2012/10/19

Nowa lalka

Na stardoll pojawiła się nowa lalka wyłącznie dla ss. Jest nią Fiona - amerykańska wokalistka, kompozytorka, oraz autorka tekstów, tworząca muzykę z pogranicza piano rocka, swingu oraz jazzu. Do dyspozycji mamy ciuszki z najnowszej kampanii Harrods. Najbardziej śmieszy mnie fakt, że w ubierance nie ma żadnych butów :)
Ubierzecie? Uważacie, że lalka jest podoba do rzeczywistej Fiony?

*przepraszam za to, że posty o nowościach ukazują się z opóźnieniem, jestem strasznie zabiegana



27 komentarzy:

  1. ładna jest ale i tak nie ubiorę, rzadko ubieram te lalki. :)

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ubieram już lalek ,ale ładna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, ale nie ubiorę :) Nawet z racji tego,że nie ma żadnych butów xD Pewnie to jakiś błąd :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zbyt podobna do siebie;) Już zdążyłam ją ubrać.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest zbyt podobna do siebie;) Już zdążyłam ją ubrać.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ubieram lalek.I teraz też nie robie wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, nie ubieram, bo nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie m wyszła lalka ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  9. lalka mi się nie podoba, ubrań też nie ma za fajnych, nie ubiorę

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ubiore ^^ Nie ma za duzo ubran .

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam jej ,ale lalka jest bardzo dobrze zrobiona .Ma ładny kolor skóry .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet niezłe ubrania są, zastanowię się nad ubiorem.
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam i moze nie chce poznawać. Nie jest do siebie podobna. No i ciekawi mnie czy cały czas ma otwarte usta...Co do ubrań to ma dość fajne.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam i nie ubiorę (standard komentarz).
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobna, lecz jej nie ubiorę.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  16. no jaka ona ladna?! :D i ma jabko... ah, chyba tez se pojde wziasc... ma fajne ubranka, z nowej kolekcji! uuu, i tak jak zawsze ubiore ja kiedy bede punktowac)

    sisi_pennny
    pbs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam , raczej nie ubieram lalek :) Na początku pomyślałam , że chodzi o Fionę ze Shreka :D

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  18. Łojajej, jaka ona jest śliczna w realu, a na sd admini ją obrzydzili...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda w realu.Na Stardoll gorzej.Ciekawe czemu nie dali żadnych butów :D

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam jej, ale ubiore ją, a tak wogóle to w realu jest ładniejsza :D

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Słabą lalkę jej zrobili, nie podobna jest wcale, nie ubiorę i nie znam jej...

    OdpowiedzUsuń