2012/10/31

Nowa wiadomość

Na nasze skrzynki dostaliśmy (co prawda rano, ale o godzinie siódmej musiałam być w szkole, sorry) nową wiadomość, a właściwie dwie. Jedna dotyczy nowej dostawy do sklepu Tress Up, druga zaś zmian w pasku informacyjnym. Co do pierwszej reklamy, myślę, że kolekcja jest lepiej w niej przedstawiona niż wygląd na dollce. Tak jak słusznie stwierdziliście w komentarzach-krzywo leżą na głowie, co zauważyłam dopiero po kupnie :P 
Czy reklama zachęca Was do kupna jakiejś fryzury? Podobają się Wam zmiany w pasku informacyjnym?

20 komentarzy:

  1. te wiadomości przyszły wczoraj już..
    a co do tego, że krzywo leżą to mam nadzieję, że to naprawią.. :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza reklama jest bardzo nijaka. Nie ma w niej nic wyjątkowego. Co do drugiej to na początku pogubiłam się w niej i nie wiedziałam o co chodzi.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, fryzurki krzywo leżą a reklama jest taka sobie :/ I troszeczkę przynajmniej mnie okłamali w tej drugiej wiadomości. Napisali "tak byś łatwiej mogła rozmawiać (...) itd" A dla mnie jest jeszcze gorzej. Nie mogę się przyzwyczaić..

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi także wiadomości przyszły wczoraj :) Mi się one osobiście, bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi te wiadomości już wcześniej przyszły :D Ale no cóż admini maja tyle użytkowników :D. Fryzury na reklamie a dosłownie na manekinach ładnie pasują i bardzo zachęcają do kupna. Ja na szczęście zorientowałam się, że krzywo leża przed kupnem. A szkoda, one tak dobrze wyglądają na manekinach i ich cena jest nad wyraz normalna :( ale cóż nic nie jest takie piękne jak wygląda. Co do zmiany położenia paska to już się trochę przyzwyczaiłam ale ta zmiana nie była konieczna, ponieważ przyzwyczaiłam się że pasek jest do góry a teraz czasami jeszcze zapominam. Hehe widać ile ma jeden admin kasy chyba 20 SD :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza reklama jest dziwna. Szczególnie że w sklepie manekiny mają na sobie takie bardziej męskie ubrania a w reklamie mamy za to te kobiece. także niech się w końcu zastanowią czego oni chcą na prawdę.Do tego jest taka jaka być powinna pod tym względem co reklamuję, do tego to nie mam zastrzeżeń. A druga wiadomość do dla mnie kompletna porażka. Po pierwsze admini powinni nas o to jakoś zapytać, wprowadzić tą zmian na chwile a pózniej żebyśmy głosowali czy jesteśmy za czy przeciw. A po drugie to czy to nam jakoś łatwiej się rozmawia , no właśnie wręcz przeciwnie. Ta zmiana pokazuje nam jak na prawdę adminom się nudzi i nie mają co ze sobą robić. Nie podoba mi się.
    A tak w ogóle to raczej reklamy powinny być jako pierwsze a do dopiero jako druga powinna być wprowadzona kolekcja, promocja itp.Byłby większy sens.



    ewelina111222

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza reklama jest bardzo ładna, podoba mi się. Fryzury wyglądają na niej tak tajemniczo i ciekawie, zupełnie inaczej niż w rzeczywistości. Fryzury z Tres up zwykle wyglądają lepiej na reklamach. Na pewno zachęca do kupna.
    Druga też jest fajnie zaprojektowana. Co do zmian, to trudno będzie się do nich przyzwyczaić, ale czat jest moim zdaniem wygodniejszy.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryzury nie sa super, a na dodatek krzywo leżą na medoll . Gdyby nie to, pewnie kupiłabym jakaś . Do zmiany zdążyłam się przyzwyczaić co nieukrywa, ze jest bardzo denerwująca .

    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiana co do paska, to ja jestem naprawde rozczarowana.. nie podoba mi sie wogole, moze too tylko czas trzeba, pozniej sie przyzwyczaje! ale teraz to jest okropne ~_~ ok.. co do fryzur, ciesze sie ze tak szybko trafiaja do tego sklepu nowe dostawy) z tej to chyba tylko jedna fryzurke kupie *zalizana* jak ja mawiam na nia. :D wyglada dosc fajniue, niedrogo :) cos czuje ze kupie.

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza reklama jest dosyć ciekawa, ale fryzury mi się nie podobają, więc żadnej z nich nie kupię. co do drugiej reklamy - ta zmiana mi się nie podoba, ciężko mi się gra z tym paskiem na dole, trudno zauważa się wiad. transmitowane. dla mnie ta zmiana nie jest z pewnością na lepsze. mam nadzieję, że się przyzwyczaję.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje ze się przyzwyczaję i nie będzie mi to przeszkadzać ale moim zdaniem jest troszke zmian na lepsze .A co do drugiej reklamy zbytnio nie zachęca a le no co ? mówi sie trudno a właściwiepisze heh.Do tego wszystkiego szczerzę nmuwiąć odniosę się lekko bo fryzury extra tylko te nierówności admini by poprawil.i jak sądzicie ?
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklama włosów jest bardzo fajna , zachęca do kupna . Natomiast druga reklama mi się nie podoba , w ogóle ta zmiana mi się nie podoba .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  13. Fryzury na manekinach ładnie się prezentują w przeciwieństwie na Doll'ce ;p
    A co do reklamy poniżej to pomysłowo zrobiona, jednak efekt końcowy nie podoba mi sie..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic mi się nie podoba w tym poście co admini zrobili

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię reklam! Te nie są jakieś super wyjątkowe i nie zaciekawiły mnie -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. dosyć fajnie zrobione te reklamy



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Reklamy reklamy i nowości.. Zamiast ulepszać to co jest ddoają pełno nowości które pogarszają wszystko moim zdaniem.. Lubiłam stary wygląd stardoll.. Jeszcze sprzed 3 lat.. był to naprawdę stardoll jaki lubiłam i w takim sie zakochałam.. a teraz wszystko jest ulepszone i nie takie jak kiedys..

    OdpowiedzUsuń
  18. reklama może nie zachęca ale i tak kupię kilka bo lubię krótkie fryzurki.

    OdpowiedzUsuń