2012/10/29

Jesienna swetromania

Na dworze coraz zimniej i zimniej, co sprawia, że wyciągamy z szaf ciepłe ubrania. Również na stardoll często zamiast szortów zakładamy naszym doll jeansy czy legginsy. Dzisiejszy artykuł chciałabym w całości poświęcić ciepłym, wygodnym swetrom. Możemy je nosić w przeróżnych kombinacjach, zarówno w casualowych stylizacjach jak i tych eleganckich.

Najpierw chciałabym pokazać Wam, co możemy znaleźć w starplazie. Każdy znajdzie coś dla siebie, możemy wybierać spośród różnych faktur, wzorów i kolorów. 

Moim faworytem jest chyba pierwszy sweter, z najnowszej kolekcji Young Versace. Ma ciekawą fakturę, a kolory fajnie ze sobą współgrają. Osobom z możliwością kupna jedynie za starmonety polecam dwa ostatnie sweterki z pierwszego rzędu.

Następnie, poniżej możecie zobaczyć, co przy odrobinie szczęścia można znaleźć w starbazzarze. 
Sama uwielbiam zielony sweter z It Girls, jest w nieco grunge'owym stylu.

Na koniec chciałabym pokazać Wam trzy stylizacje z wybranymi swetrami. 


Artykuł krótko, zwięźle i na temat :) 

31 komentarzy:

  1. Fajnie ... mam kilka z nich ale jeszcze kilka musze dokupic np. te co doszly do YV :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko jedno ALE , w drugiej stylizacji uzylas sandalkow sofia kmart ... ktore lekko gryza mi sie ze swetrem , sa takie ... letnie , ale to nic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł. Co do swetra z nowego sklepu to miałam dziwne przeczucia czyli ogółem był według mnie okropny ale teraz dzięki tobie zmieniłam zdanie. Posiadam z podanych przez ciebie swetrów, sweter z Apres Ski za 12 sd, ten z Archive za 14sd oraz z RIO. Kupię na 100% jeszcze ten z It Girls.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i fajny artykuł. Więcej takich! Bardzo fajnie dobrane sweterki <3 Większa część mi się podoba. Sama w realnym życiu uwielbiam swetry <3 no a na dworze co raz zimniej :) Co do stylizacji to najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, wielbię sweterki :3
    Śliczne stylizacje, a najbardziej interesująca jest ta pierwsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 Jest prześliczna ;). Ja osobiście jestem osoba, która gustuje w swetrkach ;)

    LandygGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł jak zwykle świetny!
    Moim faworytem właśnie chyba jest ten sweter ze sklepu Versace.
    A swetry ze Starbazarku to strasznie mi się podoba czerwony sweter z panterą na środku. Jeszcze bezowy sweter, ma świetny fason.
    Wszystkie stylizacje są ładne, ale najmniej mi się podoba 2. 1 stylizacja ma świetną kolorystykę. Wszystko ładnie dopasowane.
    A w 2 stylizacji mi się nie podoba z powodu sandałków, które zostały nałożone na doll razem z kurtką? Dziwnie to wygląda :P
    3 stylizacja idealna na zimową dyskotekę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. @ SzalonaCrazy18
    O ile się orientuję, to mamy jesień, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam swetry zarówno na stardoll jak i w realu mam ich pełno :D Większość pokazanych sweterków bardzo mi się podoba, kilka z nich już mam. Stylizacje są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się pierwsza. może dlatego, że ma w sobie kolor? :D W każdym razie, najbardziej przypadła mi do gustu :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham używać swetrów w stylizacjach. Nadają im wtedy takiego niepowtarzalnego, jesienno-zimowego klimatu. Ze swetrów tu wymienionych mam szary z Apres Ski oraz szary "no name". Zamierzam sobie kupić też ten drugi - czarny. Stylizacje jak zwykle świetne i zachęcające do zakupów.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenia! I wybrałaś bardzo ładne perełki :) W realu uwielbiam swetry, może na stardoll też zrobię jakąś stylizację :)

    Punkwikulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak swetry zawsze powracają do łask na jesień i zimę. Szkoda tylko że jest ich tak mała różnorodność i wybór. Jednak cieszmy się tym co mamy. Jak dla mnie ja wielbię ten srebrny sweterek z no name, ten turkusowy z killach, oraz z bonjur bizou i oba z it girls. Powinny być stałymi elementami stylizacji jesiennych. Co do stylizacji . Pierwsza ten sweterek w niej jest super , zachęciłaś mnie do jego kupna, dobrze zestawiony zestaw kolorystycznie. Druga stylizacja elegancja aż z niej kipi. kto by pomyślał że sweterek może służyć właśnie w takim zestawieniu, jak zwykle na plus kolorystyka i świetny naszyjnik. Trzecia taka na co dzień . Te buty gdzie jes kupiłas ? Podoba mi sie dobranie tego sweterka w tym zestawieniu.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem 1 stylizacja najlepsza.Ciekawy jest sweterek ze wzorkami,który fajnie pasuje do spodni.
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra stylizacje *.* Najbardziej podoba mi się nr.3 :) Ja mam większość z tych sweterków , które pokazałaś :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 i 2 stylizacja jest piękna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo świetny artykuł .Jeśli chodzi o sweterki ze starplaży to żaden mi sie nie podoba .Jednak jeśli chodzi o starbazarek to zaraz ide szukać tych sweterków .: 3 Ps. Bardzo ładne stylizacje .: 3




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś geniuszem, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnia stylizacja podoba mi się.
    Z przedstawionych swetrów mam tylko trzy, ale planuje kupić biały w bordowe paski.

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacje masz fajne ale ja nie lubię swetrów i żadnego nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterkowe szalenstwoooooooooo!!11 :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah muszę przyznać że tego typu artykuły bardzo mi się podobają i z zainteresowaniem je przeglądam i zwracam na uwagi od pewnego typu ,, Stylizatorów''. Jesienna swetromania dość oryginalny pomysł, przecież każdy wie że w jesień nie jest dość ciepło żeby ubierać krótki rękawek, więc musimy mieć coś dłuższego- swetry. Jednak jak je zastosować ? My nigdy nie musimy się o to martwić wy nam tak jakby otwieracie oczy na wspaniałe pomysły. Swetry użyte do tych stylizacji nie są drogie. Chyba każdy jeśli wyjątkowo stylizacje twoje zainspirowały kupić. Stylizacje są naprawdę uściśleniem wszystkiego, tak ogółem to ja w 50 % na nie jak przeglądałam post zwróciłam. Są naprawdę pomysłowe oraz kolorystyczne. Dodam jeszcze tylko że dobrze jest krótko i na temat a nie długo i odbiegać od niego :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowe stylizacje. Mi najbardziej podoba się druga. I jeszcze masz fajne włosy.
    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciuchy.. hm.. świetna kolorystyka i naprawdę lubię ciuchy z takiego stylu. Luźne sweterki taak to jest to! Co do stylizacji to równie przypadły mi do gustu! Wszystko trzyma sie "kupy" i nie jest przesadzone ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę znaleźć sweterka z It Girls, tego ze starbazaru.. szkoda

    OdpowiedzUsuń
  25. DZieki za poradę,na pewno skorzystam.
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń