2012/10/27

Nowa wiadomość

Na nasze skrzynki admini wysłali nową wiadomość. Informuje o tym, że gdy w sobotę (dziś) lub w niedzielę wydamy 100 stardollarów, w poniedziałek otrzymamy 100 starmonet oraz strój, który jest w niej pokazany. Ja skorzystam, fajnie, że administracja Stardoll w końcu przygotowała dla nas coś miłego:


Co sądzicie o tej ofercie? Skorzystacie?
_____________________________________________________________________
Tak na marginesie chciałabym się odnieść do konkursu hallowen'owego. Postanowiłam przedłużyć czas do 30 października, gdyż po prostu nie ma dosyć wielu prac, które można by wynagrodzić tak sporą sumką stardollarów. Dla chętnych link to do konkursu KLIK

31 komentarzy:

  1. może bo są ładne ubrania (oprócz tego ponczo czy czegoś)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym skorzystała jak bym miała kase .... :(

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  3. hej chciałam się zapytać gdzie kliknąć by być obserwatorem bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super to wymyslili , na pewno skożystam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :D Ciekawe z jakiej okazji?

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  6. szczeże myśląc nie jestem pewna ponieważ wydając 100 sd na byle co tylko po to by dostać 100 sm ale każdy ma włąsne zdanie a ciuszka bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wedlog mnie niema sensu wydawac 100 sd, tylko rzeby dostac ten stroj)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogli nam powiedzieć wcześniej jak zaczęła promocja 50% w sklepie Pretty n' Love? -.-

    Chyba skorzystam, cholernie mi się podobają spodnie, buty i kokardka.

    OdpowiedzUsuń
  9. A i czuję, że po weekendzie nadchodzi jakaś nowa kolekcja :> Chyba do Harrods albo limitowana kolekcja :>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie. Myślę, że skorzystam. Doładuję sobie może sd.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za masakra za sto sd mamy dostać jedynie 100sm ?? powaliło i do tego tak badziewny strój. Poprostu żałosne, admini powinni się dużo bardziej postarać. Napewno nie wezmę w tym udziału -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie skorzystam z tej oferty. Nie mam 100 stardollarów i nie ma na razie w starplazie nic co bym chciała kupić.

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  13. Może wydam, choć na siłe nie będę nic kupować :) Ubrania nie są takie zachęcające

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja narazie mam przerwę :33 Zakupiłam duużorzeczy w ostatnim tygodniu ;333

    PaulinkaD.

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie skorzystam. Ciuszki nie są jakieś nie wiadomo jakie. Tak na prawdę mi się nie podobają, więc jakbym nawet wydała te 100sd to i tak bym się z nich nie cieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba ale czy my będziemy musieli wydać 100 sd ze swoich bo chyba nie dostaniemy ?
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  17. nie skorzystam, bo nie mam sd, ale przyznam, że podobają mi się spodnie, buty i bluzka :D oferta jak dla mnie dobra dla tych, który mają sporo sd ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam tylu sd :C
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm.. pomysł dobry i to nawet bardzo jakaś minimalna rekompensata wydawanej kasy : >
    Ale co do ciuchów to podoba mi się tylko bluzeczka i spodnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm ciekawe, moim zdanie ci którzy mają dużo SD i tak wydają w sobotę i niedziele 100 SD i maja tylko te rzeczy co kupili. Admini dobrze trafili moim zdaniem z tym pomysłem w nasze serca. Strój który dostaniemy jest ładny. Podoba mi się jest dobranie akcesori i ubrań. A dodatkowe 100 SM jeszcze bardziej uatrakcyjnia sprawę . Ja i tak mimo tych wygód nie wydam tylu SD . Choć bym chciała to nawet bym nie mogła.
    A co do konkursu Halloween to dodałam 2 prace, mam nadzieje że była taka możliwość . Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na pewno nie, według mnie te ubrania nie są ładne. :/

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla niektórych może fajna oferta, ale ja nie skorzystam. Po pierwsze - nie mam tyle sd, po drugie - 100 sm to wcale nie tak dużo i w sumie nie są mi potrzebne, po trzecie - ubrania mi się nie podobają.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  23. Strój jest świetny! Szczególnie te butki i bluzka pod narzutką! ♥ Niestey nie mam 100 sd i nie dostanę stroju i Starmonet ;'( Ale oferta ciekawa :3

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ja wiem czy opłaca się wydać sto sd na takie ciuchy? :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie skorzystam. Ciuchy też nie są za fajne, jedynie interesuje mnie kremowa bluzka :p

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie skorzystam , nie mam sd ;(
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń
  27. mam 100 sd ,wiec mogłabym skorzystać ,ale moim zdaniem wogóle sie nie opłaca .to tak jakbyśmy dostali 10 sd i strój w stylu darmówek .Przecież każdy wie ,że w dzisiejszych czasach to grosze .



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wydam, gdyż ostatnio jest tyle okazji w różnych sklepach, że w ciągu dwóch tygodni z 600 i coś sd zrobiło się 87! szok, nie stać mnie ;) a co do stroju, to mnie nie za bardzo się spodobał i raczej będzie go pełno w bazaarku

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie udało mi się brać w tym udziału.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń