2012/10/17

Nowości w Starplazie

I rozwiązała się zagadka spoilerów wyglądający "kiczowato-drogo". Jest najnowsza kolekcja sklepu Original Future. Szczerze mówiąc przeszło mi to przez myśl, ale nie sądziłam, że kiedykolwiek mi się coś z tego sklepu spodoba, więc odrzuciłam tę myśl. Dziś do Starplazy wpłynęło 15 artykułów, więc łatwo się domyślić, że kolekcja będzie dzielona na mniejsze dostawy. Ceny tej dzisiejszej wahają się od 4sd do 14sd. Oprócz tego można kupić dwa artykuły za sm. Podoba Wam się coś? Kupicie? Spodziewaliście się, że ciuchy ze spoilerów trafią do OF?



27 komentarzy:

  1. O jejku, nie spodziewałam się,że te ciuszki trafią do OF xD Mi wyglądały na Antidote, lub jakaś nowa marka na stardoll ;D W sumie to dobrze,że trafiły do normalnego sklepu, ponieważ ci którzy nie mają kasy na drogie marki typu LE mogą kupić taniej :) Dostawa jest fajna. Napewno kupię 1 spodnie z 2 rzędu za 8 sd ( Myślałam,że będą kosztować conajmniej 20 sd, a tu taka niespodzianka.),Torebkę z ostatniego rzędu za 6 sd i to wszystko jak narazie z tej dostawy :) Oczekuję następnych :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam,że Original Future,ma dużo fajnych ubrań.Ja osobiście trochę ich kupiłam.Nie wiedziałam,że te ubrania trafią do jego sklepu.Z dzisiejszej dostawy nic ciekawie się nie prezentuje.Oprócz biało-różowych leginsów.Uważam,że mogą się bardzo przydać przy oryginalnych stylizacjach.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że to będzie kolekcja limitowana czy coś ale z jednej strony to dobrze. Podoba mi się kilka rzeczy.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie nic nie wpadło mi w oko. Niedawno myślałam, że te spoilery pójdą do LE xD Zastanowię się jeszcze nad zakupem niektórych z rzeczy, lecz większość nie podoba mi się i nazwałabym je bezguściem.


    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nic nie kupię, nie lubię rzeczy w takich żarówiastych koloroach -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Te niebiesko żółte spodnie są ładne i ciekawe. Chyba je kupię. Żółty top również jest fajny, a co do reszty to reszta wygląda dość kiczowato jak przystało na ten sklep. Więc jeszcze nie wiek czy wgl. coś kupie.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanowię się nad kilkoma rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  8. nic nie kupię :) myślałam , że to będzie LE albo Antidote , a nie że OF


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne jest to ze gdyby były to ciuchy z antidote lub LE to pewno cały stardoll by szalał, a teraz jak trafiły do OF to że niby brzydkie i kiczowate?!!!

    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest bardzo kolorystyczna . Podobają mi się ich ceny, z wyglądu tylko 2 bluzka moim zdaniem wygląda dobrze. Mam nadzieje że dalsze dostawy do tego sklepu będą sie wzorcować na tych cenach ale nie na wyglądzie :)

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic ciekawego, może zakupie żółtą bluzkę..

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko jest ''przesadzone'' .Nic nie kupie .Jedyne co mogłabym wam polecić to ta biała spódnica za 11 sd .Jest klasyczna ,ale można ją dodać do wielu stylizacji .
    : 3




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  13. ni ciekawego zbytnio nie ma. jedynie może skuszę się na żółty top, biały top i torebkę za 6sd :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ,że są takie tanie. Myślę , że reszta spoilerów też trafi do OF. A reszta chyba do Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty za 82sm są ciekawe, zastanowię się nad ich kupnem ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubrania są zbyt kiczowate i krzykliwe. Podoba mi się jednak różowa torebka za 6sd.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem wam że mnie wystraszyliście wczorajszych komentarzach. Coś mi te ubrania nie pasowały do takich limitowanych kolekcji . Na szczęście trafiły do tego sklepu. Co do kolekcji do zdania swojego nie zmieniłam. rzeczy cą takie trochę plastikowe i ich kolory też. Najlepszymi rzeczami z tego sklepu są ( nie powiem że mi się jakoś specjalnie podobają tylko o to że są najlepsze z tej dostawy. ) Ten żółty top może służyć jako ubranie pod innymi rzeczami , te paski czarne mi trochę przeszkadzają. Ta białą spódnica też może być choc przeszkadza mi jej cena, za drogo.Buty za 82 wydaje mi się że są strasznie niedopracowane . Zamiast butów wyglądają bardziej jak skarpety, koturna powinna być bardziej masywniejsza. najładniejsza jest torebka za 6 sd, fajnie zrobiona , kolory aż tak bardzo mnie nie rażą do tego w miarę fajna cena. reszta rzeczy jest dziwna. ŻLe i niedopasowanie leża na dollce. Komuś się śpieszyło i nie dopracował tych rzeczy. Jak dla mnie jest to najgorsza dostawa do tego sklepu jaka była.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezbyt ładne -.- Ale zastanawiam się nad kupne dwóch rzeczy ;p

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  19. zdawało mi się po spoilerach że ciuchy wylądują w LE albo coś w tym guście a tu Original Future, no nieźle.
    sądzę, że skuszę się tylko na żółtą bluzkę za 10 sd.
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka za 6sd i żółta koszulka za 7sd są śliczne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam że trafią do LE, ale jednak nie :) To dobrze bo przynajmniej są tanie. Mnie osobiście zauroczyła biała spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet fajne są te rzeczy :) Myślałam , że trafią do jakiegoś nowego antidote , albo LE a one do OF :D

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  23. o mojjj :D jak sie ciesze ze ta dostawa nie jest do Antidotee! <3 bo kasiorki to ja niemam! a tu weszlo do OR :D no to jestem pocieszona, bo naprawde jest pare rzeczy ktore mi w oko bardzooooo sie rzucilo! Napewno pasek za 4 sd! Jest niesamowicie kolyrystycznie piekny, i poprostu swietnie podkresla talie! uuuu :D No i chyba zaznacze tez ze moze bym zamienila szaru kolor w tyyym pasku, a tak to jest swietny, i cena tez pasuje! tylko 4 sd.... ahhh... Z calej dostawy mi sie podobaja wszystkie spodnie, anajbardziej rozowo-biale, takie *dziwne*..., ale poprostu swietnie leza na dollce! na tyle ladnieee, ze HEJ! :d ahah... odrazu je kupilam) mam juz duzo pomyslow na stylizacji z tymi wlasnie spodniami. A takze mi sie oppdobaja niebiesko-zolte spodnie) i biaaale! no biale to sa u mnie na drugim miejscu! ooo, i podoba mi sie torebka za 5sd! jest super, i kupieee ja odrazu) przypomina kolorystycznie jedna z kolekcji LE) oo, niesamowita ;* moze jeszce wyroznie top bialy, bardzo ladna, mozna ja uzyc do kazdej stylizacji! uniwersalna, biala co jeszcze mozna o niej powiedziec? no tyle)

    sisi_penny
    obs jako/ diana1010

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka przewieszana przez ramię za 5sd wydaję się ciekawa ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem na niee. Ostatnio admini strasznie się opuszczają w tych nowościach.. Te ciuchy są jakieś nietrafione . Tak jak hb w tym miesiącu - do bani ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się torebka na tamie i w rękę.

    OdpowiedzUsuń