2012/10/31

NA TROPIE - Pet-a-Porter Clothes Horse.

Jak już z pewnością wiecie, w Starplazie pojawił się nowy sklep. Można tam znaleźć kilka ciekawych rzeczy. Z pewnością kupiłabym coś jeszcze, jednak ze Stardollarami ostatnio krucho, dlatego pokazuję to, co moim zdaniem powinno znaleźć się w każdej szafie. Taki krótki, spontaniczny post :)

Czarne kozaki - niesamowicie uniwersalne, zostały bardzo dobrze wykonane.
Biała koszula - KLASA w pełnym tego słowa znaczeniu, idealna!
Chusta - tania, można ją ciekawie wykorzystać.
Spodnie - strasznie mi się spodobały, ciekawa tekstura.

Planuję kupić także wzorzystą marynarkę (Grey Checked Blazer)

Stylizacje eksterioryzacje:




25 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetnie wszystko dobrane. Uwielbiam Twoje zestawy!*-* A z kolekcji także spodobała mi się koszula, jest uniwersalna i przy okazji można wykorzystać ją na wiele sposobów. :)

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. :( Żadna stylizacja mi się nie podoba :(

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah lubię twoje artykuły ,,NA TROPIE'' tym razem padło na sklep - Pet-a-Porter Clothes Horse i dobrze się stało bo jakoś nie miałam pomysłu na stylizacje a parę ciuszków sobie kupiłam :) Stylizacje eksterioryzacje wyszły ci niesamowicie , widać ze lubisz torbę z 2 lalki bo już chyba 2 raz widzę ją w stylizacji, ale to nie musi oczywiście tego oznaczać :) Najbardziej podoba mi się stylizacja od lewej strony 3 a od prawej 1 , jest czarna oraz wszystko jest kolorystycznie. Masz tez bardzo ładną twarz dol i ona też pracuje na ten efekt końcowy , który jest niesamowity :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie do kupna kozaków. Co do stylizacji, to podoba mi się tylko 2.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle. WSzystko w idelnym porządku. :)
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się sklep. jest w nim sporo ubrań, które zamierzam zakupić. stylizacje jak zwykle bardzo ładnie, najbardziej podoba mi się drug i trzecia :) w trzeciej świetnie połączyłaś kamizelki, a w drugiej podoba mi się kolorystyka, pierwsza jest ok, ale nie podoba mi się spódnica :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje stylizacje <3 Najlepsza jest druga . Przekonałaś mnie do koszuli :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są naprawdę świetne. Mi także podobają się rzeczy, które wymieniłaś, ale zakochałam się w bluzce z koniem;) Już ją kupiłam.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd masz tą sukienkę z Voile z kwiatkami ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne stylizację ale mimo wszystko nie kupię tych rzeczy, nei podobaja mi się...

    OdpowiedzUsuń
  11. no koszula idelna poprostu, z tym sie muzse zgodzic! i to naprawde. chusta oo, nie zauwazylam ja ale kupia... :) powiem ze wszystkie stylizacje mi przypadly do gustu, ale najbardziej ta ostatnia. jest naprawde bardzo ciekawa) sam czern, moze troche brakuje kolorystyki (dla mnie) ale calosc wyglada milutkkoo ;* ahah, no zartuje wyglada wybuchowo i imprezowo! no i fajnie)



    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  12. B. ładne stylizacjie :)

    CandyGirlKitty2

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zdecydowałam się kupić białą koszulę za sm i spodnie także za sm. Nad resztą muszę się zastanowić. Co do stylizacji to jak zwykle są świetne. Najlepsza druga, trochę gorsza trzecia a ta pierwsza jakoś mniej mi przypadła do gustu.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście zapomniałam o tej białej bluzce , która też mi się bardziej spodobała. Ślicznie zrobiona, do tego tania no i trochę prześwitująca. Takich bluzek brakuje w starplazie. Do czarnych kozaczków się jednak nie przekonałam zbytnio. Chusta tania i ładna no ale oczywiście chyba jej nie kupię bo rzadko używam takich elementów w stylizacjach. Co do spodni to też je uwielbiam. Od razu wpadły mi w oku. Co do twoich stylizacji to jak zwykle świetne. Pierwsza taka zwiewna i ta koszula wygląda super w tej stylizacji. Co do drugiej to świetnie dobrałaś kolory. Trzecia też ładnie zrobiona pod kolory. Ale i tak pierwsza wydaje mi się że jest najlepsza.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne stylizacje i świetny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wybrałaś ubrania, które są warte uwagi. A ze stylizacji mi się podoba środkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same ciuchy do mnie nie przemówiły i wyglądały zwyczajnie i nie powalały, ale w tych stylizacja wyglądają naprawdę nieziemsko. Te trzy stylizacje.. po prostu sie zakochałam! Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hoho, ale eleganckie stylizacje. Bardzo mi się podobają :)
    Kupiłam koszulę, szczególnie zachęciło mnie to, że jest za sm. Zastanawiam się nad tymi oficerkami są niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam tę koszulę. Jest znakomita, bardzo mi się podobają zestawienia z nią.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak ubrałam lalkę jak tylko zobaczyłam te rzeczy(środkowa stylizacja. Wszystkie zestawy są ciekawe. Lubię takie "bezbarwne" zestawienia gdzie graja niuanse kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń