2012/10/28

Wybór Dnia

Dzisiejszym Wyborem Dnia jest bluzka ze sklepu SuperTrash Girls-Umbrella Rose Shirt. Kosztuje 20 stardollarów. Ja jej nie kupię. Nie powiem-nie jest zła, ale wybitna także nie.

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną sd na jej zakup :)
A co Wy o niej myślicie, kupicie? 

*Przepraszam, że dopiero teraz dodaje ten post, ale cały dzień pisałam artykuł na konkurs dziennikarski. Zamiast artykułu dotyczącego Stardoll, mogę zamieścić go niebawem na blogu :) Jeszcze raz przepraszam.

40 komentarzy:

  1. nie podoba mi się, jest dziecinna i ma brzydkie rękawy. i ta cena. nie kupię jej na pewno :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. No średnia... gdyby inne kolory byłaby lepsza. Nie kupię :/

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest urocza, ale trochę za droga :P

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladna bluzeczka..podoba mi sie kolor...chyab kupie

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się,a pozatym jest droga .;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupię , jest za dziecięca , a poza tym nie stać mnie na nią ;p

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  7. niepotrzebnie robili ciemne rękawy.. poza tym jak na zwykłą bluzkę, cena 20sd to ewidentnie za dużo! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się nie podoba :/

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta bluzka, jednak nie jest warta tej ceny.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka taka sobie ale cena nie jest jej warta.

    star_miss_101

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziecinna, odrobinkę kiczowata i dziwna ;D
    Nie kupię z pewnością.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie dziecinna, raczej jej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jest warta swojej ceny ni w ogóle nie specjalnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletny niewypał. Bluzka się wydaję jakby była zaprojektowana dla sześcioletniego dziecka. To te kolory przysuwają na myśl takie rzeczy. Z drugiej strony muszę przyznać, że wzór na niej jest bardzo dobrze wykonany ale jednak nie zmienia to faktu, że jednym słowem jest brzydka no i ta cena.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  15. Te czarne rękawy jak dla mnie nie pasują

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie sie nawet podoba, bo wlasnie szukalam cos takiego, bo wlasnie mam takie cos na rekawy,wiec to czarne bd mogla zakryc, a bluzke jakos uzyc.

    anika258Love.

    OdpowiedzUsuń
  17. jest bardzo dziecinna .Moim zdaniem lepsza byłaby gdyby nie miała tych ciemnych rękawków .Nadruk jest dosyć ładny i kolor też .Jednakże za taką wielką cene sie nie opłaca jej kupić .Ja napewno nie kupie .



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor. Mogli zrobić inny nadruk ale jest całkiem całkiem :P


    Johanna1231

    OdpowiedzUsuń
  19. dosyć dziecinna, Gdyby była biała albo szara to jeszcze okej - ale żeby różowa ;/

    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie prezentuje się zbyt ciekawie.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  21. jest całkiem, całkiem :)

    yuki.x3

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie kupię. Ze względu na cenę jak i na całokształt. Nie podobają mi się te czarne rękawy. Lepsza byłaby bez nich- po prostu cała jasnoróżowa z aplikacją na środku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. NIe podoba mi się, wygląda jak jakaś pidżama -.- i do tego jest strasznie droga, nie kupię.

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  24. Podba mi się tylko ten łososiowy. Reszta do bani..wzór i te czarne rękawy.. może w jakieś stylizacja by lepiej wyglądała, ale sama jest brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Te pomieszanie materiałów nie podoba mi się zupełnie . Do tego ten dziecinny róż. Ogólnie też ten wzorek jest tandetny . Co do tej bluzki to rzeczywiście cała jest jakaś taka dziecinna takie odnoszę wrażenie. Do tego cena za takie coś , kogoś fantazja poniosła. Nie widzę jej w swojej szafie.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba też jej nie kupię, nie podoba mi się.
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń