2012/10/23

Nowości w Starplazie

Kolejny dzień, kolejna dostawa do Original Future. Szczerze mam nadzieję, że już ostatnia. Tym razem jest 10 artykułów, większość za sd. Ceny wahają się od 4sd do 16sd. Tylko jeden artykuł zakupić można za sm. Moim zdaniem warto kupić spódniczkę za 9sd, wygląda co najmniej intrygująco. Poza tym kupiłam też czapkę za 4sd - może się przydać. A Wam się coś podoba?

*W starplazie pojawiły się również artykuły o tematyce halloweenowej, post o tym dodam po południu, bo teraz niestety nie zdążę. 



36 komentarzy:

  1. Jakoś szczególnie mnie to nie zachwyciło. Na ogół nie lubię tego sklepu.
    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię spódnicę za 9 sd i kamizelkę za dziesięć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż rzeczywiście ta spódnica jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest bardzo ładna, w najbliższym czasie kupię. A co do innych rzeczy: nic więcej mi się nie podoba, dostawa jest nudna, nie zachwyca.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  5. kamizelka podobna do tej co byla ostatnio o.o chyba nic nie kupie

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  6. no niewiem, niewiem :D cos mi sie zdaje ze to ostatnia dostawa z tej kolekcji (albo przedostatnia). Podsumowujac to bylo pare nawet fajnych, ciekawych i ladnych rzeczy, ale przewazali tandetne i brzydkie ciuchy) Co mnie czesto smucilo ;c co do tej dostawy: jest mniej wiecej w pozadku! w tej dostawie czuje ze idzie zima, snieg.. wlochate ciuchy.. :D no wlasnie futerkowa kamizelka jest bardzo *sympatyczna* :D pasuje do mojej dollki, podoba mi sie) cena nie zaduza. Chyba raczej ja kupie, w blizszyn czasie. Co jeszcze? moze jeszce ten wlochaty top z rozoowa kokardka? wygllada dosc slodkoo :D Ale jezeli kupie ten top i ta kamizelke, to chyba raczej juz sie zdecyduje na spodniczke) Bo jak ja rozumiem to niby komplet... Narazie nad spodniczja pomysle. To futro ma bardzo ciekawe kolorki! i roz... ;D ahah, admini szaleja z rozowym kolorkiem, tak naprawde mam go juz dosc... ;D Moze jeszce bym zakupila niby sweter taki, niebieski za 14 sd (z futreeem :D). Dobrze lezy na dollce, co sie ciesze, iii.... pasuje do kamizelki! :D to chyba na tyle, bo wiecej nic ciekawego i ladnego dla sb nie widze.

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko brzydkie. Nie ma co kupić. Jedyną rzeczy, którą kupiłabym z przymusu to kamizelka za 10sd. Ta czapka jest okropna. Spódniczka też nie zachwyca. Ogółem chłam i tyle.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  8. W kiczowatym tłumie spódnica za 9 sd najładniej reprezentuj. Ale na razie nie kupię nic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Original Future Ah ogółem można powiedzieć że ta dostawa jest ożywiona jak i też inne dostawy do tego sklepu, jaskrawe, dynamiczne kolory wprowadzające nas w zakłopotanie w użyciu ich w stylizacji. Ubrania ogółem wyglądają, reprezentują się bardzo dobrze , nie pamiętam kiedy na stardoll były takie szycia jak te stardollowicze są chyba moim zdaniem przyzwyczajeni do zwykłych nie wybuchowym ubrań, a tu jest zmiana dol które naprawdę są kreatywne mogą coś z tego zrobić i naprawdę wyjdzie coś genialnego to nas inspiruje, motywuje do tego typu rzeczy kupna, tylko kto będzie pierwszy ? Na pewno nie ja bo nie jestem kreatywna aż tak bardzo, w ten dostawie wyróżniam ,, Moich ulubieńców'' Między innymi jest to płaszczyk różowy za 11 stardolarów oraz dół i góra i kamizelka kompletu skórzanego, futerkowego. Na razie poczekam z ich kupnem na innych , a co do cen to nie są one wygórowane, są w miarę możliwości ich kupna, mam nadzieje że na stardoll będzie coraz więcej jaskrawych kolorów ponieważ tchną nas do ,,Życia''.
    Szkoda tylko że są zniekształcenia dla których nie możemy rozróżnić co to jest, ale mam nadzieje że to tylko jednorazowo w miesiącu. A co do tematyki halloweenowej to naprawdę genialnie, uwielbiam stylizacje mroczne, ale nie pokazuje tego ze względu szansy na utracenia konta, a nikt za mną by się nie wstawił bo nie mam bloga czy coś w podobnie.Mam nadzieje że w dalszych dostawach będzie trochę więcej ciuchów za starmonety, ponieważ Sm są bardziej dostępne niż SD
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad spódniczką oraz kamizelką, chociaż nie są jakieś świetne to także nie najgorsze - w porównaniu z tą kolekcją.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Orginal Futere...Pierwsza myśl? Ohh nie, będzie kiczowato i kolorowo. Nie pomyliłam się jak widać. Wszystko jest kolorowe, i chyba AŻ za bardzo.W takich ubrankach to może pokazać się jakaś królowa kiczu i tandety jak to na Stardoll widać niektóre dollki. Oczywiście różoffy. Coraz bardziej i bardziej pojawia się w starplazie. Z tej dostawy napewno nic nie kupię. Czapka dziwna,spódnica hmm? wzorkowata? Reszta-szkoda pisać.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupię spódnice z oczami za 2 tyg jak dostane 5sd z facebook :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ten sklep, można tam znaleźć świetne dodatki i oryginalne ciuchy, ale ta dostawa mnie nie przekonuje...

    dollciajaja

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez mam nadzieję, że to już ostatnia dostawa do tego sklepu. Może kupię spódnicę za 9 sd, ale oprócz jej chyba nic ;)

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmmm sama niewiem co mam myśleć ,jakoś nic mi sie nie podoba ,zresztą jak zwykle .:D



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  16. niezbyt udana dostawa, zresztą to nic nowego. jedyne co mogłabym kupić to spódniczka za 9sd i futerko, poza tym nic mi się nie podoba :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  17. Były lepsze z tego sklepu. Jak admini chcą, to potrafią, widać, że im się już nie chce. :/ Kupię tylko sukienkę, może jeszcze spódniczkę za sm. Zastanowię się jeszcze, mam już troszkę dosyć tych ciuszków. Wolałabym dostawę np do Voile lub innego sklepu. Ostatnio oszczędzam na LE, może wkrótce się pojawi. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam futrzaną czapkę, spódnicę za 9 sd, kamizelkę i biało-niebieski top za 10 sd.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic mi się nie podoba .. znowu jakieś dziwne rzeczy .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica za 9 sd jest bardzo ładna,kupię ją.Futro wygląda tak niecodziennie,może być przydatne.Co do reszty,to chyba sobie odpuszczę.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  21. co wy gadacie? mi sie bardzo podoba pare rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nic mi się nie podoba. W oko wpadła mi jedynie spódniczka za 9 sd;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna kiczowata dostawa -.- to smutne, że admini nas tak olewają i robią ciuchy na odwal;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic specjalnego. Raczej nic nie kupię. Jeśli miałabym już coś wytypować to spódniczka w ciapy (?) za 9sd :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię tego sklepu.
    w nim ogulnie są
    dziwne rzeczy
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba prawie wszyścuteńsko no ale nie wszystko ;p
    Nie podoba mi się ta spódnica za 9 sd , pewnie by mi do czegoś pasowała i pewnie kupie ją no ale niebardzo ..
    Dostawa też niezadowalająca ..

    MissTeny1997

    OdpowiedzUsuń
  27. FUUTERKO! nienienie. Nie lubię, osobiscie mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za taką kolorystyką, więc nic nie kupię. Poza tym brak sd a muszę trochę odłożyć na listopadowe hotbuysy :)

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  29. te futra nie przekonywują mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. tez mam nadzieje, ze juz wiecej nie bedzie nic z tej kolekcji. wedlug mnie totalne dno z tymi ubraiami :D no, ale moze skusze sie na ta spodniczke za 9. calkiem ladna :)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile jeszcze będzie w najbliższym czasie dostaw do tego sklepu? :D W tej jednak nie ma żadnych perełek wartych kupienia i uwagi.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  32. mam już dość takich dostaw. Z każdym dniem mam nadzieję że to ostatnia a tutaj okazuję się oczywiście że nie.No ileż można. Co do rzeczy znów przeważają te włochate elementy , których nie lubie i do tego zupełnie kiczowate kolory od których wzrok się psuje. A teraz kilka zdań o każdej rzeczy . Włochata bluzka z kokardką , która nie dość że jest różowa to jeszcze umiejscowiona tam gdzie nie pasuje i gdzie jej nie widać, do tego też ten strasznie prosty krój który cofa nas do epoko kamienia łupanego. 11 sd za takie coś nie ma mowy. Niebieska bluzka z gigantycznym kołnierzem. Nadruki na niej może fajne ale kolor jej mnie przeraża a bardziej moje oczy. Co do sukienki to wszytko byłoby fajne gdyby nie góra ..dół za to cudny jednak całość tworzy zabójczą mieszankę co sprawia że nigdy jej nie kupię. A mi za to czapka się nie podoba może jakby była w jednolitym kolorze to moze bardziej by mi pasowała. najładniejsza za to spódnica rzeczywiscie . ten ciekawy wzór który lepiej się prezentuje z nia niż ze spodniami. Cena taka normalna. To rózowe cos się może przydać ale jak bede ubierać dollkę na halloween nigdy wiecej mi się nie przyda. Kurtka połączenie niebiekim z różowym nie przypadło mi do gustu o nie do tego cena za wysoka jak na takie coś. Spódniczka za sm żle leży na dollce i na dodatek zle mi się kojarzy ;D Co do tej kamizelki to moze być ale ja nie lubię takich motywów w stylizacjach szczególnie włochatych. i ta bluzka ostatnia na prawdę robi z doll człowieka jaskiniowego. Nie mam więcej pytań. jedynie z tej dostawy to kupię tylko spódniczkę ze względu na ciekawy na niej nadruk.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń