2012/10/24

Ukryta kolekcja

Do Starplazy zostało dodanych trochę nowych artykułów. Jestem jeden, a właściwie dwa problemy - nie wiadomo z jakiego pochodzą sklepu i na razie widać tylko jedną rzecz. Po pierwszej rzeczy, która się ukazała - czarnym, brokatowym swetrze, jestem ciekawa jak będzie wyglądać reszta. Na razie nie kupuję, wolę poczekać aż wszystko zostanie wprowadzone poprawnie i będę mogła obejrzeć nową dostawę w całości. A Wy co o tym sądzicie?

EDIT Ładujące się kółeczka i czarny sweter zniknęły. Teraz ciuchy można dostać tylko przez ten link KLIK.


24 komentarze:

  1. Heh, jak zwykle błąd. Ale już do tego przywykłam :P Sweterek ładnt,ciekawy. Narazie poczekam aż ukaże się wszystko w starplazie.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. no niewiem, nie podoba mi sie ta kolekja wogole. jakas taka strasznie tandetna!) moze tylko zakupie biala tunike z czarna kokardka, ale ona tez wyglada kiczowato..

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. stąd podobają mi się tylko spodnie (jeansy)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie widać tych ciuszków.
    Przywykłam już do tych błędów.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu ukryta kolekcja ! Jednak dla was nie ma rzeczy niemożliwych, klikając w link otworzyła mi się nowa strona i na dol ubranka jak je z niej ściągałam, po wypatrywałam naprawdę ciuszki warte naszej uwagi . Najbardziej podoba mi się sukienka czarna za 14 SD szkoda tylko że ma to takie bolerko jakby, ale jest ogółem śliczna , więc taka błahostka jest nie ważna , jest tez druga taka sukienka tylko że różowa coprawdaż szycie jest ładne ale efekt już nie ten sam . Badziej mi się podoba biało czarna może dlatego że jest bardziej elegancka, poważna a tak zazwyczaj się stylizuje. Z ten kolekcji spodnie nie są zbyt ładne, dwie pary tak jak w sukienkach się powtarzają, ale ani ta ani ta nie jest dla mnie zbyt dobra żeby zapłacić za nią 7 SD.Reszta niezbyt mi się podoba, choć za SM nie żałuje bo można je łatwo zdobyć .
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  6. po wejsciu do starplazy moja lalka byla dosc dziwacznie ubrana w te ciuchy i byly wszystkie nalozone na siebie to moze dlatego, haha :D jak je ''rozdzielilam'' to niestety nie bylam zadowolona zbytnio. spodobal mi sie tylko ciemno szary sweterek za 91 sm i go kupilam, reszty od razu sie pozbylam ;p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  7. Błędy, błędy i jeszcze raz błędy. Jak zwykle :) Ej ale ładna ta bluzeczka za 91 sm :) Jestem ciekawa jakie będą inne rzeczy z tej kolekcji. Baardzo mnie to ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  8. MAM czarny sweter jest świetny polecam, planuje jeszcze sukienkę biała i szary sweter


    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  9. Błędy i błedy .Tyle płacimy za superstar itp ,a jeszcze tyle problemów ..... Co do kolekcji to sam kicz : panterka itp .Napewno nic nie kupie .

    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kolekcji JPC mi się podoba biała sukienka z koronkowymi rękawami za 14 sd, ale na razie jej nie kupię. Jeszcze mi się podobają swetry w czarnym oraz szarym kolorze. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hym.. z tego wszystkiego podobają mi się tylko dwie rzeczy : Czarny sweter i biała sukienka z koronkowymi rękawkami. Jak narazie nic nie kupie, ale jeszcze się zobaczy :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre rzeczy są bardzo fajne. Na pewno kupię oba swetry za sm. Moją uwagę przykuły też spodnie w panterkę, które pewnie też znajdą się w mojej szafie.

    PrmiaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubrania są takie se. Mi się spodobała ta biała bluzka. A co do tych błędów to bez komentarza...

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania są takie se. Mi się spodobała ta biała bluzka. A co do tych błędów to bez komentarza...

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście , że błąd ... sweter ładny , ale poczekam , aż będzie w starplazie ;)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wszystkie są takie złe, zobaczę, czy jest coś w bardzo atrakcyjnej postaci, jak i w cenie. :d

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam tą czarna bluzkę i zamierzam dokupić jeszcze szarą. Fajne są też spodnie do kolan w wersji szarej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co oni mają z tymi błędami? :o Ten pierwszy sweter jest tani i nawet nawet ładny. ALe jeszcze nie wiem czy będzie w moim koszyku zakupów.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic mnie jakoś specjalnie nie zainteresowało -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. jest kilka fajnych rzeczy, podobają mi się sweterki i jedna bluzka, ale jeszcze się zastanowię, co kupić :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupię pare rzeczy ,a dokładnie jedną , szary sweterek jest piękny jak dla mnie . Spodnie też nie są złe .

    MissTeny1997

    OdpowiedzUsuń
  22. kupiłam 2 sweterki za sm, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam te 2 sweterki. Nic innego nie podoba mi się. : )

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  24. ha be takich błędów było by tu nudno i nie miał by kto narzekać na adminów. a tak w ogóle to Brytyjczycy mają najlepiej bo nie muszą przeglądać w taki sposób sterty nałożonych na siebie ubrań. Pod tym względem nie lubię ukrytych kolekcji. A co do ubrań to mam kilka swoich typów. Ale najpierw ogólnie. dość prosta i utrzymana w stonowanych kolekcja . Dominacja szarości i nawet różówa rzecz. A teraz kilka zdań o ubraniach. Bluza za sm nie podoba mi się ze względu na dziecinne wykonanie i takie trochę męskie. Spodnie w cętki mojego serca nie podbiły tak i ta szara bluzka , której kroju wręcz nie cierpię. Co do sweterków to szary jest uroczy i świetnie przyda sie do stylizacji, i tutaj załuje że sweterków jest w starplazie za mało. Ten czarny byłby ładny no właśnie jakby się tak nie świecił przez co nie kupię go. Spodnie też odpadają bo te wzorki na nich wyglądają tak jakby ktos je poplamił albo po prostu starły się w praniu i do tego cena . Dać sd za nie ? Nie ma mowy. Co do tunik to sprawa bardziej skomplikowana. Na odległosc wyglądają cudownie. Jednak jak się je założy na dollce to ma się wrażenie że nei pasują do niej. może przez to że są własnie tunikami i do tego drogimi.mają cudne koronkowe rękawy , jakby były to sukienki i by były dłuższe to oczywiscie bym się nad mini wiecej zastanowiła i pewnie bym zakupiła. No ale jest jak jest. Będe musiała to przeboleć.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń