęciłaś mnie do zakupu kamizelki za 10 sd patrząc na ostatnią stylizację, która jest strasznie piękna! ;3 Jeszcze mi się podoba druga stylizacja, taka luźna! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. @MiuMiuNaomi
    Starbazzar, bodajże It Girls :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy artykuł. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. Co do kolekcji do nie przypadła mi jakoś szczególnie do gustu, ale znajdzie się kilka ładnych rzeczy.

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te stylizacje, aczkolwiek z pierwszą bym się wahała czy ubrać czy nie, ponieważ nie preferuję długich spódnic ; )))

    Pozddrawiam,
    olqaa

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia stylizacja jest boska, może podoba mi się dlatego że jestem zakochana w tych spodniach :D

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje stylizacje są bardzo przekonujące do kupna danych artykułów :P
    Zawsze potrafisz zrobić jakąś super stylizacje! Zawsze mi to imponuje :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 jest baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo przekonująca. Chyba kupię. Więcej takich artykułów!!!!
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej spodobała się pierwsza stylizacja i ostatnia. Pozostałe oczywiście też są ładne. Co do kolekcji, szczerze mówiąc nie lubię jej. Ciuchy też nie podobają mi się za bardzo, ale niektóre są nawet nie złe. Mam nadzieję, że to będzie już ostatnia dostawa do tego sklepu ;pp

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś świetne i najlepsze artykuły <3 Te sty;izacje są cudowne ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 ,3 i ostatnia najbardziej mi się podoba ,masz śliczną fryzurę! ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia stylizacja<3 Mam te spodnie, dokupie kamizelke i zrobię coś podobnego.:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Może powiem coś o tych stylizacjach .:) Pierwsza jest cudowna .^^ Uwielbiam białe ubrania .: 3 Druga to zupełnie nie mój styl ,wiec sie nie wypowiadam . Co do trzeciej to mam mieszane uczucia .: 3 Czwarta jest cudowna .Te szarości i róże są śliczne .: 3 Piąta ,czyli ostatnia jest najlepsza .! Podsumowując napewno zachęciłaś mnie do zakupu paru rzeczy np. tego poncza itp .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na temat kolekcji to futerka nie są w moim stylu, ale twoje kreacje są bardzo ładne i przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. Dziękuję, że pokazałaś mi jak użyć futerko. Wszystkie stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje ! Normalnie,boskie. Zachęciłaś mnie tym artykułem do zakupu ciuszków z nowej kolekcji Orginal Future :) Najbardziej podoba mi sie stylizacja pierwsza i trzecia :) Naprawdę, masz wielki talent. Podziwiam cię za to :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne stylizacje!! Nie byłam przekonana co do tych ciuchów, jednak Ty ukazałaś we wspaniały sposób, jak ciekawie można je wykorzystać :) Z pewnością zaopatrzę się w kilka ciuchów :]

    MizHana

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie pomyślałabym że te ubrania z tego sklepu mogą jakoś ładnie wyglądać w stylizacjach. dla mnie ta kolekcja to wielka porażka i brak pomysłów adminów na zrobienie czegoś godnego uwagi. Jednak udało mi się znaleźć kilka ciekawych rzeczy bo nie powiem że jakiś cudnych bo to za dużo..ale ciekawych pod różnymi względami. Co do bluzek z Twojej listy ja od początku wybrałam tylko nr 2 ( ta za 8 sd) i nr 3 (za sm) ,który byłby o wiele ciekawszy właśnie bez tego żółtego futerka. Reszta bluzek mnie nie zachwyciła. Co do drugich wyborów tutaj jest więcej rzeczy ,które bym wybrała ( nr 1,2,5,6). Wciaż załuje że niestety te ubrania przez drobne dodatki zostały oszpecone. Co do stylizacji. Pierwsza taka najbardziej zwyczajna. Wszystko na swoim miejscu, choć ja nadal nie jestem zwolenniczką tej bluzki. Co do drugiej stylizacji to trochę nie podoba mi się użycie niebieskich rzeczy. trzecia stylizacja za to podoba mi sie najbardziej. Może przez to że świetnie pokazałaś walory tej bluzki , która w tej stylizacji gra pierwszą rolę o raz to że w fajny sposób zasłoniłaś w niej to co najgorsze ( żółty kołnierz).czwarta hmm jak dla mnie dziwna , nie będę sie nad nią zastanawiać. Piąta też zdecydowanie na wyższym poziomie. Kolorki ze sobą współgrają i tak ma być. fajny pomysł na artykuł bo nie spodziewałam się że o tej kolekcji można coś stworzyć. A co do ubrań z tych dostaw to swoje opinie wyraziłam pod odpowiednimi postami.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne stylizacje <3 Ja i tak bym nie umiała równie ciekawie zestawić tych ciuchów , więc ich nie kupię ;p

