2015/10/14

Nowa dostawa

Chyba wszyscy znają i lubią animacje autortwa Tima Burtona. Na tegoroczne Halloween mamy okazję przystroić nasz apartament przedmiotami związanymi z filmem Nightmare before Christmas! W sklepie Film Theory pojawiła się bowiem nowa dostawa, która obejmuje rzeczy wyraźnie inspirowane powyższym tytułem. Do wyboru mamy dwa piętra nowości, w tym kilka artykułów za starmonety. Ja nie przepadam za Halloween, więc raczej nic nie zakupię.
A Wy wybieracie się na zakupy? Jak podoba Wam się pomysł adminów?



10 komentarzy:

  1. Moja ilość sd jest równa trzem, więc nic nie kupię.
    Buty z pierwszej postaci na pierwszym piętrze są najlepsze z całej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja taka śmiechowa :D Podoba mi się kilka rzeczy ale nie wiem, czy w nie zainwestuje :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja słaba, tylko buty ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw dostajemy Emily oraz Wiktora, a teraz Jacka oraz Sally! Nie zgodzę się z powyższymi komentarzami, a co więcej, jako wielka fanka Burtona, dodam, iż kolekcja jest dość udana. Wybór jak i wykonanie postaci jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Halloween totalnie mnie nie kręci, ale przyznam, że jest parę rzeczy, które mi się spodobały (ale tylko z ubrań).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest kilka fajnych rzeczy :) Osobiście jednak nie jestem fanką halloween ;)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham halloween, makijaż już mam teraz tylko muszę pokój udekorować

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba coś zakupię, ale nie jestem pewna c;
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja bardzo mi się spodobała *-* Na razie kupiłam tylko szwy za sm na twarz :D

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazło się kilka nawet ciekawych rzeczy :) Nie wiem, czy coś kupię, ale pomysł nawet ok ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń