2015/10/07

Callie's Picks No. 50

Pięćdziesiąta kolekcja Callie's Picks, trafiła już do Plazy. Tym razem, motywem przewodnim jest Różowa Wstążka symbolizująca walkę z rakiem piersi. Związane jest to z tym, że październik jest miesiącem profilaktyki raka piersi. Wspominaną Różową Wstążkę możemy dostać za darmo. Myślę, że to bardzo fajnie, że Admini o tym pomyśleli. Co do samej kolekcji, największą gratką jest chyba granatowy płaszczyk, dostępny wcześniej w Pet a Porter. Myślę, że kupię też cielisty top i spodnie z Diora.
Jak Wam się podoba?





14 komentarzy:

  1. Rzeczy, które mi się podobają mam oryginalne, więc raczej nic nie kupię. Ogólnie dostawę oceniam jako nieudaną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja świetna, kupiłem już kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre rzeczy są bardzo fajne. Na pewno coś kupię =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy są bardzo fajne. Na pewno coś kupię =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Kolekcja mnie nie zachwyciła, a poza tym nie jestem wielką fanką różowego koloru. Jednakże bardzo mi się spodobała ta sukieneczka z kokardkami w pudrowym różu *-*

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  6. jest kilka rzeczy które muszę nabyć, ale poczekam jeszcze na wasz post Markowa Callie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka jakaś średnia. ;C Kupiłam tylko czarny płaszczyk, bo zawsze mi sie podobał.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciemny płaszcz jest wspaniały, od dawna na niego polowałam, ale nie mogłam nigdzie go wyhaczyć :D kupiłam jeszcze bluzkę, naszyjnik oraz wszystko co za starmonety łącznie z różową wstążeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcza sie nie spodziewałam w kolekcji, ale super. Zawsze mi sie podobal, ale po co wydawać na niego 600sd jak niektórzy, jak teraz można go kupić za 28sd jak sie nie mylę. Tematyka kolekcji jest niesamowita. Myślę, że z rakiem piersi trzeba walczyć, od lat kupuje produkty z różową wstążką w AVON, aby pomagac kobietom. Dobrze, ze stardoll też się tym zająl, a jeszcze lepiej, że mozemy nabyć wstązkę za darmo :) Mozemy pokazać, ze też chcemy walczyć ;) Wstązkę juz nabyłam i inne rzeczy już planuję kupić. Szkoda, że torebka z Diora, ktorej poszukuję od dawna jest za 48sd (niedawno widzialam za 30sd, ale brak hajsu) i do tego dla ss. A pieniedzy na razie na sd wydawac nie chcę. Może kiedys na byję torbę w lepszej okazji ;) Widzę duzo rzeczy z Diora, choćby spodnie i sukienka ;) Pozdrawiam Paulina71 P.S. Czy ta wstążka byla kiedyś w sprzedarzy? Zastanawiam mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kiedyś dostawało się jakieś gadżety z tą tematyką, typu kalendarz, filiżanka, miś itp. (aczkolwiek być może były możliwe do kupienia w suite shopie- w każdym razie mam je w swoim apartamencie za 0). Sama różowa wstążka była na 99% w każdej edycji pink ribbon, ponieważ mam taką już w swoim wyposażeniu :)

      Usuń
  10. Wielką fanką kolekcji nie jestem, ponieważ nie przepadam za różowym kolorkiem ale kilka rzeczy udało mi się wybrać :) Ogólnie bardzo lubię, kiedy coś jest oznaczone właśnie różową wstążką. Milutko mi sie robi :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się ze spodni i płaszcza :) Poza tym kolekcja nie zachwyca ale fajnie, że pojawiła się wstążeczka i stardoll pamięta o takich sprawach.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wydałem ponad 200 SD na to callies... myślę że przesadziłem za mocno...

    OdpowiedzUsuń