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  27. na wstępie powiem, że bardzo dobry pomysł na notkę, jest przydatna, bo ubrania z nowej dostawy urodą nie grzeszą i ciężko coś do nich dobrać ;D Z pokazanych ubrań kupiłam 2 rzeczy, ale zamierzam dokupić jeszcze 4. Podoba mi się musztardowy sweterek, spodnie i kamizelki. Stylizacje są świetne :) najbardziej podoba mi się 2, 3 i 5.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnia stylizacja super :) Niby ubrania takie sobie, a jednak udało ci się wyczarować takie świetne stylizacje z nimi :) Podziwiam.

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  29. 3 i 5 stylizacja są piękne!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na artykuł. Strasznie podobają mi się twoje stylizacje. Ponadto dziękuję za ten ''must have'', gdyż nie mogłam się zdecydować, co kupić.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  31. wlasnie tego potrzebowalam! bo te rzeczy z tej dotawy, to mnie rozczarowala wiekszosc ale mozna bylo cos dla sb ciekawego i ladnego znalesc) z wszystkich twoich pomyslow to mi sie spoodbal tylko pierwszy) inaczej bym to nazwala biala stylizacja) strasznie mi sie podoba jak uzylas tego topa, i chyba skorzystam z twojego pomyslu na ten top i spodniczke) jasna sprawa nezrobie tak samo, cos od sb dodam) :) dziekuje za pomysl)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny artykuł. Stylizacje są także super. Najlepsza jest 3 i 5 stylizacja. Jednym słowem boskie.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem na początku to bo nie wytrzymam
    Wielki WOW dla ciebie, te ubrania odzienie nie w stylizacja wyglądają nie za bardzo dobrze, nie chciałam większości z tych rzeczy kupić, ale dzięki twoim szałowym stylizacją zdecydowałam się na kupno rzeczy z stylizacji 4 i 3 są one genialne wszytko dopasowane, jest estetycznie i wymiarowo jednym słowem stylizacja Cud takie stylizacje mnie jak i innych cieszą, ponieważ pokazujecie co można zrobić z niektórych rzeczy za pieniądze coprawdaż małe. Inne stylizacje też są genialne i pomysłowe, lecz nie mam tylu aż SD żeby na wszystkie sobie móc pozwolić, dlatego ograniczyłam się do 2. Szkoda mi z tego powodu że inne tez są śliczne, lecz jak tylko coś zarobię postanowiłam w trybie NOW je zakupić :)
    A co do takiego typu artykułów masz w sobie pasje oraz dobrze , genialnie stylizujesz swoja- bo chyba twoją dol , pokazujesz nam stylizacje w których możemy odnaleźć w sobie drugie ja. Artykuł nie jest długi i przyjemnie się go czyta , dlatego dziękuje za taka pomysłowość i pokazanie jej nam bo niekoniecznie musiałaś to zrobić ♥
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podoba mi sie ten post i nawet mi sie przyda :D jesli moge to chyba nawet wykorzystam 1 i 3 stylizacje kiedys :)) oby wiecej takich postow jak te! ;> nie mialam pojecia ze z takich kiczowatych rzeczy mozna stworzyc cos tak ladnego! gratuluje pomyslow :)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba kupię kamizeklę z ostatniej i neonowy sweter ;)

    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  36. owszem artykuł podoba mi się . co do kolekcji to nie sądziłam, żeby to było coś limitowanego bo wiele rzeczy jest słabo narysowanych.
    Generalnie cała kolekcja nie podoba mi się ,są oczywiście wyjątki. Takim wyjątkiem są kamizelki wybrane do ostatniej stylizacji i właśnie ona najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne stylizacje , najbardziej wpadła mi ta ostatnia . A to pewnie dlatego ,że podobają mi się ciuchy te ;] Lecz tylko przedostatnia stylizacja mi się nie spodobała ,a tak to , to mi się bardzo podobają .

    MissTeny1997

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie sądziłam, że z tych ciuchów można stworzyć tak dobre stylizacje! Ostatnia jest genialna!

    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze mówiąc kolekcja
    mnie nie zadowoliła ale
    stylizecje tak podoba mi
    sie to że udalo ci się ciuchy
    podzielić na różne style
    czieszę się że mamy taka redaktorkę
    poprawnie umie łączyć style
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  40. no,no muszę przyznać, że nie sądziłam, że można stworzyć takie świetne stylizacje z ubrań z tej kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń