2015/10/19

HOT or NOT

Marlenka8

dora_dorka:
Kompletnie mi się nie podoba... Chociaż rzeczy na pierwszy rzut oka do siebie pasują, przy lepszym przyjrzeniu się wygląda to źle. Tatuaże, dziwny make-up, lewitująca bransoletka, masywne buty, kołnierzyk, okulary - chodzący koszmarek. No niestety, NOT.

DancerMarika:
Mnie całość nie przekonuje, ogólnie jakoś za dużo dodatków, przez co stylizacja wydaję się być przeładowana. Połączenie kamizelki i topu jest całkiem całkiem, jednak reszta jakoś mi nie pasuje. NOT.

Kaja1706:
Połączenie topu i spodni jest jak najbardziej poprawne i zawsze wygląda ładnie. Postanowiłaś dodać o tego kamizelkę - no dobra... Jednak uważam, że niepotrzebnie starałaś się dopasować do niej te wszystkie inne rzeczy, przez co mamy tam różne odcienie brązu i moim zdaniem nie wygląda to estetycznie. Nadmiar dodatków psuje stylizację, którą mogłyśmy jeszcze uratować. NOT.





agusiabb11

dora_dorka:
Po pierwsze, nie jestem przekonana co do wyboru tej torby, zastanawia mnie też wybór spodni. Z jakimiś jeansami i torebeczką na ramie stylka wyglądałaby fajniej. Brakuje mi też jakiejś biżuterii (np. zawieszki na kostkę) i paska. Ogółem nie jest źle, ale nie powala. Pomiędzy NOT+ a HOT/NOT.

DancerMarika:
Na pierwszy rzut oka wszystko było OK, jednak po przyjrzeniu się bliżej widzę minusy. Pierwszym z nich jest torebka, zupełnie tu nie psuje, drugim minusem są spodnie, wydaję mi się, że są zbyt szerokie, po pomniejszeniu ich byłoby świetnie.HOT/NOT.

Kaja1706:
Jasne, pastelowe kolory to zawsze świetne rozwiązanie, przynajmniej wg mnie, bo bardzo lubię takie zestawienia. Koszula i bardzo ciekawa narzutka ładnie ze sobą współgrają, dodatki również. Niestety nie jestem fanką tych spodni i moim zdaniem mogłaś je zastąpić jasnymi rurkami. HOT/NOT.




lilian_black

dora_dorka:
Nie za dobrze wygląda to połączenie beżów, bo całość się zlała i trudno wypatrzeć coś ładnego. Pomimo to, jeżeli pozbyć się korali i dać spodnie z odchylonymi nogawkami, stylkę mogłabym zaliczyć nawet do udanych. HOT/NOT.

DancerMarika:
Mi akurat połączenie beżów nie przeszkadza. Nie podoba mi się koszula oraz buty. Koszula wygląda na wepchnięta na siłę, natomiast same buty (same buty, ponieważ skarpetki są świetne) wyglądają trochę dziwnie. Po zmianie tych dwóch rzeczy, myślę, że byłoby OK. HOT/NOT.

Kaja1706:
Niestety dla mnie także nie jest to dobre połączenie kolorystyczne. Całość wyglądałaby lepiej gdybyś zestawiła ze sobą inne kolory. Przez nałożenie na siebie koszuli, swetra i płaszcza lalka wygląda trochę nieestetycznie. Na Twoim miejscu zdecydowałabym się albo na koszulę i płaszcz, albo koszulę i sweter. HOT/NOT.



Domni4

dora_dorka:
Tutaj nie ma tragedii, ot po prostu taki zwykły, elegancki look. Nic zbytnio się tutaj nie dzieje, a w dodatku ten prymitywizm mnie dokańcza. Niby wszystko ok, ale ręka się nie podnosi napisać wysoką ocenę. Nie podoba mi się i tyle... Między NOT+HOT/NOT.

DancerMarika:
No nie wiem, proste stylizacje też mają swój urok i potrafią sprawić efekt wow, jednak ta mi się zupełnie nie podoba. Na pewno wymieniłbym torebkę, średnio pasuje do reszty. Brakuje jakiś dodatków, chociaż myślę, że dużo by one nie dodały. NOT.

Kaja1706:
Rzadko kiedy widzę kogoś kto zakłada zwykłą sukienkę ze StarDesign, a przecież ona też ma swój urok. Lubię proste połączenia i uważam, że tu jest całkiem dobrze. Zdecydowałaś się na czerń i złoto - wszystkim dobrze znane zestawienie. Myślę, że gdybyś wymieniła torebkę i "powiesiła" ją na ramieniu lalki nie byłoby takiego efektu pustki i braku dodatków. HOT/NOT.






Zgadzacie się z ocenami? 
Za tydzień ocenimy: Laska007Girl, Patrycja4841, Mikaa170, Britney-star12.

13 komentarzy:

  1. Ciekawe oceny , agusiabb11 dałabym HOT , bo jej minimalistyczny styl mi się nawet spodobał, a z resztą ocen się zupełnie zgadzam :D Marlenka8 faktycznie ma (w mojej opinii) za dużo szczególików , a okulary, jak stwierdzila Dora-dorka, to już w ogóle jakiś koszmar, w ogóle nie pasują do reszty. Gdyby nie ten nadmiar dodatkow..
    Pozdro :D
    Queeeen_

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to najbardziej spodobała mi się pierwsza, jest najciekawsza, tylko odłożyć parę dodatków... dalabym jej Hot/Not, reszta Not.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Żadna stylizacja nie była na tyle przekonująca by mieć HOT. Zgadzam się z ocenami.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko :D Czemu trafiacie w najgorszym momencie? Dzięki za ocenkę ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze w piatek ok. 15 robie screena zeby jurorki mialy czas na ocene:)

      Usuń
  5. Wszystkie stylizacje podobają mi się, lecz pierwsza nie do końca :/
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 jest całkiem fajna, ale wydaje się być taka "mocna" (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgadzam się z oceną agusiabb11. Jej stylizacja jest świetna! Minimalistyczna, a kolory są cudownie i przemyślanie dobrane. Wszystko idealnie współgra, zaczynając od koloru włosów i pasemek, szminki aż do butów. Zupełnie nie zgadzam się już z oceną dory_dorki. Do tej narzutki nie dałoby się dobrać torebki na ramię. Nawet bransoletka na kostkę popsułaby ten "czysty" urok stylizacji. Pasek? Do tej bluzki? Bluzka wystawałaby brzydko za ten pasek :) Jestem ogromną fanką tych spodni, jeansy byłyby zbyt banalne... Naprawdę, według mnie stylizacja zdecydowanie na HOT.

    cherry9713

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 4 hot, reszta not

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i 4 hot, reszta not

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna stylizacja mi się jakoś nie spodobała niestety :/
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń