2012/10/24

Nowy sklep

W Starplazie pojawił się nowy, zapowiadany już na naszym blogu sklep - Transform. W sklepie tym można znaleźć różnego rodzaju kosmetyki, od szminek zaczynając, a na maskarach kończąc. Ceny wahają się od 6sd do 24sd. Jestem zachwycona nowym sklepem. Kosmetyki oczarowały mnie kolorami i swoją funkcjonalnością. Jedyne co odstrasza, to ceny, ale chyba dziś zrobię wyjątek i zapomnę o oszczędzaniu :) A wy co sądzicie? Podoba Wam się coś?

EDIT Jeden cień kosztuje 19sm zamiast 19sd, lepiej śpieszcie się z zakupem, bo to chwilowy błąd! :)




32 komentarze:

  1. Ja nie kupuje, mam dosc duzo kosmetykow. Kupilam czerwony cien do oczu, bo admini zrobili blad i zamiast 19sd kosztuje 19 sm ;)

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się szminki i róże, ale wszystko jest za drogie jak na mók=j budżet. Czerwona "farba?" do twarzy kosztuje zamiast 19 sd - 19sm;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam jeden kosmetyk bo 19 sm. :D

    zuzka1338

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam prawie całą kolekcje z dot i tych blyszcZaych, takze nic nie kupuje.;p

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze to chyba zrobiłaś błąd w tytule. Po drugie to raczej kupię coś z tego sklepu ale nie teraz. Niedawno uzupełniłam zapasy kosmetyków a tak czy siak, codziennie nie zmieniam makijażu. Najbardziej podobają mi się cienie. Głównie błękitny i chabrowy?. Ładny jest także 4 i 5 od lewej puder.
    Nad resztą zastanowię się.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kupiłam ten za 19 sm. Kupiła bym szminkę ale nie mam tylu sd. Ale sklep fajny :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłąm jeden cien (czy co to tam jest) za 19sm i chyba kupię taki sam tylko, że czarny ale niestety już za 19sd ;( ale chciałabym sobie coś walnąć na twarzy mojej doll xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam jeden cień do powiek za 19 sm. Chyba sb coś jeszcze kupię, ale się zastanowię,gdyż ceny są masakryczne xD


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. Ceny mogłyby być trochę mniejsze , ale i tak się cieszę z nowych kosmetyków ;) Lecę na zakupy !

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki są bardzo zaciągające ale nie najlepiej wyglądają na mojej doll. ;]
    Z chęcią bym kupiła no ale nie chce aby tylko leżały bez użytku .. ;/


    MissTeny1997

    OdpowiedzUsuń
  11. hymm to nie jest cień tylko jakaś farba bo można tym malować po całej twarzy. Według mnie sklep jest za drogi , myślałam że wreszcie wprowadzą jakiś lepszy sklep -,-


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest drogo, a produkty wcale nie ją jakieś bardzo fajne. Kupiłam tylko cień/farbę za 19 sm.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego się mogłam obawiać że cena mnie zniechęci . jeżeli miałabym coś kupić to tylko po promocji. Ale to może kiedyś . A wracając do tej kolekcji to pod względem wykonania to powiem że jestem pod wrażeniem. wypróbowałam ich trochę i tak jakiś ich pędzelki dobrze i dokładniej malują. Co do kolorów wiedziałam że będę ładne i tak rzeczywiście jest. No ten minus że cena mnie znięchęca wiec na razie będę omijać ten sklep z daleka. Co do tego cienia to lubię takie pomyłki adminów no i oczywiście zakupiłam go. Może nie jest najładniejszy ale nie narzekam.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiscie kupilam ten za 19 sm, szkoda nie brac za tak malo sm :DD kupilam rowniez kobaltowy cien do powiek, slicznyy jest! i nie wiem czy zauwazyliscie cienie i te mazaki mozna uzywac na cala twarz :o, ale pewnie juz wiekszosc to zauwazyla ;p oprocz tego wzielam jeszcze szminke koralową, zastanawiam sie jeszcze nad kilkoma cieniami, 'mazakami', jednym blyszczykiem, kredka do ust i maskara, ale niestety przy tak malej ilosci sd na razie nie moger sobie pozwolic :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiscie kupilam ten za 19 sm, szkoda nie brac za tak malo sm :DD kupilam rowniez kobaltowy cien do powiek, slicznyy jest! i nie wiem czy zauwazyliscie cienie i te mazaki mozna uzywac na cala twarz :o, ale pewnie juz wiekszosc to zauwazyla ;p oprocz tego wzielam jeszcze szminke koralową, zastanawiam sie jeszcze nad kilkoma cieniami, 'mazakami', jednym blyszczykiem, kredka do ust i maskara, ale niestety przy tak malej ilosci sd na razie nie moger sobie pozwolic :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za info o tym tanim cieniu :D

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny sklep podobaja mi się te wszystkie kolory są nie ziemski napewno cos kupie ponieważ sklep
    mnie bosko oświecił
    zbytnio spodziewałam
    się ukrytego sklepu
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak chyba każda oszczędna użytkowniczka kupiłam cień za 19sm, aby później nie wydawać 19sd. Na razie raczej nic nie kupię, genialny pomysł, aby malować doll po całej twarzy (szkoda, że uszów nie można), raczej nie pomaluję swojego nosa. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. jest drogo, na razie kupiłam tylko cień za 19sm ;DD może jak trochę zarobię to coś dokupię, bo podobają mi się jeszcze 2 cienie, 3 pomadki i puder :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, świetne! Kupiłam na razie jedynie cień za sm, ale powoli będę inwestować w więcej. A mam upatrzone 3 błyszczyki(?), bo bardzo łatwo nimi cieniować i mają fantastyczne kolory oraz 2 kredki do twarzy. Być może skuszę się również na puder... Cóż, jestem pod wrażeniem pracy adminów, spisali się na medal. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam cień za sm i szminkę jak na razie... Kosmetyki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sądziłam, że ta kolekcja będzie bardziej tantetna, ale nie powiem zaskoczyło mnie i to mile. Zakupiłam cien za sm. Ciesze się, że są "inne" od tych wszystkich nudnych cieni do powiem które są ograniczone miejscem do malowania, a tymi można malować po caałej twarzy! Nie powiem bardzo miłe zaskoczenie :>

    OdpowiedzUsuń
  23. tymi kosmetykami mozna rysowac po calej twarzy!!! :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  24. Buuu ;( Nie zdążyłam kupić ejszcze z błędem. A ten sklep jest świeetny xD
    Te kolory cieni, szminek...mmm...po prostu cudeńko ♥ Jak będę miała sd to na pewno coś kupię. A cena nie gra roli i nie ma znaczenia :D

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  25. Drogo - owszem, ale ciężko się nie skusić na takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie zdążyłam kupić tego błedu .:C Sama niewiem czy coś kupie ,lecz wiele kosmetyków wydaje sie być fajne .:D



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie drogie. Kupiłam 3 kosmetyki. Cień za 19 sm (ze względu na cenę), czarny cień (plusem jest to, że wszystkich cieni można używać nie tylko do powiek, a czarny cień może przydać się do cieniowania twarzy), najjaśniejszy puder (kupiłam, gdyż nie mam tak jasnego odcienia pudru, a stwierdziłąm, że się przyda).

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet fajne, trochę drogie, ale może z jedną rzecz kupię, ponieważ są ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie zdążyłam, już naprawili :C
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie fajnie tyle, że nie mam kasy :< No trudno. Poczekam, pewnie kupię szminki <3

    OdpowiedzUsuń