2015/10/31

Halloween'owy Pokaz Mody

Tak, to już dziś możecie zobaczyć u nas pierwszy pokaz mody Halloween, w którym zostaną zaprezentowane kreacje znanych i cenionych projektantów! Poszczególne kreacje komentowane są przez reporterkę modową Soxo_ (może niektórzy ją kojarzą), a w roli modelek wystąpiły największe piękności znane z branży modelingowej! 
Jesteście ciekawi? Zapraszam do rozwinięcia posta!










To już wszystkie kreacje. Mam nadzieję, że jakieś wpadły Wam w oko!
Teraz możecie oddać głos na modelkę, która zaprezentowała Waszym zdaniem najlepszą kreację:


11 komentarzy:

  1. Dorsze i KEBABA byłoby znacznie smaczniejszą firmą ;). Głos oddany na ostatnią panią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje były piękne i wybór był dość trudny ;) Jedynie szkoda że wszystkie przebrania były takie ponure.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć, Halloween nie jest zbyt wesołym świętem :)

      Usuń
  3. Mój głos leci na Kaję :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Z głosem waham się między Kają a Dorotą, upiorna Kaja1706 na koniu oraz wiedźma najbardziej mi się spodobały ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaja na koniu jest kwintesencją tego pokazu. Głos oddany oczywiście na nią i mam nadzieję że wygra, bo to jest po prostu IDEALNE.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wsxystkie sa piekne ale moj glos leci na Kaje
    Wikson111

    OdpowiedzUsuń
  7. Wsxystkie sa piekne ale moj glos leci na Kaje
    Wikson111

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Bardzo podoba mi się oprawa graficzna :D Głos leci do Dorki


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń