2012/10/23

Darmówki


Aby zdobyć :
1. Zmień adres proxy na 114.23.244.14 port 8080
2. Kliknij TUTAJ
3. Zaloguj się na swoje konto
4. Weź udział w konkursie
5. Wyloguj się i zmień proxy na normalne
6. Gotowe!


Aby zdobyć :
1. Zmień proxy na 117.218.37.18 port 3128
2. Kliknij TUTAJ

3. Zaloguj się na swoje konto na stardoll
4. Weź udział w konkursie
5. Wyloguj się i zmień proxy na normalne
6. Gotowe!

*obrazek z bloga miss-of-stardoll


Aby zdobyć:
1. Zmień adres proxy na 79.167.93.83 port 8080
2. Wejść TUTAJ
3. Zaloguj się na swoje konto na stardoll
4. Weź udział w konkursie
5. Wyloguj się i zmień proxy na normalne
6. Gotowe!

33 komentarze:

  1. Całkiem całkiem...
    Chyba zrobię.

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeźba nawet ok :) sukienka już kiedyś była, jak będe miała czas to zrobię 2 pierwsze

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba super, sukienka nawet nawet, rzeźba nie podoba mi się. Jakoś nie zapalam się do tego by zrobić, nie chce mi się proxy zmieniać.. ;/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i statuetka jest fajna, ale nie robię, bo nie chce mi się zmieniać proxy :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest bardzo ładna,reszta już mniej ciekawa. Bym chętnie zrobiła,ale nie chce mi się bawić ze zmienianiem proxy,choć jest też ryzyko ,że mogę stracić konto,tak jak inni. Nie zrobię.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie darmówki już znam .Co do sukienki to ma bardzo ładny dół .Ten kolor ,kwiatuszki są prześliczne .Niestety czemu zepsuli wszystko górą .?! naszczęście da sie ją zakryć .Rzeźba nie jest zła ,wielu osobom sie napewno przyda ,lecz ja sie do nich nie zaliczam .Najlepsze zostawiłam na koniec .Ta torebka jest prześliczna .! Te kolory i krój cudowne .Niestety nie umiem zmieniać proxy ....


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zrobię żadnej, torebka nie jest zła, ale nie chce mi się zmieniać proxy, bo nie do końca mi się podoba. rzeźba mi się nie przyda. sukienka sprawia wrażenie pogrubiającej, więc również jej nie zrobię

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zrobię nic. Jakoś nie mam chęci i ochoty, torebka nawet nie zła, a reszta mnie się nie podoba.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka nie jest zbyt ładna.Posąg nawet fajny.Sukienka już chyba kiedyś była,całkiem przyzwoita.Tylko,że wszystko jest z proxy....

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  10. torebki nie chce, tego też (chyba figurka, czy co to tam jest), a sukienkę kupiłam w zeszłym tygodniu za 2sd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tylko torba , ale nie zrobię bo nie lubię się bawić w proxy .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka ładna :D Ale proxy. Nie dziękuję. W sumie ta torebeczka nie jest aż taka zła :P Jeszcze się zastanowię.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczynając od pierwszej od góry darmówki.
    Dla mnie jest pogodna, ma łagodne, utonowane kolory , bardzo dobre użycie cieni. Jej zrobienie nie jest skomplikowane , wręcz proste, zazwyczaj robienie darmówek wymaga więcej czasu, starania.
    Co do drugiej darmówki w tym przypadku do statuetki
    Nie będzie mi raczej potrzebna, więc jej nie zrobię, lecz ma również prosta w obsłudze instrukcje zrobienia.
    Trzecia darmówka
    Jej Ona jest naprawdę cudna choć przypomina mi trochę inne korzenie niż polskie, ale naprawdę jest śliczna, bardzo dobre użycie kwiatków, kolory są ładnie cieniowanie oraz jej zrobienie nie jest wcale trudne .

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zrobię nic. Po pierwsze nic mnie nie urzekło, a po drugie nie chce mi się zmieniać proxy.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zrobię i tak nie mam nic lepszego do roboty. Niestety te darmówki nie są jakieś nieziemske ale może potem uda mi się je sprzedać w bazarku;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie z proxy.. Jakos nie mam ochoty robić tych darmówek i zmieniać proxy i się z tym bawić.. Nie są zachwycające by męczyć się z proxy, ale jak kto woli :>

    OdpowiedzUsuń
  17. posąg jest ładny
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robię darmówek ze zmianą proxy. Nie chcę się w to bawić, nie umiem i nawet nie są warte tego.

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nic nie zrobię, nie mój styl i nie lubię zmieniać adresu proxy

    OdpowiedzUsuń
  20. suknia fajna ale proxy mi nie działa
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia sukienka jest ciekawa- ale proxy :/ A co do reszty nie podoba mi się i nie robię.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się jedynie torebka :) Jej kolor jakoś mnie przyciąga.. Chyba zrobię :D4

    MizHana

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobie je wszystkie i zaraz o nich napiszę.
    Torebka : ładny kolorek . myślałam że będzie bardzo dużą ale okazało się że nie. jest może trochę graficznie zle zrobiona bo tak plastikowo ale jak na darmówkę to moze być.
    Tą figurkę tej hinduskiej bogini to jednak nie zrobie jej bo nie jest mi przydatna więc szkoda zachodu.
    Sukienka : kiedyś byłą jako darmówka albo jakaś podobna do niej. podoba mi sie jej krój i nawet długość. Te kwiatki są śliczne.


    ewelina11222


    OdpowiedzUsuń
  24. uu darmowki :D nie podoba mi sie pierwsza darmowka, jest taka jakas... no nie jest dosc ladna, ale nie dla mnie) moze kiedys sie na nia zdecyduje, ale teraz to niemam ochoty i nie zacheca mnie. druga darmowka: no poprostu cuud halloweenu! szaleenstwo halloweenu! :DD zrobie ja napewno, jest originalna, i wogole)) ale bylabym bardziej szczesliwa gdyby ta kobieta miala bardziej zla mine...
    co do sukienki.. nieiwem czy ja przypadkiem niemam, bo ona pochodzi z jednego takiego sklepu, ktorego juz niema, zobacze, gdybym ja nieznalazla to zrobie sobie ja)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza darmówka czyli torba jest śliczna. Ma super kolory i w ogóle jest fajna. Niestety, nie zrobię jej ponieważ to proxy.
    Figurka też jest bardzo, bardzo fajna ale jej także nie zrobię.
    Sukienka jest taka sobie.
    Żadnej z darmówek nie zrobię ponieważ to wszystko robi się z proxy.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  26. nie podoba mi sie ani torebka, ani figurka, ani sukienka ;p nie robie, szkoda czasu a w dodatku wszystkie darmowki sa z proxy :)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  27. zrobiłam już dawno wszystkie te rzeczy. Szczególnie torebka jest ładna.

    OdpowiedzUsuń