2012/10/26

NA TROPIE - Ukryty sklep D-Signed.

Ubrania tragiczne, ale chyba sami rozumiecie - uwielbiam wyzwania. Moja pierwsza myśl? Wymagałaby ocenzurowania. Jak zwykle straszny kicz, sporo błysku i różu. Zaczęłam przeglądać, a następnie, o dziwo - kupować.

Czarna marynarka - fason całkiem fajny, połysk tragiczny.
Cekinowa bejsbolówka - sama nie wiem po co ją kupiłam, taki to już nawyk, łapię co się da.
Cekinowy top - cudowny, gdyby nie ta falbana na dole. Udowodnię, że potrafię uratować sytuację.
Futerko - długość rękawków kiepska, tekstura też.
Cekinowy szal - mam czarny z poprzedniej kolekcji, często używam go przy tworzeniu zestawów, każdy pyta skąd go mam i nie wierzy. Mam nadzieję, że z tym będzie podobnie, jeśli tylko uda mi się jakoś ukryć górną część.
Czarny top - nie wiem, być może kiedyś się przyda.
Torebka - łańcuszek psuje cały efekt, ale coś się wykombinuje.

Stylizacje eksterioryzacje.

Nie wiem co tu robi druga, ale już nie chciało mi się jej wymazywać.

PRZYPOMINAM O ZGŁOSZENIACH DO PROJEKTU "WYROCZNIA"

39 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie kolekcja taka jak poprzednie, ale kupiłam na razie torebkę. zamierzam dokupić czarne futerko, czarny top, bluzkę z cekinami i marynarkę :D Wszystkie stylizacje są prześliczne. Ciężko stwierdzić, która podoba mi się najbardziej, ale myślę, że 2 :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje niesamowite! Rzeczywiście naprawiłaś cały efekt tych błyszczących ubrań!

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  4. mega mega!
    ja osobiście uwqażam, że to jedna z lepszych kolekcji. mam zamiar kupić marynarki i ten top kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się artykuł. Od kiedy czarne futro czy futrzana kurtka jest ninją? Bo nie ma opisu o tą rzecz. :)
    Jak zobaczyłem tą kolekcję to wiedziałem, że na pewno znajdę chociaż jedną rzecz, która będzie warta uwagi, no i znalazłem kilka rzeczy np. cekinowy top czy futrzana kurtka. Na początku nie byłem przekonany co do cekinowej bejsbolówki, ale teraz mnie zachęciłaś do zakupu i nawet nie wiem dlaczego xD

    A co do stylizacji to druga stylizacja jest naprawdę bardzo piękna. Nic dodać, nic ująć. Żałuję, że nie kupiłem tą sukienkę z LE.
    Jeszcze mi się podoba pierwsza stylizacja, ładnie połączyłaś tą cekinową bluzkę ze spódniczką. Jeszcze fajnie dobrane dodatki. A trzecia stylizacja mi się nie podoba, może dlatego jest cała w czerni? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle świetny artykuł. Zachęciłaś mnie do kupna kilku rzeczy, ale tylko kilku. Kupię marynarkę za 10sd, top w groszki i szalik. Stylizacje są bardzo fajne. Pierwsza najlepsza, druga najgorsza.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ku mojemu zaskoczeniu upiłam kilka rzeczy. Jestem zauroczona drugą stylizacją! Gratuluję pomysłów.
    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam chyba nic nie kupię , bo nie mam kasy ;) Twoje stylizacje wymiatają <3 Najlepsza jest nr.1 , chyba jednak na tą bluzkę się skusze :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej w sumie w porównaniu to ta kolekcja prezentuje sie całkiem spoko na tle innych. Dodałam sobie parę rzeczy na wishlistę zobaczymy czy kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. twoje stylizacje są świetne! wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubimy wyzwania? :D na dziwo ladne! ale najbardziej mi sie podoba... druga ,3

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet z byle czego potrafisz stworzyć super stylizację :) super!
    Urzekła mnie pierwsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem twojego talentu do robienie stylizacji. Naprawdę .

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 2 najlepsze. W 3 wszystko mi się ze soba zlewa. Nadmiar czerni. Artykuł ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeej *.* stylizacje są cudowne <33 Przepiękne i niewyobrażalne. Masz talent! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają super.!!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie można kupić złoty kołnierzyk z pierwszej stylizacji?

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne stylizacje. Najlepsza jest dwójka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrania moim zdaniem tak jak i twoim nie wyglądają najlepiej , bez doboru odpowiednich dodatków, makijażu i ubrań były by i tak złe.
    Opis tych rzeczy jest skrupulatnie dobry, krytykujesz, ale masz rację z tym pomysły są dobre, ale nie potrzebne dodatki niepotrzebnie dodawane psują cały dobry efekt. Z twoja ,, Manią kupowania'' jest dobrze, też lubię to robić ponieważ odprężam się oraz mam swoje zdanie, decyduje sama co pasuje a co nie, stylizuje się oraz świetnie się przy tym bawię. Stylizacje naprawę są śliczne i ciekawe eksterioryzacje. Druga stylizacja tez jest bardzo ładna mimo że nie powinna twoim zdaniem się tu znaleść. Mi to obojętne, twoje stylizacje i tak są wspaniałe , masz wyczucie stylu i wiesz co do czego pasuje a co nie. To jest wspaniałe że blogi posiadają takie osoby.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te twoje stylizację. Część rzeczy bło nawet do zniesienia, kupiłam czarny top, spódniczkę białą z czarną koronką i brazsoletki ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsza moim zdaniem najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nad bluzeczką cekinową, ale uznałam, że jest droga. No nie wiem, zajrzę jeszcze raz to może coś kupię;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ! Udowodniłaś, ze nawet z mało ciekawych rzeczy możesz stworzyć niesamowite stylizacje :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  25. FAjnie stylizacje nie wiem czy skorzytstam bo nie mam ciuchów z tego sklepu
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pytanko: w jakim programie robisz te stylizacje, że Twoja Doll ma proste nogi i jak to zrobić?
    Stylizacje świetne.
    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  27. @Avv. Zrobisz to w każdym programie graficznym, ja akurat korzystam z PFS Studio, ale równie dobrze może być to Photoshop czy też Gimp. Wymazujesz nogę znajdującą się po lewej stronie, wycinasz tę z prawej, wklejasz w miejsce tej wymazanej i tyle - ot cała filozofia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hm...
    Ciuchy... same w sobie są dośc proste, ale te stylizacje powaliły mnie na kolana.. Po prostu coś z niczego.. uwielbiam takie klimaty! :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacje są piękne, wszystkie bardzo mi sie podobają. Super wykorzystałaś te ciuchy :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie ten sklep to straszny kicz, jednak można tam znaleźć naprawdę ładne rzeczy. Mi podobają się opaski z kokardkami, futerko, szalik, czarny top i jeszcze kilka rzeczy.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  31. Hehe, podobają mi sie te same ubrania co tobie!♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham twoje stylizacje!! Bardzo fajny artykuł

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  33. A moim zdaniem to włąśnie druga jest najlepsza. W pierwszej ten top wygląda gruba w takim połączeniu- przynajmniej moim zdaniem. A trzecia jak dla mnie- trochę za ciemna. Za to druga- strzał w dziesiątkę! Klasyczne, dość bezpieczne a jednak ciekawe połaczneie- lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Druga stylizacja mi się najbardziej podoba.Jest świetna !
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne stylizacje ,a zwłaszcza trzecia .! Od razu jak zobaczyłam tą marynarke to ją kupiłam ,a teraz jeszcze wiem jak ją użyc .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  36. jak każda kolekcja z tej 'metki' szału nie robi, zaskoczyła mnie (po raz kolejny) twoja kreatywność, przyznam, iż nie spodziewałam się, że z takich *** ciuchów można cokolwiek zrobić, gratuluję Ci tego, iż masz taki niezwykły talent, który pozwala Tobie na takie zmiany, gdybym nie wiedziała, że są z tej marki, to bym się zachwyciła widząc je na Twoich stylizacjach tzn. że masz w sobie talent do robienia czegoś niezwykłego z czegoś strasznego ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne stylizacje! :) Chyba najbardziej podoba mi się ta 2, z futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń