2012/10/23

Spoilery

49 komentarzy:

  1. CAłkiem sporo nowych kosmetyków, ale mi raczej się nie przydadzą, mam już wszystkie kolory jakie chciałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Może coś z tego wybiorę, zobaczy się ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  3. no, to na 100% nie będzie dostawa do DOT, tylko do zakładki Herrodos, ciekawe, czy będzie coś dla ss, jestem ciekawa też, jak będą te kosmetyki prezentowały się na doll

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szminki, niektóre cienie też. Na pewno coś kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentują. Może kupię coś z tego, ale to zależy od ceny :)

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, podoba mi się kolor jasny niebieski! :3

    Skoro dostawa kosmetyków będzie do Herrodos to pewnie będzie droga ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmmm. Mam nadzieję, że te kosmetyki nie będą aż tak drogie jak w Luxe :)
    Ceny mogłyby być w miarę niskie, tak jak Na przykład w Dot ; p


    olqaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu... fajnie. Czyżby nowy sklep z kosmetykami? Ich wygląd kojarzy mi się z Egiptem... Ciekawe czy będą drogie.

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  9. to moze byc nowy sklep :) raczej nie kupie nic z tych kosmetykow :P

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy sklep - Sephora ;d
    Wyczuwam to.
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że nowy sklep z kosmetykami się szykuje. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie będzie jakiś nowy sklep z kosmetykami;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem sporo. Fajnie że będą nowe kosmetyki ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięęękne:)) ja chcę Sephorę:/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ile tu kosmetyków .! :o Ciekawa jestem jaki to sklepik .: 3 Większość kolorów mi sie podoba ,jedynie ten jaskrawy róż mnie odrzuca .Napewno pare kosmetyków kupie .: 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śmiem twierdzić, że może pojawić się nowy sklep z kosmetykami. Co prawda jest to nie potrzebne i admini dodają już byle co tylko po to by była nowość, mogli by po prostu dodać nowe kosmetyki do starych sklepów, a nie robić nowe przez co w tych nowych wszystko jest o podwyższonych cenach..

    OdpowiedzUsuń
  17. Napewno będzie nowy sklep i po spoilerach widać, ,że bardzo ciekawy :) Napewno kilka kosmetyków zawita do mojego salonu piekności. Jestem tylko ciekawa jak nowe kosmetyki będą prezentowały się na dollce :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie może ale na pewno się pojawi. Te kosmetyki mają nowe opakowania więc pewnie nowy sklep. Mam nadzieje że ceny w nim będą jakieś przyzwoite . Co do kolorów do ja nie widzę zbytniej różnicy co do wcześniejszych dostaw do dot. Jednak po bliższym przypatrzeniu się kilka kolorów mi się strasznie podoba. Np ten ostatni róż do policzków lub ten przedostatni takie delikatne( muszę je mieć). Ogólnie bardzo przyjemne kolorki doskonałe do spokojnych makijaży. To chyba też dobry znak że dostawa do OF się już kończy. Także czekam na tą dostawę.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo. Jestem pozytywnie zaskoczona. Jest masa cieni, które są/ były w DOT. Zauroczyło mnie kilka szminek oraz różu do policzków. Ogólnie wydaje mi się, że gdy wejdą do starplazy, sprawię sobie takowe, jednak wszystki zależy od ceny :) A tak wgl, to prawdopodobnie pojawią się w Harrods

    MizHana

    OdpowiedzUsuń
  20. jak się sprawdza spoilery ? proszę o odp
    nicole2341

    OdpowiedzUsuń
  21. Duzo ich i nawet spoko,ale nie mam sd ,więc nie kupię kilka kolorów przypadło mi do gustu.
    Hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo ich. Ciekawe jak będzie z ceną. Kosmetyki ogólnie podobają mi się, ale chyba nic nie kupię ze względu że mam ich dość dużo.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  23. Uhuhuhu ... nowa kolekcja kosmetyków się szykuję ;p Nie mogę się doczekać , aż będzie w starplazie :) Fajne mają "opakowania " te kosmetyki :)Mam nadzieję ,że ceny nie będę przerażające , np. jak w LUXE ...

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej. Tu znowu MizHana. Z salonu piękności zaczęły znikań mi kosmetyki! zniknęła już cała strona z cieniami i z farbami. Pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne opakowania, dużo kolorów... podoba mi się :) Czekam aż będą dostępne :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają ciekawie ;) podobają mi się 3 pomadki, 4 cienie i 2 pudry, ale jeszcze zobaczę, jak będą wyglądać ceny, bo na pewno na coś się skuszę :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieje ,że będzie coś za starmonety , bo mam zamiar kupić co nieco :d

    OdpowiedzUsuń
  28. a mnie ciekawi co to to jest to z kuleczką na górze xd Kilka cienii jest naprawde artych uwagi .Na przykład ciemny niebieski,łososiowy,i pudry .Fajnie by bylo gdyby były za smi nie zrobili by takiego czegoś jak było z natura faces.Kosmetyki były za sm a admini sobie zmienili na sd -.-' i żeby nie były takie drogie jak L'occocośtam i Luxe .
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie będzie drogo, ale czekam na nią!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  30. nic nie bede narazie pisac, bo niemam pojecia jak to wszystko bedzie sie prezentowac na twarzy mojej dollce)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, dużo tych spoilerów. Podoba mi się kilka kosmetyków, głównie cieni. Jak już dojdą do starplazy to myślę, że nie będę się decydować na zakup żadnego z nich. Nie robię sobie często makijażu a poza tym niedawno uzupełniłam zapasy kosmetyków.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku !

    Kiedy te spoilery dojdą do starplazy- akcesori- makijażu ! Są naprawdę śliczne, . Nowe wzory, ładne kolory już mam świetna perspektywę co do nich, czekam tylko żeby je dodali i wprowadzę to w życie. Dawno już nie dochodziła tak fajna dostawa , coprawdaż DOT też była dobra ale nie było widać za bardzo makijażu tutaj - w tych spoilerach są dynamiczne co niektóre kolory , jest mieszanka lekkich i mocnych kolorów co naprawdę daję bardzo dobry efekt. Ja już dawno nie odświeżałam sobie salonu piękności - makijażu, czas najwyższy to zrobić, ale zaczekam na dostawę tego typu makijaży. Przyznam się, że co do których to nie wiem do czego będą na przykład po szminkach następne akcesoria makijażowe do czego będą, maja inna końcówkę niż dotychczas , tak samo 2 dalej też maja takie same końcówki ? Reszta ma odbite jakby na środku pudełeczek, saszetek do policzek i na oczy wzory chyba sklepu. Lecz nie wiem czy jest on w starplazie ? Może to będzie nowy sklep ! Ah przebijam już sama siebie więc kończę bo jakbym dalej pisała zakręciłabym do tego że zmieni się cały wygląd stardolla co do reklamy tego sklepu jak było poprzedniej :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  33. sa przesliczne i ciekawie wykonane! zastanawia mnie ta kredka z tuszem do rzes, czy to bedzie tak jaki kolor kredki taki tusz? :D dzieki temu mozna zaoszczedzic szukania np. takiego samego tuszu jak jest kolor kredki i na odwrot :) na pewno skusze sie na 2,4 i byc moze 5 roz do policzkow oraz 3 szminke (sliczny kolor) a nad reszta zobaczymy jak wejda do starplazy, jak to bedzie mniej wiecej wygladac na lalce

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  34. trzeba coś kupić <3
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzeba zabrali stare cienie to trzeba sie obkupić w te *.*


    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  36. Aleee łądne :O Szczególnie róże *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jej ile kosmetyków ! Bardzo się cieszę, że do starplazy dojdzie ich nowa kolekcja, na pewno coś sobie kupię, ale mam nadzieję, że nie będą one tak dtogie jak z LUXA czy z LOCCATINE'S. Wyglądają soć fikuśnie, ale to sprawia, że są wyjątkowe :D Już tak bardzo nie mogę się doczekać !!! ;D

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  38. Sprzedaje bloga i platformy.. ;d

    stardollcom-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. czekam niecierpliwe na tą kolekcję, mam nadzieję ,że ceny będą rozsądne i żadnego brokatu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Myśle ze to będzie ukryty sklep
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne kolorki, ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń