2012/10/19

Nowy wygląd stardolla


Przed chwilą logując się na stardolla zauważyłem nowy wygląd, nie ma co się rozpisywać, lecz mnie się nie podoba. A wy co sądzicie? Ja mam nadzieję że niedługo przywrócą stare tło, lub zrobią metamorfozę stardolla 2012, mam ochotę na jakąś "małą" zmianę :)

EDIT:


____________________

Mam nadzieję że zdążę dziś ujawnić wyniki konkursu na Paris Hilton. Wcześniej, jak obiecałem nie pojawiły się ponieważ po prostu miałem cały tydzień zapełniony sprawdzianami, dosłownie. A jutro wychodzę od rana na kilka godzin i w niedzielę mam urodziny, tak więc postaram się zrobić to już dzisiaj, bez nerwów.

32 komentarze:

  1. ale z Ciebie bogaczka :***********

    OdpowiedzUsuń
  2. aha? to już o nowościach nie można napisać :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zauważyłam wcześniej ;)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba nowy wygląd tła Stardoll :) Konto masz bogate, fakt :) Dobrze,że dzisiaj pojawią się wyniki na Paris Hilton, gdyz brałam w nim udział i już myślałam,że o tym konkursie zapomniano :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm reklamowanie sklepów na siłe? Tak to raczej można nazwać. mam taką nadzieje że to jest na chwile szybko się zmieni. Rozprasza mnie to jak teraz tak patrze.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się nie podoba ten wygląd. Przy okazji wszystkiego NAJ :**


    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie takze jest to obojetne.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do starbazarku 50 % !!!!


    kicia1912

    OdpowiedzUsuń
  9. mi tam obojetnie, nie zwracam na takie uwage) ale jezeli cos jzu mowic, to to jest jakies bardziej ciekawe) ale to raczej zniknie, no bo to jest tylko reklama)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ale tak szybko? Jeden dzień jedna chwila i już wszystko wygląda inaczej!
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  11. Tło jak zawsze się zmienia na jakieś questy :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. niezbyt mi się podoba, ale w sumie mi to obojętne

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi w sumie obojętne , ale wolałam jak było normalnie . Może admini szykują jakąś wielką lub małą metamorfozę stardoll'a :) Pamiętam jak była wielka metamorfoza stardoll chyba w 2010 roku (?) , bo zmianie wtedy wszystko było takie dziwne , nie różowe tylko fioletowe , ale teraz nie wyobrażam sobie , że stardoll miałby wyglądać inaczej :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  14. Także cieszyłabym się gdyby wprowadzili jakieś nowe zmiany ;p

    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mi to obojętne, chociaż TK, chciałabym już inne tło na stardoll. To już jest w miarę długo. Skoro admini mają czas na robienie takich tandetnych ciuszków to może i na tło znajdą czas?

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam sie z tobą .Wygląd nowego stardolla nie jest zbyt ciekawy ,ale przypomina mi DKNY-2007 rok .Mój ukochany rok ,początki stardoll ,Boże Narodzenie .: 3




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super z resztą w sklepie pojawiły się inne firmy hardchors czy jakoś tak w zakładce osobnej i tak ok 33-4 l7ub 5 sklepów jest :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny ten nowy wygląd


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie gadaj, że to przez przypadek pokazałeś innym konto. Chciałeś tylko tak poszpanować jak Imagination. ;)

    A co do wymiany tła na stardoll to jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podoba mi się nowy wygląd Stardolla :/

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowy wygląd na na celu bardzo duży rozgłos, bo każdy kto zobaczy nowe tło wie że doszło coś nowego, a tak to musi się naszukać inni to robią a inni nie . Nowy wygląd nie jest najlepszy, ale mam nadzieje że to tymczasowo na rozgłośnienie sprawę że w shwit shopie i w starplazie doszły nowe przedmioty. Nie przypomina mi się, żeby admini w taki sposób- rozgłaśnianie zachęcali do kupna,
    te ubrania, rzeczy są bardzo dobre , dzięki blogom wiemy że się dodali, ale to dodatkowa pomoc z strony adminów którą jestem pozytywnie zaskoczona
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. To tło jest tylko na czas tej całej kampani, chciałabym żeby admini zmienili całą sztę graficzną, szczególnie kolor, żeby nie był taki słodki -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. HAHAHAHA, SZCZERZE? specjalnie to przerobiłem i czekałem kto pierwszy napisze o tej sumie<3
    Ale jesteście jak ja - najpierw przeglądacie wszystko do okoła, a potem to o co głównie chodzi :)
    Tak to mam jakieś 60sd, hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. A no widzisz, to nie był żaden przypadek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogólnie jest mi to obojętne, jednak poprzednie tło wyglądało według mnie estetyczniej.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń