2015/10/17

SiM Poleca + Konkurs!

Kochani, witamy w kolejnym odcinku. Pewnie zauważyliście małą aktywność na blogu z naszej strony, a z resztą i Wy coraz mniej kometujecie i odwiedzacie bloga. My za swoje przepraszamy i szykujemy kilka atrakcji, no a od Was oczekujemy więcej odwiedzin. Przecież wiecie, jak bardzo motywujące są komentarze! :)


Torebka jest nawet ładna, mam ją od dłuższego czasu. Jedyne co mi w niej przeszkadza to jej ułożenie na doll. O wiele lepiej wyglądałaby gdyby była przyległa do ciała.

Tania torebka, o ciekawym kolorze. Nie jest może bardzo uniwersalna, ale myślę, że warto mieć ją w szafie, czasami może się przydać.

Torebeczka bardzo fajna, lecz z małą wadą - nie przylega do doll. Poza tym, ładnie wygląda i cena jest świetna. Ale przyznam, że wydawała mi się na bardzo łatwą do wykorzystania, ale jej krój jest nie lada wyzwaniem i długo marudziłam by coś stworzyć :D

1.Torebka- It Girls, Okulary- The Jet Set, Koszula- CP, Sweter- It Girls, Spodnie- It Girls, Buty- Melbourne Minimalism
2. Torebka- It Girls, Top- Bonjour Bizou, Pasek- Perfect Day, Spódnica- 9 to 5, Buty- YH, Narzutka- Chanel, Okulary- Bonjour Bizou
3. Torebka- It Girls, Narzuta- Subcouture, Buty- Pals, Pasek- Wild Candy, Bluzka- Decades, Spodnie- It Girls, Okulary- Mr.


KONKURS
Czujesz się prawdziwym stylistą i masz mnóstwo pomysłów? Chcesz zjawić się w kolejnym poście, otrzymać miano "Tygodniowy Stylista SiM" oraz nagrodę za swój świetny outfit? 
Nic prostszego!
Stwórz niepowtarzalną stylizację z dzisiejszym must have i do piątku wyślij w komentarzu pod tym postem. Każdy kolejny tydzień będzie szansą dla kogoś nowego, więc nie przejmuj jeżeli tym razem się nie uda :)



Co sądzicie o dzisiejszym must have? Która propozycja wykorzystania bardziej się spodobała? 
Podzielcie się opiniami :)

19 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ^^
    http://imagizer.imageshack.us/a/img911/7173/AKPcaB.png
    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post bardzo ciekawy stylizacje równiez intrygujace zgłaszam się

    http://oi59.tinypic.com/2ui9czo.jpg

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda stylizacja świetna na swój sposób, a torebka wydaje się trudna do wykorzystania. Najbardziej spodobał mi się 2 outfit. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt, ja też coraz rzadziej się wypowiadam, więc nie mam wam za złe, że waszej aktywności ;p. Torebka mi się nie podoba, druga stylizacja jest najlepsza w połączeniu z tą torebką. Trzecia stylizacja jest świetna, ale ta torebka nie pasuje... musiała bym nie widzieć jej detali wcześniej :). Co do konkursu, nie wiem czy się zgłoszę, nie jestem najlepszym stylistą pod dyktando ;) a ta torebka wydaje mi się trudnym elementem. Już, koniec eseju ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.bankfotek.pl/view/1942932
    Rzeczywiście, torebka nie jest łatwa do wykorzystania. Proponowane stylizacje nie podobają mi się, ale sama też chyba lepszej nie stworzyłam x).
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie super stylizacje, torebka to naprawdę trud, ale się opłacilo. Nie biorę udziału w konkursie, bo mi sie nie chce, chociaż mam taką jedną stylkę zapisaną w albumie z jej wykorzystaniem. Może cos się pojawi...paulina71

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje wszystkie przypadły mi do gustu, jednak ta torebka średnio mi się podoba. Co do konkursu nie jestem najlepszą stylistką dlatego jeszcze zastanowię się nad wzięciem udziału.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą torebkę, ale rzadko kiedy używam.
    Druga stylizacja podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylka :D jest taka... niewinna a mimo to całkiem intrygująca :)
    propozycja ode mnie
    http://oi61.tinypic.com/a2vhg2.jpg
    JustLoveMe95

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    http://i.imgur.com/FWwGvkl.png

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam tę torebkę,ale chyba nigdy nie miałam okazji jej użyć. Wasze stylizacje całkiem przypadły mi do gustu, szczególnie ta ostatnia. Myślę,że kiedyś spróbuję stworzyć coś z tym elementem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę tę torebkę :) Ale przyznam, że jest urocza :3
    Fajny pomysł na konkurs ale nie mam pomysłu na wykorzystanie jej. Powodzenia życzę ;)

    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dość dawna mam tę torebkę i przyznam, że nie raz zdarzyło mi się wykorzystać ją w stylizacji :) Najbardziej podoba mi się chyba pierwsza stylizacja :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    http://www.bankfotek.pl/view/1942994
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    http://bankfotek.pl/image/1943029
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nawet nie mam tej torebki :p W sumie, może ją kupię :D Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się ♥
    http://www.bankfotek.pl/view/1943269

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    http://www.bankfotek.pl/image/1944523

    nati_678

    OdpowiedzUsuń