2012/10/17

Darmówki


1. Wejdź w ten LINK
2. Zaloguj się na swoje konto
3. Obejrzyj do końca filmik
4. Zamknij kartę i zaloguj się normalnie na stardoll
5. Gotowe

1. Zmień proxy na 41.35.44.51 port 8080

2. Wejdź w ten LINK 
3. Zaloguj się na swoje konto
4. Weź udział w konkursie
5. Zmieć proxy na normalne
6. Gotowe



1. Wejdź na stronę http://webypass.info/
2. Wpisz w pasek stardoll.com
3. Zaloguj się na swoje konto
4. Wklej w pasek proxy www.stardoll.com/en/do/campaign/barbie.php?watch=1
5. Obejrzyj filmik
6. Gotowe
1. Zmień proxy na 83.170.117.223 port 3128 
3. Zaloguj się na swoje konto
4. Kliknij "Like!", zaproś przyjaciela
5. Port zmień na "bez serwera proxy"
6. Gotowe

Jak to z darmówkami bywa, możecie dostać coś zupełnie innego niż robiliście. Ja np. chcąc zdobyć spódniczkę z Barbie dostałam lampę ;_;

25 komentarzy:

  1. Księżyc już mam, gdyż zrobiłam go rano z innego bloga. Ze zmianą proxy bawić się nie będę. Zrobie tylko spódniczkę Barbie xD Szkoda że ta zielona bluzka nie jest normalnie do zrobienia tylko ze zmianą proxy.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak zrobiłam tę spódniczkę to dostałam plakat z Uggs'ów, lampę i spódniczkę.
    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiąc spódnicę dostałam oprócz niej dodatkowo plakat i lampę taką jak przy zmianie proxy.Księżyc jest nieprzydatny,top jest fajny ale x proxy,tak samo sukienka.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam już wcześniej księżyc, lampę i spódnicę. Do reszty nie chce mi się zmieniać proxy.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  5. na razie zrobiłam księżyc i spódnicę, resztę zrobię jak mi się będzie chciało :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się czy spódniczka już kiedyś byla darmówką? Raczej nic nie zrobie xd

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam wszystkie. Sukienka mi nie wyszła . Co do darmówek to księżyc jak mówiłam ostatnio śliczny i mi się podoba. Co do bluzki to myślałam że będzie lepsza , trochę się przeliczyłam. Podoba mi się kolorek i na pierwszy rzut oka byłą ładna. Ten gorset i ten zwiewny dół. Ale po jej zrobieniu nie wygląda tak jak na obrazku. Ten dół powinien byc bardziej prześwitujący ui było by świetnie. Co do spódniczki to zrobiłam ale trochę załuje bo mi sie ten róż zupełnie nie podoba. Co do ostatnich darmówek to bardzo bym chciała dostać ta sukienkę. wydaje mi się ze byłaby świetna. Lecz niestety nie udało mi się jej zrobić. Buty były by ładne gdyby nie te wystające czubki. podobały mi się za to obcasy fajnie zrobione.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię bawić się w proxy ... i tak mi się te rzeczy nie podobają :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się księżyc, sukienka na ostatnim obrazku oraz ten żyrandol.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest ładna, ale coś mi nie wyszła. Te buty...hmm...mam do nich mieszane uczucia. Gdyby nie te "czuby" byłyby o wiele lepsze. Co do spódniczki to gdyby nie była tak "bombkowata: byłaby również o wiele lepsza. Chociaż taki już jej urok :) Bluzka ma cudny kolor i może się przydać do wielu stylizacji . Dobrze że ona nie jest z proxy :]

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  11. ps A jednak dostałam już sukienke. No i nawet jestem zadowolona. ładne kolorki.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  12. ja robiąc spódniczkę dostałam lampę a robiąc lampę i te wszystkie to dostałam spódniczkę..

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie robie, bo nic mi sie niespodobalo!)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  14. nie robię, nie przydadzą mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie sztuczne te darmówki a z proxy nie będe robić

    Sweet_Sue.200

    OdpowiedzUsuń
  16. nic mi sie nie podoba wiec nie robie



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogółem to te darmówki są ladne i ich wykonanie nie jest dosyć długie. Ja osobiście zrobiłam sobie już 1 i ostatnią, reszta raczej nie będzie mi potrzeba .
    PS: Ja dostałam dobrze te 2 darmówki ^.^

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Fu nie podoba mi się nic nie wezmę nic.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie bawię się w zmianę proxy ale resztę zrobiłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. A więc okazało się, że księżyc ze spoilera jest na darmówkach. Ściągnę sobie go. Na pewno mi się przyda ^^ Zobaczymy co będzię z resztą rzeczy ze spoilera ;)

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie robię żadnej z nich, nie podobają mi się i nie chcę mi się robić, jestem zbyt leniwa ;p

    OdpowiedzUsuń