2012/10/23

Nowości w SuiteShopie i Starplazie

Pisałam Wam niedawno o artykułach o tematyce halloweenowej, które trafiły do SuiteShopu (a konkretnie do sklepu Seasonal). Do nowości doszły kolejne artykuły, w większości kojarzące się z halloween, ale niestety nie jestem w stanie powiedzieć z jakiego sklepu pochodzą(nie ma takiej informacji). Dodam tylko, że widoczne są na halloweenowej reklamie, która widnieje na stronie głównej stardolla. Ceny wahają się od 12sd do 32sd. Poniżej zostanie zamieszczone zdjęcie artykułów. Podoba Wam się coś?

Oprócz tego dziś rano do Starplazy dodane zostały artykuły przeznaczone do ozdabiania apartamentu. Na stardoll zapanował szał na halloween, więc te artykuły również pojawiły się z tej okazji. Jak w przypadku wyżej opisanych artykułów, nie widać metki żadnego sklepu. Ceny wahają się od 10sd do 20sd, oraz od 40sm do 120sm. Nie bardzo rozumiem dlaczego te rzeczy nie mają metki i dlaczego trafiły do Starplazy zamiast do SuiteShopu. Kupicie coś?
EDIT artykuły ze Starplazy znaleźć można również w sklepie Seasonal :)






35 komentarzy:

  1. Łaaaaaaaaaaaaaaaa, wróciły piękne rzeczy! *.*
    W zeszłym roku te rzeczy były w sklepie Tribute, chyba.
    Pewnie kupię siatkową klatkę, pająką za 15 sd i rączkę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam szału na halloween a rzeczy są takie sobie :C większość już kiedyś była na stardoll, raczej nic nie kupię bo i tak mam za dużo gratów

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że zrobili takie strrraszne artykuły ;)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie nic nie kupiłam, i nie wiem czy kupię, mam jeszcze z tamtego roku lamki i baner Happy Hallowen i myślę, że na udekorowanie pokoju to mi wystarczy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zeszłoroczna kolekcja i dużo rzeczy z niej mam więc nic nie kupię

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj widziałam jak kupowałam rzeczy do apartamentu. Bardzo ładna dostawa. Skrzynia za 95 sm napewno znajdzie się u mnie w pokoju. Podobnie jak księga za 60 sm,portret za 65 sm i wiele innych rzeczy. Dostawa jest bardzo,ale to bardzo ciekawa. Kupię sb wiele rzeczy ! Mam zamiar stworzyć pokój na Halloween,choć go nie obchodzę. Nowe artykuły napewno mi się przydadzą. A czego napewno nie kupię? Tych dwóch pierwszych obrazów za 14 sd. Są ciekawe,ale do niczego mi się nie przydadzą. Nie kupie również tego lustra za 35
    sd. Admini zwariowali.Za jakies głupie lustro 35 sd?!? Jakby było za,no powiedzmy 20 sd to bym go kupiła. Nie kupie też klatki? za 15 sd,zielonej ręki obok niej za 15 sd,obrazu ze stopami za 25 sd(ździerstwo!) , Hmm..pająka?Pająko-stopa? za 20 sd( bleee...), Tego obrazu w czerwone,zawijane kółka( nie przyda mi się :P ) , Tego czegos za 30 sdpod zamazanym obrazkiem,świecznika za 16sd i jeszcze troszke rzeczy.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi sie nie podoba ,ale jestem ciekawa dlaczego nie ma już tych prześlicznych Dyniek .?! Nie zdążyłam ich kupić .! :c


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszke drogie rzeczy ;) Nie kupię nic, nie lubię urządzać apartamentów ;dd

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawa kolekcja.Ja kupię chyba siatkową klatkę,fajnie się prezentuje i może być przydatna.Co do reszty się zastanowię.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic nie kupuję. Niepotrzebne mi meble. :P

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kupuję halloweenowych rzeczy, nie przydadzą mi się, bo nie dekoruję apartamentu. rzeczy są według mnie niezbyt ciekawe i drogie. jedyne rzeczy które wydają mi się ciekawe to komoda za 14sd i obraz za 26sd, poza tym nic :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowości w Suite Shopie i Starplazie?! No proszę was! Nie rozśmieszajcie mnie, wszystko już było, takie same ceny jak w zeszłym roku (chyba). Nie wypowiem się. Nic nie kupię, bo mam z zeszłego roku. Liczyłam na coś więcej, ale cóż poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tylko obraz za 26 sd , ale i tak nie kupię ze względu na cenę . Reszta jest brzydka ...

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah od czego by tu zacząć, jest tyle tematów do obgadania :D
    Zacznę od początku. Pierwsze dwa obrazy raczej nie zakupię, ze względu ceny oraz tego że nie pasują mi do żadnego wystroju wnętrza, a chodzi mi o to przecież jaki innym tez o pasowanie wszystkich elementów dekoracji. Kolejne cztery artykuły również mnie nie zachwycają - nie pasują mi do żadnego wnętrza, chyba pomyślę jeszcze nad zrobieniem osobnego pokoju i wydekorowania go z tych rzeczy, nie liczyłaby tu się cena, jak coś się zacznie to trzeba moim zdaniem dobrze skończyć. Dalsze nowości są bardziej dla mnie przydatne między innymi chodzi mi tu o 2 pająki wyglądają naprawdę przerażająco wprost idealne na Halowen . Kolejne nowości - obrazki nowości są nieczytelne dla mnie nie wiem co na nich się znajduje więc nie wyrażę o nich zdania . To koniec cyklu za SD które moim zdaniem są użyteczne, lecz nie dla moich wnętrz. A teraz coś o dekoracjach za SM . Zaskoczyłam się ponieważ niektóre rzeczy są naprawdę genialne, lepsze od rzeczy za sd a są za SM chodzi mi tu między innymi o rękę za 65 SM , jest naprawdę pomysłowa, już ją kupiłam i naprawdę doskonale leży na jakiejkolwiek ścianie. Jest też 2 rękę za 60 SM jej zaś nie kupiłam ze względu na brak SM , ale planuje jak tylko zarobie zrobić sobie lepsze zakupy. Narazie gromadzę SD i SM na coś pożadniejszego typu- LE , ANTIDOTE lecz kupuję inne tez ciuszki bo to duża frajda jak dla mnie

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre rzeczy są bardzo ładne. Pewnie kupię kilka, ale i tak nie zamierzam ozdabiać apartamentu na Haloween. Przyda mi się lampki, książka, czy kuferek. Można je wstawić do zwykłego pokoju. Idealne na Haloween nadają się te czarne pająki. Ręka wystająca ze ściany też jest świetna.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nic nie kupię. Ta księga za 60sm jest ładna, ale nie widzę jej zastosowania. Nie robię swojego apartamentu w stylu halloween i pewnie nic nie kupię.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie kupie
    brak funduszy
    mi nie pozwala
    ale najchętniej
    kupiła bym fotel
    z pajęczyna za
    16 sd
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że admini dodali tą dostawę(mimo że była taka sama w zeszłym roku) dzięki temu mogłam kupić klatkę za 15sd a od długiego czasu na nią polowałam ale w starbazarze najtaniej można było kupić za 100 sd więc sobie odpuściłam, a teraz kupiłam ją tak tanio ;) Kupiłam jeszcze książkę za 60sm, zastanawiam się czy nie kupić tej drugiej klatki za 10sd, trumny za 18 i obrazu za 65sm. A w zeszłym roku kupiłam srebny kielich za 55sm, rękę wychodzącą z dziury za 65sm, świecę w butelcę za 40sm i fioletowy fotel z pajęczyną za 16;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy kupię , te rzeczy nie zabardzo mnie do siebie przekonują .. ;/

    MissTeny1997

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm.. artykuły przenetują sie całkiem dobrze, ale szczególnie do gusty przypadły mi dwa pierwsze obrazy. Są doprawdy ciekawe w końcu Halloween i te sprawy :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbyt bardzo się nie wysilili, część z tych mebli była rok temu w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczy są w większości dopracowane i mogą się przydać, nie tylko do halloween'owego wystroju apartamentu, jak np. biurko, skrzynia czy książka, które mogą zostać w apartamencie przez cały rok

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie , że możemy zakupić artykuły o tematyce Haloween :) Fajny jest ten bujany fotel, ten kawałek ręki za 60 sm, fotel za 16 sd, pająk ♥ Za 15 sd. Inne rzeczy też są Ok ale nie chce mi się ich wypisywać. Za duzo fajnych :P

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie , że możemy zakupić artykuły o tematyce Haloween :) Fajny jest ten bujany fotel, ten kawałek ręki za 60 sm, fotel za 16 sd, pająk ♥ Za 15 sd. Inne rzeczy też są Ok ale nie chce mi się ich wypisywać. Za duzo fajnych :P

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  25. Admini to jednak mają ciekawe pomysły. jestem mile zaskoczona tą dostawą oraz jej jakością. Jakby to powiedzieć no postarali się i może nawet trochę odpokutowali za ostatnie dostawy ubrań. Halloween już niedługo a ja może nawet z tej okazji trochę pozmieniam wystrój swojego pokoju. A teraz kilka słów o rzeczach. Skrzynia nie dość że fajna to jeszcze na dodatek tania. Co do fotela to zakochałam się w nim strasznie klimatyczny i pasuję do mrocznych wystrojów starego domu. lampa taka zwykła i żyrandol też nie wzbudził we mnie wyższych uczuć. Co do tych świec to jest o wiele lepiej i bardziej warto kupić takie oświetlenie. książkę kupię bo wygląda jak księga czarownicy . Krzesło z bagien bardziej pasuje do wystroju domu shreka. Ręka może ona straszyć . Ta lampa za 18 jest jak dla mnie za droga więc nie kupie jej. Krzesło bujane wydaje mi się że jest trochę dorszej jakośći od pozostałych rzeczy patrząc pod względem graficznym. Klatka to dość ciekawy temat i taki ..dziwny .Obraz kupię bo nie dosć że za sm to jeszcze taki klimatyczny. Lustro nie widze w nim nic nadzwyczajnego. Swieca w butelce mało fantazyjna ale za to ta ręka ze ściany lepsza. Puchar też nie na mój wystrój. aaa trumna ..no genilna droga ale genialna może jak bd promocja to ja sobei kupię. Komoda fajnie graficznie ale nei do mojego apartamentu , nie pasowałaby po prostu. Reszta rzeczy z tego obaszaru zwykła. Co do kolejnej części to jestem pod wrażeniem. Te wszystkie rzeczy są takie psychodeliczne dla osób które te rozumieją. Te obrazy niby takie zwykłę ale jak się im uważniej przyjrzeć to budzą postrach. Co do pająków nie dość że duże to świetnei zrobione.ręka trupa wymiata. na prawdę strach się bać tej kolekcji.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  26. uuuu :D Halloween co raz blizej! buhahah (zlowieszczy smiech)! :DD a to swietnie okreslilas *.. na stardoll zapanowal szal na halloween..*- no pieknie poprostuu) szalenstwoo) Bardzi sie ciesze ze to starplazy wlasnie trafily te rzeczy, o tematyce upiornego halloweenu, co mnie nadmiernie cieszy! moja dusza i moja wyobraznia jest juz gotowa zeby stworzyc cos strasznego (w dobrym znaczeniu), upiornego, *zlego*.... czyli sweeetasny apartament :D ahah.. o taak) wpadlo mi do oka odrazu cos pieknego, niesamowitego.. czyli... kawalek ludzkiego ciala, a dokladniej reka.. Cos mi sie zdaje ze to nie prosta reka, a zgnila reka zombiee) Ktora napewno mi sie przyda w apartamentach, no bo wiecie! zawsze zgnila reka sie przyda! :D Chyba kupie takie dwie! albo cztery!! oo mam juz niesamowity pomysl! ale nie powiem! ok.. pozniej co mi wpadlo do oka, to poprostu piekne, slodkie pajaczki, sa one troche za duze ale, duze tez jest piekne! sa na tyle realistyczne, ze kiedy moj brat wszedl do pokoju to sie bardzo przestraszyl bo myslal ze na monitorze siedzi giganto-pajako :D ahah, to bylo bardzo smieszne! mowie wam.. emocjee... :DD Napewno wiem ze sie zdecyduje na jednego pajaka, ale niewiem czy udami sie kupic dwa.. Bardzo chce ich kupic! :) Spodobala mi sie rowniez klatka.. tam chyba bedzie mieszkac moje zwierzatko) za 15 sd, lub za 27 sd) albo beda razem mieszkac.. zeby im smutno niebylo! :D co jeszcze, co jescze??... spodobal mi sie obraz dwoch wiszacych stop.. przypomina mi to klinike psychiatryczna... za duzo filmow.. ;c Odrazu mowie ze zakochalam sie w tej gorzkiej choince (no bo to jest choinka.. tak?). to bedzie moja choinka na nowy rok, mikolajki i no i na inne podobne swieta!) no co ja widze? dwie nowe reki do mojej kolekcji *zgnilych i odrabanych kawalkow cial* - a to ja mam szczescie! i do tego sa one sa sm, to szczescie mnnie nie opuszcza! :) i dwie ostatnie rzeczy ktore mi sie spodobaly jest to ala *mokre, zielonkawe krzeslo!) :S ktore chce miec, i ten drugi fotel tez chce miec...! :D i stara ksiazka.. wuwuuw :D no dobra... dziekuje za informacje ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  27. No, no. Admini tym razem się dość postarali. A więc pierwsze dwa obrazy sąd dość fajne. Niestety są bardzo drogie ale ciekawe. Lusterko, które jest bardzo, bardzo drogie wygląda dość ciekawie. Nie kupię go głównie ze względu na koszt. Ta klatka jest bardzo dziwna i nie chcę jej kupić. Ta ręka? przeraża mnie. Jest droga i brzydka. Obrazek ze stopami jest nawet, nawet ale cena przeraża. Łapa i pająk to rzeczy,których na 100% nie kupię. Obraz jest ładny ale drogi. To coś podobne do choinki albo parasola jest jednym słowem brzydkie. Figurka za 12 sd jest ciekawa ale raczej nie kupię jej.
    Komoda za 14sd jest bardzo ładna ale jej też raczej nie kupię. Świeca jest według mnie stanowczo za droga. Klucze są fajne i może je kupię. Komoda za 20sd jest śliczna, bardzo dobrze wykonana ale cena wysoka. Trumna czyli w kilku słowach nie moje klimaty. Następnych trzech rzeczy także nie kupię. Są według mnie brzydkie. Z następnego rzędu podoba mi się tylko obrazek za 65sm. Bujane krzesło jest śliczne no i w dość przystępnej cenie. Lampa jest fajna ale droga a ręką okropna. Z następnego rzędu podoba mi się tylko książka za 60sm. Żyrandol, lampion i fotel jest bardzo fajny. No i została już tylko skrzynia, która też mi się podoba.

    Wow, ale się rozpisałam. A więc ogółem dostawa dość fajna.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  28. ja raczej rozpisywac sie nie bede jak poprzednie osoby bo nie mam po co, ujmę krótko :D nic nie kupię bo po pierwsze szkoda mi stardollarow a po drugie nie chce mi sie urzadzac apartamentu na jeden dzien ;p to tyle :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń