2015/10/19

Makijaż: say nothing is over

Dzisiaj pokażę Wam makijaż na oczach, których nigdy nie używałam, a wyglądają nie najgorzej :)
Zapraszam!


OCZY:
1. Na górnej powiece ryzujemy kreskę czarnym eyelinerem, dolną pokrywamy pomarańczową kredką.
2. Wracamy do górnej powieki, którą od zewnątrz zakrywamy cieniem w kolorze wyżej wspomnianej kredki.
3. Wewnętrzny kącik oka malujemy czarnym cieniem.
4. Lekko w okolicach rzęs używamy pomarańczowego cienia, tak jak na obrazku.
5. Rzęsy, ale tylko te górne malujemy czarnym tuszem (pierwotnie miał być szary, ale pomyliłam kolory i zorientowałam się, gdy pisałam post)


POLICZKI I USTA:
1. Policzki podkreślamy tak, by nam się podobało. Nie jestem w tym dobra no, ale coż...
2. Usta malujemy pomarańczową szminką ( nie zabijajcie, wiem, że nie lubicie kolorowych ust).



^ EFEKT KOŃCOWY ^

Co sądzicie?
______________

Chciałabym powiedzieć, że bardzo miło było mi czytać komentarze dotyczące szkoły, ponieważ wytworzyła się taka mała rozmowa, a na dodatek poprawiliście trochę ocenę trudności gimnazjum, porównując je z Waszymi liceami i studiami :) 

9 komentarzy:

  1. Według mnie nieźle to wygląda :D *-* może skorzystam ;3 u mnie w szkole jednym słowem masakra, ale nieważne.. w każdym razie dzięki za fajny pomysl i pozdro :D
    Queeeen_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie jest super, chociaż rzęsy bym dał jakimś ciemnym brązowym tuszem, jakoś ten czarny na tych oczach dla ss mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miał być szary, nie wiem jak ja to zrobiłam, ale jest czarny! :D
      Też nie lubię czarnego na oczach dla SS, przeważnie w ogóle nie maluję rzęs :)

      Usuń
  3. Mhm, cóż makijaż wygląda bardzo ładnie i schludnie, ale nie jest w moim guście. Nie przepadam za takimi barwami jak pomarańcz, żółć i tym podobne. Ja zawsze stawiam na czerń, biel, brąz, czy pudrowy róż, czasem także czerwień i błękit. Ale makijaż naprawdę ładny :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za pomarańczowym :/ Ale bardzo podoba mi się wykonanie.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :3 Zastanawiam się nad kolorem ust ale chyba wygląda ok :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super! Niby takie mocne kolory, ale twarz wygląda na taką młodziutką i delikatną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! A w połączeniu z fryzurą, super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Wyrazisty makijaż z mocnymi kolorami a jednak doll wygląda dośc delikatnie i kobieco :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń