2012/10/19

Co warto kupić z nowych kolekcji?

Przed chwilą Marcel poinformował Was o nowych kolekcjach, które można znaleźć w starplazie. Po prawej stronie w starplazie mamy nową zakładkę - Harrods. Jest to chyba najbardziej znany dom towarowy w Londynie. Na stardoll znajdziemy w nim na razie takie marki jak: Chloe, Gaultier Junior czy Rykiel Enfant.
Osobiście sądzę, że pierwsza kolekcja Soni Rykiel była sto razy ciekawsza od tej obecnej.
Nabyłam trochę ubrań i chciałabym pokazać Wam, co według mnie warto kupić w tych sklepach. 


Płaszcz jest idealny na jesień i na neutralny kolor, będzie uniwersalny do wielu stylizacji. 
Sukienka ma ładny krój, a połyskujące wzorki idealnie połączą się z cekinowymi dodatkami. 
Na koniec koszula - zwiewna i dziewczęca, świetna do casualowych stylizacji. 


Na początek kurtka, która trochę stylem przypomina mi Chanel. Jest czarna, więc można użyć jej w wielu stylizacjach. 
Druga kurtka idealnie wpasowuje się w obecne trendy jeśli chodzi o skórzane ubrania. 
Sukienka ma przepiękny kolor i jest wspaniale wykonana graficznie. Polecam do eleganckich stylizacji. 



Spodenki w karmelowym kolorze będą świetne zarówno w jesiennych stylizacjach jak i tych wiosennych czy letnich. Wszystko zależy od dodatków z którymi je zestawimy. 
Minispódniczka nie jest niezbędna w naszej szafie, ale myślę, że warto mieć takie klasyczne ubrania. Dodatkowo ma ciekawie zdobione kieszenie. 
Ostatnia koszulka jest męska, ale sądzę, że będzie dobrze wyglądać także na damskiej doll. 

Na koniec stylizacje z przykładowymi zastosowaniami ubrań. 







Kupiliście coś z nowych kolekcji? Podoba Wam się Harrods?

36 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje. Artykuł też bardzo fajny. Dzięki za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak śrenio spodobał mi się ten cały harrdos... Mimo to, Twoje stylziacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Harrods jako całość wymiata. Szzególnie RYKIEL

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje jak zwykle ,fajnie dopasowałaś ubania.Zgadzam się te ubrania warto kupić.
    Hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się artykuł, a stylizacje są świetne. Przedostatnia stylizacja mi się kojarzy z kaccunią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobne typy jeszcze dodałabym 1-2 sukienki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ubrania i stylizacje! Niestety wszystkie są drogie;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku nie wydawało mi się, że kupię coś tak drogiego. Ale po obejrzeniu tych stylizacji stwierdzam, że ciekawie można wykorzystać te ubrania ;) Chyba się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetny artykuł. Na kilka z tych rzeczy już wcześniej zdecydowałam się ale dzięki tobie dokupię jeszcze coś ;)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje śliczne, najbardziej mi właśnie twoje przypadają do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje i extra rzeczy...;'

    OdpowiedzUsuń
  12. Harrods jest świetny, boskie ciuchy !!!


    agresywna_0

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te stylizacje i ubrania, muszę coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. wlasnie potrzebuje takiego artykulu! Noo, poinformowal nas, i bardzo mu za to dziekuje! ;* No wlasnie, ja chyba sie zgodze ze najbardziej znany! ja jeszce nic nie zakupilam, ale mysle ze wydam sporo sd w Harrods) najbardziej mi sie podoba stylizacja przedostatnia! jest najlepsza z wszystkich co przedstawilas! i ta bluzka jest dla mnie teraz nr 1, ktora chce kupic!)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  15. pozwólcie, że was oświecę. otóż kolekcja rykiel enfant jest przeznaczona dla dzieci (franuski: enfant - dziecko). I to właśnie tę kolekcję możemy kupić w starplazie. DLA DZIECI. http://www.soniarykiel.com/en/sonia-rykiel-enfant

    OdpowiedzUsuń
  16. Harrods ogólnie jest okay :) Sklepy i ciuszki też sa okay. Jak narazie nic nie kupiłam, ale zastanawiam się nad kupnem kilku rzeczy :) Co do stylizacji: Boskie.Przedostatnia jest najlepsza, taka dziewczęca w stylu retro :) Świetnie :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  17. Niewiem czy skorzystam bo jeszcze nic nie zakupiłam ale mam tego pełno w liście życzeń
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe stylizaje i wspaniałe ciuszki! Kocham Ten sklep ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  19. na razie kupiłam szorty, ale jeszcze coś dokupię

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  20. zaraz bede szukać fajnych ciuszków :) ładne stylizacje : 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne stylizacje Ci wyszły i powiem, że dzięki temu postowi skusiłam się na parę dodatkowych ciuchów :3
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulkę na pewno kupię, a na reszte mnie nie stać

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się że ta kolekcja Rykiel jest niezbyt. Raczej bardziej bym ją nazwała kolekcja dla dzieci. Jeszcze wstrzymałam się zakupem ale mam kilka perełek juz wytypowanych. Omówiłam je w oddzielnym poście na temat dostawy. Teraz wyrażę swoją opinię na temat wybranych przez Ciebie przeczy. ze sklepu Chloe podoba mi sie jedna rzecz ,którą wytypowałaś. Jest nim płaszcz ,który bardzo mi sie podoba.Co do sukienki to sie do niej nie przekonałam także i do bluzki też nie. Ze sklepu Junior ... Twój opis dał mi do zrozumienia że te rzeczy są godne uwagi.dzięki tobie za to .ze w sklepie rykiel są takie spodenki. Wcześniej nei zwróciłam na to uwagi a teraz dodaje je do swojej listy ,którą muszę mieć. Co do stylizacji pierwsza nie za bardzo mi się podoba. Może przez to że ta męska bluzka jednak dodała dollce męskosci i zaniku tali. za do druga stylizacja jest genialna .taka jesienna , fajne dodane ze sobą kolory no i świetnie dobrane dodatki. Trzecia stylizacja jest urocza. Nawet ta bluzka ,która mi się nie podobała w tym układzie wygląda dobrze.Czwarta stylizacja też jest świetna. już kocham te spodenki.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację te ubranka zasługują na wydanie tych SD , co prawdaż na początku postu zawsze nie wiem jak mogę je uczyć w stylizacji, lecz wy zawsze myślicie o nas i pokazujecie nam przykłady jak możemy te ubranka wykorzystać. Na razie nic nie kopiłam bo SD mam 0 i z każdej strony nic nie nadpływa :D

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Udana kolekcja . Można znaleźć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wydałam 110 sd , ale chyba jeszcze wydam z 50 bo po twoich stylizacjach widzę , jakie te spodenki są ładne , z resztą wpadło mi w oko jeszcze parę rzeczy z Harrods :) Najbardziej podoba mi się druga i ostatnia stylizacja <3 Zakochałam się chyba w nich :) Według mnie Harrods to świetny pomysł , w końcu admini nas zaskoczyli , lecz tym razem nie negatywnie lecz pozytywnie i to bardzo !

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle jestem pod wrażeniem. Z pewnością zakupię coś z rzeczy które tutaj podałaś :D Niektóre są na prawdę godne uwagi! Dziękuję za pomoc:* Jesteś cudowna....

    OdpowiedzUsuń
  28. No wymiata :) Z chęcią muszę doładować ss i skorzystać bo ciekawe i dosyć tanio.. Nic do zarzucenia super ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. stylizacje świetne , kupię koszulkę za 50 sm , bo na resztę nie mam sd :)


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczy drogie-szkoda,że nie zostały dodane jak były darmowe 100 sd.Osobiście wszystkie rzeczy z tego artykułu bardzo mi się podobają.Świetne stylizacje :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba ta kampania, kupiłam ponad 10 rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, mam wielką prośbę, mogłabyś dodawać do tych stylizacji nazwy sklepów w których kupiłaś dodatki ? np. buty, rajstopy, jakieś torebki, żakiety, kurtki itd. bo naszukam się tego a potem się okazuje że tego nie maa :O

    OdpowiedzUsuń