2012/10/20

Kłopotliwe Hot Buys'y

Witajcie kochani. Jak wrażenia po pierwszym miesiącu szkoły? Czy u was też październik okazał się niesamowicie ciężkim miesiącem? Nauczycielom zdaje się, że ich przedmiot jest najważniejszy i cisną potwornie - tak przynajmniej wygląda moja sytuacja. Ale przechodząc do nieco sympatyczniejszych spraw, już jakiś czas temu przygotowałam dla Was stylizacje z dwoma Hot Buys'ami, które według mnie mogą sprawiać niektórym problemy w stworzeniu stylizacji. Jeśli taka forma artykułu się przyjmie, możliwe, że pojawią się następne. Tak więc, przed Wami moja pierwsza propozycja:


Powyższa sukienka na pewno jest oryginalna, ale czy naprawdę przydatna? Moją pierwszą myślą kiedy ją zobaczyłam, był fakt, iż dużo lepiej prezentowałaby się w formie bluzki, tak jak zrobiłam to ja, ponieważ jej rozszerzenie i dolna cześć totalnie do mnie nie przemawia. Jednak sam sposób wykonania, jest tym, za którym tęsknię - dzisiaj wszystkie hot buys'y są jakieś takie śliskie, błyszczące, wypchane różem - jednym słowem, jak darmówki. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym powrotu starej grafiki ubrań.


Właśnie o tym mówiłam wcześniej - ta sukienka wygląda jakby w ogóle nie miała żadnych zmarszczeń, naturalnych falbanek, po prostu jak zwykły fragment kartonu. Jako, że jej góra w ogóle mi się nie podoba, postanowiłam, że wykorzystam jej dolną partię. Połączyłam różne różowe elementy ze sobą wraz z kurtką o kolorze ecru. Wyszedł dość przyjemny dla oka, lekki zestaw.



Co sądzicie o artykułach tego typu?
Podobają się Wam moje propozycje co do tych ubrań?

42 komentarze:

  1. Stylizacje sa bardzo ładne :) Najbardziej podoba mi sie stylizacja 2 :) Pomysłowe i ciekawe-strzał w dziesiątkę !

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja mi się bardzo spodobała 2 z resztą tak samo. Bardzo fajny artykół

    zuzanakaka

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej połączenie kolorystyczne jest ciekawe, aczkolwiek wykonanie beznadziejne - wszędzie widać wystające kawałki ubrań, spódnica jest zbyt wąska etc. W drugiej nie przemawiają do mnie kolory, ale wszystko wygląda w miarę spójnie i poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. obie stylizacje są śliczne , ale 2 lepsza :)()

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  5. @kaci: strasznie się gimnastykowałam, by jakoś zgrabnie to wszystko zakryć, ale cóż - nie wyszło do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam czarne, matowe, szerokie paski, z Bonjour Bizou bodajże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Można je wciskać pod ubrania

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na taki dział. ;)
    Mam żółtą sukienkę, jest ona piękna ale trudno się robi jakąś stylizację z nią. Ten artykuł naprawdę się przyda innym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 stylizacja naprawdę bardzo ładna ;) pierwsza oczywiście też ;)

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne stylizacje. Tej drugiej sukienki nie mam, uważam, że jest kiczowata. Ale dobrze ją wykorzystałaś. :)
    + zgadzam się - poziom graficzny hb spada... ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra stylizAcje nie wiedziałąm ,ze można coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. W szkole mam identycznie ... nawał pracy . Zgadzam się ,że ubrania stają się coraz bardziej sztuczne , już nawet nie chodzi o ten róż , bo można go wykorzystywać z klasą , lecz o to ,że admini chyba już nie tego potrafią. Bynajmniej ostatnie hb tego doświadczają .Świetna stylizacja druga , mimo ,iż wole mocniejsze akcenty ten zestaw mnie uwiódł :)

    Oby więcej takich artykułów !

    OdpowiedzUsuń
  13. uu, cos nowego! biore sie do czytania i komentowania :] Ten miesiac naprawde byl ttrudny, kazdy nauczyciel chce cos od cb.. mam nadzieje ze dalej pojdzie latwo!) marzylam juz o tym weekendzie! <3 i sie ciesze ze jest... napewno bede korzystac z tego typu poradnika, nie jestem mocna w robieniu stylizacji! i napewno pomozesz mi. Ja jestem wszystkimi nerwami i miesniami za! :D to przejde teraz do stylizacji:
    pierwszy hb: pamietam kiedy go mialam, to klopotow wiekszych to mi nie robil. Mi bylo latwo wymyslic jakos stylizacje, dosc taki przyjemny hb ;) uwielbialam go za kokardki, byly takie sloodkie <3 ahah) teraz to jest chyba kolniezykowyyy szal, wszedzie icj duzoo) i ty go masz, chociaz pieknie komponuje sie. To chyba ta bluzka przezroczysta z YH? jest boska!) Stylizacja z tym sweterkiem wyglada zawsze dosc ciekawie i ladnie, dalas mi pomysl jak uzyc spodniczek, napewno kiedys z tego skorzystam ;*
    drugi hb: nigdy nie lubilam tej sukienki, nie wychodzila mi zadna stylizacja z nia, i chcialam ja jak najszybciej sprzedac! bylam wprost wsciekla! ale ty w swojej stylizzacji znalazlas piekny sposob, jak zabrac ta brzydka gore od tej sukienki! i koncowy efekt wyszedl wprost idealnie, chociaz jest troche rozuu) Ale wyglada to ladnie i zachecajaco! ;* dziekuje z swietny artykul i porady, czekam na nastepny! ~_~

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę musiałaś się wysilić nad tymi bezlitosnymi ubraniami, jeśli udało Ci się stworzyć z nich takie cuda.
    1 stylizacja jak dla mnie może być choć góra wydaje się mi być zbyt "napakowana".
    stylizacja nr. 2 jednak jest strzałem w 10!Pięknie wkomponowana.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na artykuł, również brakuje mi starych HB, były o wiele ładniej wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  16. mi też brakuje starych hb... co do artykułu-ciekawy i bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja podoba mi się najbardziej - fajnie połączyłaś kolory i jeszcze ten naszyjnik dopełnia całość ;] Co do pierwszego stroju, to nie jestem przekonana. Ogólnie, to ta tunika/sweter wygląda (według mnie) beznadziejnie i nie wiem dla czego jest HB, no ale udało ci się coś z nią wymyślić - ja bym nie umiała ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten artykuł jest na prawdę dobry, co prawdaz nie ubieram się w Hb bo je kolekcjonuje, ale zobaczyłam w tym poście że je wogule bardzo trudno zastosować, a ty i tak zrobiłaś to dobrze, lecz gdybym miała wygrać to wybrałabym stylizacje numer 2 w niej nie było tyle chyba kłopotu z tego co widzę, dobrze dopasowane, nie robi dużego kłopotu, ale w pierwszej ten Hb jest na prawdę ładny, ale zarazem trudny w użyciu i tak zrobiłaś to na tyle ile umiałaś dałaś z siebie 101 % Gratulacje :>

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje.Masz rację, za dużo różu jest w nowych HB.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z takim artykułem :)

    Pierwsza stylizacja jest ciekawa, rzeczywiście nie wiedziałam jak dobrać ubrania z tą tuniką Hot Buys i ją sprzedałam podobnie w drugim przypadku :)

    W pierwszym przypadku nie podoba mi się aż tak bardzo ta stylizacja, ale świetne buty! A druga stylizacja jest wspaniała ! :))
    Bardzo mi się podoba ; )

    Liczę na więcej takich artykułów nie tylko z Hot Buys'ami :)

    olqaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje są przecudowne ! W 1 stylizacji świetnie dobrałaś buty do sukienki. Spódniczka podoba mi się najbardziej. Do tego jeszcze ta przecudowna kopertówka. Komponuję się to świetnie. ;) 2 stylizacja jeszcze bardziej zachwyca. Nigdy nie pomyślałabym, iż taka kurteczka może się do czegoś przydać. Naszyjnik to oczywiście podstawa dobrej stylizacji ;p Podoba mi się torebka. Nigdy jej w starplazie nie widziałam :D Nie wiem czy te okulary na tej torebce są razem czy osobno... Ale i tak prześlicznie to się do siebie odnosi. Jeszcze buty, które idealnie pasują do sukienki *.* Pomarzyć o takiej MeDoll :)


    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten pomysł na wpis, powinnyście robić to częsciej! Mam w moim osobnym pokoju całe mnóstwo starych i nowych HB's, które po prostu ciężko do czegokolwiek ubrać, byłabym wdzięczna za Wasze rady! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście nie posiadam tych hb bo mi się one nie podobały.Ale w stylizacji wyglądają całkiem ładnie : )Wystarczy mieć na nie pomysł

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacje są świetne , ale ja i tak bym nie umiała w równie dobry sposób wykorzystać wielu "dziwnych " HB :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z tym artykułem! Poza tym strasznie podobają mi się te stylizacja, które pokazałaś w poście.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał! Co do pierwszego hb to ze zrobieniem stylizacji z nim jest kłopot ale nie taki jak tym drugim.
    Brawo.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne stylizacje! Szczególnie ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle świetne stylizacje;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny artykuł ale według mnie powiennaś zrobić go z ubraniami które jeszcze można kupić w starplazie -.-

    OdpowiedzUsuń
  30. Październik to okropny miesiąc bo robi się w szkole poważniej i wiecej sprawdzianów i nauki i wgl. No to dość kłopotliwa sytuacja kiedy każdy nauczyciel uważa że jego przedmiot jest najważniejszy i tak wychodzi na jaw że ciężko musimy się uczyć ze wszystkiego. masz rację o pewnych sprawach lepiej nie mówić a przynajmniej nie rozpisywać się nad nimi ;D. Fajny pomysł z takimi stylizacjami. Niestety ja z tych dwóch hb'sów nie posiadam ale z miłą chęcią przyjrzę się stylizacjom i opowiem o nich kilka zdań. Co do pierwszego to tak dziwnie jest kiedy wychodzi sukienka hb ,która sama w sobie tylko może być użyta w stylizacjach albo że trzeba się trochę pogłówkować jak ją umieścić w zestawie ubrań. Bluzka była by w tym przypadku o wiele ciekawsza masz rację. i do grafiki masz racje to już nie są te hb kiedy po każdym ich dodaniu mówiło się wow muszę to mieć . No cóż nam teraz wypada tylko cieszyć się tym co damy. Co do pierwszej stylizacji to świetnie że dodałaś do niej taka świetną spódniczkę. Do tego w pasującym kolorze do tych kokardek. Ten kołnierzyk też jest fajny . Przeszkadza mi tylko że tam trochę wystaję bo bokach ale to można przykryć jakimś żakietem / płaszczem. Co do drugiej stylizacji to nie lubię różu w takim dużym dodaniu. Jednak sama z siebie ta sukienka nie jest zbyt ładna , wygląda trochę plastikowo jak dla mnie. W stylizacji jest dość znośna i to dobrze. fajnie dodana kurtka pasująca do tych kremowych akcentów na sukience. Do tego torebka pasująca do tego duetu. Tylko jak mówiłam nie lubię różu. A w tej stylizacji jest jego za dużo. Oczywiście nie mam nic do tej stylizacji bo i tak sprawiła że ta sukienka wygląda o niebo lepiej. mam właśnie nadzieje że pomysł na te posty się przyjmie bo to dość ciekawy i przydatny temat.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny artykuł. Stylizacja druga wydaje mi się ciekawsza. W tej pierwszej HB jest tak rzucające się w oczy a przy tym niespecjalnie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  32. super artykuł ,lecz nie mam żadnej z tych rzeczy .:D Prosze o wiecej artykułów tego typu .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam spódniczkę hot busy jest śliczna ale nie mam pojęcia do czego ją założyć.... Jest z it girls. Proszę o pomoc!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  34. HB same w sobie mi się nie podobają, ale w stylizacjach nie wyglądają najgorzej :) mimo tego - nie mam żadnego z nich i nie będę szukać :D


    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak, październik to potworny miesiąc. Ta nauka sprawdziany...ach, ta szkoła. A co do artykułów- dodawaj takie częściej! Są jak najbardzej przydatne, a zarazem ciekawe i imponujące.♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  36. W pierwszej stylizacji chciałaś ją za bardzo ukryć i widać przesunięte przedmioty (coś spod spodu wystaje)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  37. oo tak, dawne HB są świetne, teraz taki kicz..
    pomysłowe i urocze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę świetne pomysły :3

    To też fajny pomysł na konkurs, stworzenie takiej stylizacji z "kłopotliwym: hb :>

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwsza lepsza.
    A po drugie: jakie buty są w drugiej? Bo śliczne!
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  40. super stylizacje . pierwsza trochę nie przypadła mi do gustu , to może dlatego , że nie lubię żółtego koloru :P druga bardziej mi się podoba , wszystko świetnie dopasowane , naszyjnik , torebka - wspaniale :) czekam na więcej takich stylizacji :)

    CrazyAgatusia

    OdpowiedzUsuń