2015/10/28

Makijaż - pomarańcz

Już za kilka dni niektórych z nas czekają imprezy z okazji Halloween! Mimo że święto to nie przynależy do naszego kręgu kulturowego, coraz bardziej wkrada się do naszej rzeczywistości. Trudno nie zauważyć panujących na wystawach dyni... Więc dzisiaj kolor pomarańczowy gości także w mojej propozycji makijażowej. Zapraszam!
  1. Cieniem w kredce caramel narysowałam prostą, grubą linię, która kończy się przed kącikiem oka.
  2. Na górnej powiece nałożyłam cień w kolorze marigold, a dolną część oka podkreśliłam pomarańczową kredką, którą nałożyłam mniej-więcej do konturu tęczówki.
  3. Od miejsca, gdzie zakończyłam aplikację poprzedniego cienia, nakładam nude beige, zakrywając cały wewnętrzny kącik. Wedle uznania można go teraz delikatnie rozjaśnić bielą.
  4. Na koniec maluję rzęsy dolnej powieki i w zewnętrznym kąciku także górnej. Użyłam mascary w kolorze sienna.


Na usta nałożyłam dwie szminki: najpierw jedną warstwę klasycznej czerwieni, a następnie zakrylam ją całkowicie pomarańczem. Dzięki temu kolor jest mocniejszy i ma ładniejszy odcień.
Na policzkach tradycyjnie bronzer z Sephory w kolorze rose oraz pomarańczowy blusher z Dot o wdzięcznej nazwie warm apricot.

Mam nadzieję, że podoba Wam się ukończony makijaż! Szczerze mówiąc, bardzo przypadł mi do gustu. Wydaje mi się, że kolor ust znacznie ożywił twarz mojej doll.

13 komentarzy:

  1. Makijaż niezbyt mi się podoba. W makijażu lubię pomarańczowy, ale tylko na ustach
    i policzkach ^ ^'

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż. Bardzo podoba mi się jego kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo tego, że nie lubię pomarańczowego, ten makijaż bardzo mi się podoba ;)
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie pomalowane oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, taki w kolorze słonecznej jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, a do tego doll wygląda pięknie :3
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka ma śliczny odcień, ale ten pomarańczowy Total Look do mnie nie przemawia
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka ma śliczny odcień, ale ten pomarańczowy Total Look do mnie nie przemawia
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o pomarańczową szminkę, to tak sobie, ale oczy pomalowane cudnie!

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń