2012/10/22

Wyniki konkursu na komentatora

Od czasu, kiedy ogłosiłam konkurs na komentatora, ilość komentarzy pod postami powiększyła się kolosalnie - na taki efekt liczyliśmy, dziękujemy! Typów miałam naprawdę sporo. Ciężko wybrać mi było osobę, która mogłaby znaleźć się na trzecim miejscu, jednak zdecydowałam - 100 stardollarów przekazać postanowiłam czytelniczce, która bloga komentuje już od dłuższego czasu, a trudem jest znaleźć notkę, pod którą nie zostawiłaby chociaż jednego zdania dotyczącego swojej opinii. Z wyborem osób, które właśnie stają na dwóch najwyższych stopniach podium, nie miałam większego problemu - praktycznie pod każdym postem zobaczyć możemy ich straszliwie rozbudowane komentarze. Dodatkowo dziewczyny starają się na inne, różne sposoby uczestniczyć w życiu bloga, między innym poprzez uczestniczenie w konkursach czy loteriach.

● I miejsce - ewelina11222
-pakiet superstar za 9.99 zł + 110 stardollarów
-300 stardollarów
● II miejsce - sisi_penny
-200 stardollarów
● III miejsce - Regina1321
-100 stardollarów

Po nagrody zgłoście się do Agi (Roksetka).
Po nagrody zgłoście się do mnie (Nejtl).

Za miesiąc na takich samych zasadach wybiorę trójkę osób, które będą się najbardziej udzielać na blogu, więc zachęcam do komentowania, bo - moim zdaniem - warto. Jeżeli ktoś nie wie, o co chodzi, zapraszam tutaj - KLIK.

33 komentarze:

  1. Gratuluję :) Będę się starała komentować bloga na bierząco. kto wie? Może uda mi się zająć 1,2, lub 3 miejsce? Zobaczymy..Jeszcze raz, wielkie gratulacje :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie, niespodziewałam się, że mnie wybierzesz z racji moich dosyć krótkich komentarzy. Dzięki za miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) Staram się dalej, może zacznę nieco rozbudowywać moje zdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Również gratuluję. Bardzo fajny pomysł z tym konkursem, co prawda jest już od dawna na wielu innych blogach, no ale macie wiele innych ciekawych konkursów więc jak jeden będzie się powtarzać to nic :)

    Ja chyba nie będę brać udziału bo po prostu nie mam czasu, no ale może uda mi się niektóre rzeczy skomentować.

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ja oczywiście będę dalej uczestniczyła . Bardzo podoba mi się ten konkurs . Nawet gdyby konkursu już nie było możecie liczyć na moje komentarze pod wszystkimi postami :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :D Też postaram się uczestniczyć w życiu bloga, myślę, że warto i jest ciekawy ;3 Jedyny blog na ktory tak czesto wchodze, tyle, ze nie komentowalam go przez dlugiiii czas, ale postaram sie to nadrobic :)

    WIkamiss13

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo, bardzooo dziekujee ;* bardzoo mocno! nie spodziewalam sie ze bede az na drugim miejscu.. jeszce raz dziekuje ;* i gratuluje pozostalym!

    sisi_penny
    obs jako: diana1919

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny. Naprawdę zasłużyłyście. Ja oczywiście dalej chcę uczestniczyć w tym konkursie. Chętnie komentuje tego bloga. Mam jedno pytanie. Od którego posta zaczyna się ten konkurs?
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wam!!! Naprawdę trzeba być wytrwałym żeby komentować każdy post. Naprawdę wam gratuluję :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwycięzcom. Ja też starałam się i nadal będę się starała komentować każdy post;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedno pytanie, takie na przyszłość. Czy jak zostałam raz komentatorem to mam szansę jeszcze nim zostać (oczywiście nie za miesiąc bo to byłoby nie sprawiedliwe gdyby ciągle te same osoby zostawały nagradzane) ale tak za 3-4 miesiące?? Nie mam zamiaru przestać komentować bloga ale tylko tak się pytam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Regina - myślę, że tak za dwa/trzy miesiące. Zastanowię się nad wyróżnieniami, które będziecie mogły zdobyć w następnym miesiącu, jeżeli będziecie cały czas sumiennie komentować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo :) Gratulację dziewczyny. Ja się nad tym konkursem zastanawiam... chyba wezmę udział :) Prawdę mówiąc mam dużo na głowie, ale postaram się wytrwale uczestniczyć w życiu bloga, udzielać się najlepiej jak mogę. Czas pokaże... nie komentowałam bloga dlatego że nie miałam czasu. Wiecie szkoła, nauka, dom, prace domowe. Była tego masa i nadal jest i wiem, że będzie. Ehhh lubię komentować! Postaram się! Będę wytrwała, nie tylko dla nagrody :)

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje bardzo za takie wyróżnienie. Lubię tego bloga choć nie zawszę odzywałam się tutaj. Ostatnio jednak zrozumiałam że lubię dzielić się swoją opinią z innymi ludźmi. Właśnie też chciałabym cały czas dodawać komentarze i będę to robiła tak jak wcześniej. Także jeszcze raz też gratuluję tym dwóm osobom ,które zdobyły niższe miejsca .

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluje zwyciężczynią :3

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje .Może następnym razem mi sie uda .: 3 WWidać ,że dziewczynom bardzo na tym zależało i zasłużyły na to .:) Jeszcze raz gratulacje .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Okej jest kolekny miesiąc tym razem bardzo, bardzo się postaram więc oczekujcie na bardzo rozwinięte komentarze, ;DD

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję , chociaz wiem że mój udziłał w komentowaniu nie miał sensu . Nie do wszystkich postów da się napisać rozwijającą wypowiedź. Jak dziewczyny skomentowałam od miesiąca KAŻDY post.

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję! :** ja również staram się systematycznie komentować wszystkie posty. Czekam na następne ogłoszenie wyników ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, od tej pory każdy post komentuje.

    selena876kitty

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też staram się o miano komentatora bloga.Kto wie może zajmę 1,2 lub 3 miejsce?Będę próbować ;-). Tak czy siak SERDECZNE GRATULACJE!



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń