2012/10/19

Nowa kampania


Na stardoll pojawiła się nowa kampania, nie wiem zbyt o co chodzi, wiem tylko, że dotyczy ona centrum handlowego (który istnieje w rzeczywistości) Harrods. 
Poprzez zakładkę z kampanią można przejść do różnych sklepów, które wymieniłem w poście poniżej, oprócz tego pojawił się klub HARRODS, konkurs na scenerię HARRODS oraz możliwość utworzenia własnej scenerii z Harrods :)

Wszystkie szczegóły możecie znaleźć TU.
 



JEŻELI COŚ JEST NIEJASNE, PRZEPRASZAM ZA NIEDOGODNOŚCI.

Podoba wam się ta kampania? Co myślicie o sklepach i pomyśle adminów?

29 komentarzy:

  1. Brzydkie ubrania i glupia kampania

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie śmieci za ponad 20 sd? No chyba coś im posrało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ale wszystkie ubrania są strasznie drogie;(

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  4. drogie? bo markowe, raczej kupię max dwie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna reklama. Może coś kupię.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  6. W starplazie jest zakładka Harrods, pewnie oprócz tych poprzednich sklepów teraz tam będą dochodzić nowe ;)
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  7. O jestem ciekawa co to będzie :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ciuchy śliczne , ale nie zbyt tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy sa good, ale ceny sa jeszcze lepsze.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca wiem o co w tym biega...
    Mam nadzieję że będzie to coś fajnego :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  11. Alee fajnie byłam w tym tym jak byłam w Londynie na wycieczce . Super tam jest XD I być może cos kupię . : D

    Miss_Madzia2006

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem krutko.. SKLEPY SA ZARABISTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D przepraszam... :D ahah, naprawde wszystkie sklepy sa wspaniale, pomysl adminow strzal w dziesiatke ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,że Admini o takim czyms pomyśleli :) Sklepy są super, ciuchy boskie :) Napewno cos kupię :) Szkoda tylko że tak drogo :(

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze będzie chyba jeden sklep bo po wejściuw kampanie tycio tycio niżej są napisy sklepów i jest jeden na którego nie można kliknońć ten pierwszy.
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm....jestem ciekawa co to będzie :] Czekam z niecierpliwością!

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  16. jest tylko kilka fajnych ubrań, ogólnie mi to obojętne :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się wydaję że teraz te droższe sklepy będą dodawane właśnie tam. W sumie to bym się cieszyła z takiej opcji bo by było wiadomo gdzie kupić droższe i cenniejsze rzeczy a gdzie tańsze i mniej cenne.Zresztą może sie to już niedługo wyjaśnić. Bo z kampanią to moze nie ma to nic wspólnego.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  18. Do klubu już się zapisałam oraz postanowiłam że zrobie stylizację, niby to nic ale mam , mamy poczucie że jednak cos od sibie dajemy. W staplazie ciuszki są na prawde pomysłowe.

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, fajnie. Coś nowego, bo już się nudno rrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, fajnie. Coś nowego, bo już się nudno rrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie bez sensu! Po co w ogóle nowa zakładka? Nie mogłoby być tak jak w przypadku Tribut'ów? Admini dodawali nowe sklepy do Straplazy, a jak kończył się ich czas to je usuwali. Nowa zakładka, po co?! I ten okropny wygląd strony, strasznie niewygodnie teraz jest, tak nieprzejrzyście... Ogólnie nie podoba mi się, a ubrania kupiłam 3 - srebrną sukienkę z Chloe, płaszcz z Chloe i brązowe szorty z Rykiel Enfant. Ceny przebolałam, ale drożej to chyba tylko w LE (bo nawet Antidote, YH czy Tribut'y były tańsze...)

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo podoba :) Może ceny trochę za wysokie ,ale mi to nie przeszkadza :) Miłe zaskoczenie ze strony adminów :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak znajdę czas to na pewno bardziej się zorientuję w tym temacie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka rzeczy jest godnych uwagi.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet fajna ta kampania bo jest sporo świetnych ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń