2012/10/25

OtherWorld: Zodiacs - jutro w Starplazie

Załoga Stardoll wysłała na nasze maile wiadomość, która informuje nas między innymi o tym, że już jutro w Starplazie pojawi się nowa kolekcja sklepu OtherWorld - Zodiacs. Jak sama jej nazwa mówi, dostawa powiązana będzie ze znakami zodiaku. Na pierwszy rzut oka stwierdzić można, że spodziewać się możemy dosyć oryginalnej kolekcji. Moją uwagę szczególnie przykuwa czarny strój, najprawdopodobniej stworzony z łusek. Widząc poniższy obrazek, możecie już stwierdzić, że coś zakupicie? Wyczekujecie? :)

26 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać tej "ufo" kolekcji :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. jak narazie nie ma tego sklepu :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, na razie nic się nie pojawiło...No, ale cóż, będę czekać, wydaje mi się to ciekawe, lecz nie przepadam za tym sklepem.
    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie lubię Other World , nigdy nie lubiłam . Według mnie ta kolekcja jest za dziwna ;p

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama bardzo fajna :) Co do sklepu to nigdy go nie lubiłam. Ubrania btły dziwaczne, i do niczego by tamte ubrania nie pasowały. Oczywiście każdy ma inny gust ;) Patrząc na tę reklamę miewam potpilwości czy coś kupię, ale gdy sklep pojawi się w starplazie, poprzymieżam ubrania i wtedy się okaże czy coś kupię ;) Jestem ciekawa, jakie będą ceny tej nowej kolekcji, ale może nie będą znowy takie drogie. W końcu to nie jest jakiś wielki, sławny sklep. Zobaczymy, może coś kupię :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie ze bedzie noowa dostawa do tego sklepu, bo po pierwsze bardzo dlugo nie bylo dostwa do tego sklepu, a po drugie: nadmiernie lubie ten sklep. I sama jego nazwa other world, no poprostu tajemnicza tajemnica :D a dodaali jeszczee zodiacs.. no to napewno kolekcja im wyjdzie ciekawa i originalna) tylko mam nadzieje ze ceny nie beda kosmiczne, z innego swiata :D wziete. Cos mi sie zdaje ze po tej reklamie, na cos sie jednak zdecydyje! okropnie mi sie podoba ta czarna stylizacja, i te rybki jako meble.. no super) ja jestem rakiem, i mam nadzieje ze znajde dla raka cos w tej kolekcji_

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge sie doczekac!Zakochalam sie w czarnej stylizacji!!Wydeje mi sie ze w reklamie sa urania dla osob spod zodiaku ryb.Ja bardzo bym chciala zeby znalazla sie tez kolekcja dla wag.Zapowiada sie swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja ciekawie się zapowiada.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to kolekcja będzie oryginalna ale nie wyczekuję jej. sklep ten jest dla mnie za wymyślny. Pomimo tego może się jednak na coś skuszę. Zobaczę co admini wymyślili. Może coś mi wpadnie w oko.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. uhuhu ,wydaje mi sie ,że bedzie dosyć ciekawa i niepowtarzalna .Już nie moge sie doczekać .: 3


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  11. OO Reklama wysłana na nasze skrzynki odbiorcze jest naprawdę przerażająca. W sensie pozytywnym, lalki prezentują się dobrze , upiorny makijaż fajnie im to dopełnia . Tło za lalkami tez wygląda interesująco, nie mogę się już doczekać aż dojdą, mam już swoich ulubieńca czyli z lalki z czarnymi włosami chciałabym tą sukienka, mam nadzieje że ceny nie będą dość wygórowane, ponieważ jeśli tak to zrezygnuje. Ogółem reklama wyszła bardzo dobrze. Zachęciła mnie do kupna, tylko zależy jeszcze od cen.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Widaż ze z zodiakami. Tylko jedna rzecz mnie zastanawia...czy admini aż tak się nudzą? Jeśli nie to zrobili by np. nowy wygląd stardoll :D (pomimo że niedawno był nowy ale to co) albo nie robili żadnych błędów. No chyba że pozytywne jak ostatnio, zamiast 19 sd- 19 sm :) Takie mogą robić ;) A co do reklamy, przyciąga wzrok, pierwsza lalka jest w miare, co rzadko się zdarza, fajnie ubrana. Oczywiście ja bym się tak nie ubrała, ale jak wiemy reklamy mają przyciągać wzrok a nie odstraszać ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  13. reklama jest ciekawa i oryginalna, jak sam sklep, ale nic w nim nie kupowałam, bo nie wiedziałam z czym łączyć te rzeczy. Bardzo podoba mi się czarna sukienka, jak zarobię parę sd to ją kupię :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy jestem jak będzie wyglądać mój znak zodiaku, czyli waga :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Heh, ja też jestem waga :D

    Ja tam nie czekam jakoś szczególnie na ten sklep.

    Reklama jest całkiem ciekawa :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep jest taki sobie... Chyba nie kupię nic, coś mi się wydaje ;d

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  17. może coś z mojego znaku zodiaku będzie to może kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostawa już jest w sklepie, nie ma tak nic ciekwawego. Ubrania są drogie i brzydkie -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam ,za tym sklepem ,ale reklama całkiem udana

    OdpowiedzUsuń
  20. Reklama wygląda bardzo ciekawie, nawet fajny pomysł z tymi zodiakami, tylko szkoda, że wykonanie gorsze i nie warte swojej ceny.

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie sobie ale dawno nie widzieliśmy dostawy do tego sklepu
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zodiaki.. no nie wiem, może być interesująco ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Motyw przkeonowywujący, jak to im wyjdzie sprawdze dziś. Ale mam nadzieje, ze mile mnie zaskocza a ciuchy bedę przepiękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. kurczę, kolekcja nie wywiera na mnie jakiegoś wielkiego 'szoku' pod względem ubrań, ale przyznam, że bardzo podoba mnie się ta reklama

    OdpowiedzUsuń