2012/10/25

Nowa widomość

Na nasze skrzynki przyszła wiadomość dotycząca nowej, halloweenowej wersji gry na iphone'a- 'Cut It'. Niestety nie skorzystam z tej oferty, z takiej racji, iż nie mam takiego modelu telefonu :) Oto ona:
'Nowa' wersja ma nam dać m.in:*
- 50 nowych, przerażających poziomów zabawy
- 20 sztuk unikalnych, upiornych mebli na Halloween do Twojego apartamentu
- 10 nowych poprawek do albumu
- 10 Halloweenowych teł
- Nowe menu
- Nowe potwory
- Nowe, niesamowite efekty dźwiękowe
- Sklep z monetami
A co Wy sądzicie o tej reklamie? Pobierzecie ją na swój telefon komórkowy?

*Za przetłumaczenie dziękuję Hannah34890

30 komentarzy:

  1. nie dotyczy mnie to bo nie mam takiego tel :C

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam iphona, więc nie będę grać, ale nawet gdybym miała to bym tej gry nie ściągnęła :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym sciagnela :C juz mnie to denerwuje, mogliby zrobic wersje na zwykle telefony

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Sandrą. Powinni brać pod uwagę tel. z androidem i symbianem!

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mnie dotyczy ta reklama wiec tego typu są mi obojetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno nie ściągne tej aplikacji, jest mi całkiem nie potrzebana -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ściągnę, mam wiele innych gier :/ Tego typu gry nie są mi do niczego potrzebne.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie mam iPhone'a .Tak to bym ściągneła .




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym miała iphona to może być ściągnęła ;c
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam iPhona,więc nei ściągam.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie zrobili na androida :(

    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklama sama w sobie nie zachęciła ale i tak nie mam iPhona rzeczy tam do robienia sanaprawde interesujące, szkoda że admini nie wprowadzą funkci żeby można było ściągać na normalny telefon, napewno więcej osób by z tego skorzystało . Ja niestety nie skorzystam żałuję ale mic nie moge w tej sprawie zrobić.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie bym ściągnęła, ale nie mam iPhone'a. Moim zdaniem powinni robić te aplikacje też na Androida. Co prawda na moim telefonie by nie zadziałały, ale zawsze więcej osób mogło by z nich skorzystać;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam takiego telefonu :C Al tak to bym pobrała ♥ I oferta ciekawa.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam Iphona , ale nawet gdybym miała to bym nie ściągnęła .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  16. nie bede zasmiecac swoj telefon ta gra -_-

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie sciagam ;p Nie gram w gry na telefonie ;)

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  18. grałam kiedyś w to, ale strasznie baterię żre
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś nie jestem zainteresowana tymi stardollowymi grami ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam iphone'a ale raczej nie skorzystam, nie potrzebne mi są jakieś dodatkowe gry.:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie posiadam takiego urządzenia więc nie bęe w to grać. Za to mam kilka zdań na ten temat. Kolejny marketingowy chwyt jak dla mnie bezsensowe marnowanie swojego czasu. niby hallowinowa a oni piszą że zagraj w najsłodszej grze tego roku. Dziwne. Ta gra jest zresztą przeznaczona tylko dla osób z wypasionymi komórkami oraz tymi którzy nie maja co robisz z cZASEM WOLNYM.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam tego urządzenia :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie nie nie nie mam takiego telefonu xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam takiego telefonu, ale nawet jakbym miała to raczej bym nie skorzystała, nie gram w takie gry i mnie szczególnie nie kręcą, wiec dla mnie to zbędny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest podobna gra tylko że jest zwykła, nie jest na halloween. Jest w sklepie Android Market.W piszcie w wyszukiwarce w sklepie Cut It.Jest bezpłatna.Mam na dzieję że pomogłam.
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń
  26. Na razie jeszcze nie mam takiego tel., ale nie ściągnęłabym. Reklama raczej zniechęca, chociaż pewnie niejedna osoba ją pobrała. A niech se ją ma. ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie posiadam iphona tak więc nie skorzystam z oferty pobrania tej gry, chociaż myślę, że mogłaby być ciekawa. Wygląda fajnie.

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń