2012/10/20

Wybór Dnia

Rzecz, którą dziś mianowano wyborem dnia jest sukienka ze sklepu Chloé- Silk Flower Champagne Polka Dot Dress. Jej cena to 26 sd. Kupiłam ją od razu, kiedy tylko się pojawiła, gdyż ma cudowny kolor, krój i przede wszystkim nie wygląda sztucznie, jak większość rzeczy w starplazie. 
              
                              Z komentarzy wylosowane zostaną 2 osoby, które dostaną sd na jej zakup.
                                                   A Wy co o niej myślicie? Podoba Wam się, kupicie?

__________________________________________________________________________________
Reklama:

Aktualnie odbywa się WIELKA LOTERIA spectrum-of-stardoll.blogspot.com/2012/10/wielka-loteria.html Łączna pula nagród to 1200sd. Zapraszam

83 komentarze:

  1. Jest prześliczna tylko ta cena mnie przeraża. Zastanowię się czy kupić ;)


    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajna, ale strasznie droga;(

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, ale nie zapłacę aż tyle kasy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie jest za droga orz skromna

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją ponieważ jest cudowna! Uwielbiam takie kolory :)))
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ma ciekawy kolor , ale moim zdaniem bardzo skromna.

    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Pytanie, prosze odpowiedzcie: założylam bloga. chcę, żeby ktoś inny też redagował na blogu. I Co, muszę mu podac jakies hasło..? Czy tak po prostu?

    OdpowiedzUsuń
  8. ona u mnie od poczatku jest na mmojej liscie zyczen! podpisuje sie pod tym ze ta sukienka jest cudna! no niestety cena troche duza, ale warto...

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, ale jest bardzo droga.

    Izowirus

    OdpowiedzUsuń
  10. do listy życzeń dałam zaraz po tym gdy się pojawiła ;)
    muszę trochę dozbierać i będzie ok ;p

    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet fajna :)

    A jeśli zamierzacie jeszcze robić konkursy stylizacji na gwiazdę, to prosiłabym o Lanę del Rey, też jest bardzo charakterystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest całkiem ładna, ale droga :c

    OdpowiedzUsuń
  13. jest ładna, ale nie powala
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladna, a za sd, które posiadam, mogłabym kupić sobie aż 1/3 tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka nie jest zła, ale cena masakryczna ._.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest cudowna i znajduje się na mojej liście życzeń, gdyż na razie mnie nie stać na jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, chyba zaraz kupię. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też się bardzo podoba , ja już ją kupiłam :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładniuuuuuuutka :) Być może kupię

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka sobie. Jest droga co odpycha mnie od kupna.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna jest ale starsznie droga!

    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest przepiękna. Wreszcie coś nieróżowego i niebanalnego.

    zuzia635

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajna. Już straciłam nadzieję na "normalne" ubrania będące wyborem dnia. Kicz z nowej evil pandy czy original future do mnie nie przemawia :/
    Jedyne co mi do niej nie pasuje to cena xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Omg 26sd za takie badziewie?? przesada, nie podoba mi się i napewno jej nie kupię.

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ale cena -,-
    boli...

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba! Ciekawy krój, do tego te kolory. Odpowiadają mi jak najbardziej. Cena trochę wysoka, jednak myślę, że warto na nią odłożyć i zainwestować.

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ! Piękne kolory i niesamowity krój ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest ładna ale bardzo droga

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta sukienka jest dość ładna w tej dostawie. Jak tam ostatnio wspominałam to jest dość krótka jak na sukienkę , bardziej mi przypomina tunikę. Kropki to dość modny element , kiedyś był na nie szaleństwo. Ogólnie jej kremowy kolor jest świetny al no mam jedno ale te kropki niebiesko-czerwone nie pasują . Wolałabym by wszystkie były w jednakowym kolorze. Tak by było o niebo lepsze. Ja ja nie kupie ponieważ jest ładna ale nie aż tak żebym mogła ją kupić aż za tyle pieniędzy.



    ewelina112222

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena za duża widocznie admini chcą sobie na nas zarobić

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna i można ja użyć do wielu różnorodnych stylizacji. Warto ją mieć w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  32. jest przecudowna...strrasznie mi sie podoba...szkoda ze jest droga bo brakuje mi sd ale z mila checia dodoalabym ja do mojej szafy...sliczny kolor i kroj

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  33. jest przeesliczna :) zastanawialam sie nad jej zakupem, ale niestety zniechecila mnie jej cena, chociaz nie wiem czy jednak jej nie kupie :D mysle, ze idealnie bedzie pasowala do wielu jesiennych stylizacji i nie tylko. Bardzo podoba mi sie jej kroj i kolorystyka :) dzieki kolorowym kropkom mozna laczyc ja z wieloooma ubraniami co jest duzym plusem.

    Wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam sie z Tobą cena jest wysoka ,ale moim zdaniem ten ciuszek jest wart swojej ceny . :3 Ma bardzo ładny kolor lecz wolałabym jakby by była bokserką .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nawet, nawet ;) Ale ceny z Harrods są bardzo wysokie, dlatego nie kupię ;(

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  36. mi się podoba :) szkoda że taka droga.
    nicole2341

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest nawet ładna ale bardzo droga jak na bluzke :c

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  38. super :))
    chcęę ^.^ jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  39. jest śliczna, ma piękny kolor. ale jest troszkę za droga

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba, tylko droga...

    zuzanakak

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie- kroj i kolor są cudowne! ;* Ale martwi mnie cena..Dlaczego aż tak dużo?

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń

  42. Śliczna ale nie mam takiej sumy!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna jest ! :* Niestety jest z byt droga :(

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna! Tylko trochę droga ..

    agentka12345

    OdpowiedzUsuń
  45. Strasznie droga ta sukienka, ale jest ładna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest ładna ale strasznie droga.

    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie dam za nią aż tyle sd xD

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest świetna. Pasująca do wszystkiego. Teraz tylko pozostaje mi uzbierać trochę sd :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi się nie podoba. ;c
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest wspaniała ! Prosta, ale ma coś w sobie.

    lilian_black

    OdpowiedzUsuń
  51. Z chęcią jak ty bym ją kupiła, ale za co nic na koncie nie posiadam :D Tylko SM ♥ A wracając do niej to ona w ogóle nie przypomina innych za bardzo kolorowych, wybuchowych ubrań, jest elegancka ma bardzo ładny kolor i jest jeszcze w kropki, które bardzo dobrze wyglądają w stylizacji, w starplazie jest mało takich rzeczy. lecz myślę że admini zmienią co do takich rzeczy perspektywę, a co do ceny to tez by mogli zmienić perspektywę i dać nieco taniej, ale za takie wyjątkowe rzeczy można przepłacić :>

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta sukienka jest naprawdę bardzo śliczna, ma ciekawą kolorystykę, ładnie zrobili kropki (admini na niektórych, pięknych artykułach robią zbyt gigantyczne kropeczki) no i fajny fason! Ale cena mnie zniechęca do zakupu, i tak kupię.

    OdpowiedzUsuń
  53. jest piękna , ale niestety droga :(


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładna, tylko niestety droga :/
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna szkoda że taka droga lalusia245

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest przecudowna. kupie ją na pewno

    patka4512

    OdpowiedzUsuń
  57. Jest cudna!
    Ale kaski brak ;/
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Trochę drogawa, ale i tak ją kupiłam. Bardzo mi się podoba, jest dobrze wykonana i ładnie prezentuje się na doll.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  60. Trochę droga, może kupię, na razie brak sd : )


    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo ładna sukienka, ale uważam , że nie warta swojej ceny . niestety , nie mam dużo stardollarów i nie mogę jej jak na razie kupić :c nareszcie nie ma tego przebrzydłego różu , wreszcie normalna , skromna sukienka . niech admini dodają więcej do sklepów takich rzeczy !

    CrazyAgatusia

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest naprawdę świetna, będę mogła stworzyć z nią tysiące stylizacji!

    98Justka98

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest bardzo ładna, szkoda tylko że taka droga :(

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń