2015/10/24

SiM Poleca

Kochani, jak się macie, jak się podoba jesień? 
My jesteśmy nieco zmęczeni, ale nie padamy na duchu. Czas leci, aż za szybko i weź sobie człowieku pomyśl, że już minął tydzień od ostatniego postu z tej serii... No cóż, to skoro nastąpił nowy tydzień, mamy nowy must have i uwaga, dziś przedstawimy pierwszego Tygodniowego Stylistę SiM. Zapraszamy!


Bardzo polecam ten naszyjnik. Dzięki jego żywo-żółtym kolorze stylizacja wydaje się weselsza. Cena tego dodatku jest bardzo niska :)

Tani naszyjnik, o świetnym kolorze. Jedną z największych zalet tego naszyjnika jest to, że chowa się pod włosy i ubrania, przez co można go wykorzystać na wiele sposobów. Myślę, że warto go mieć w szafie, zawsze może się przydać, a nie kosztuje zbyt wiele.

 Martyna z Darkiem już wszytko powiedzieli, jednak muszę dodać też coś od siebie. A więc, pamiętam czas, gdy faktycznie cały Stardoll był pochłonięty przez ten oto naszyjnik i na każdym kroku były spotykane stylki z jego użyciem. Teraz "fejm" tego naszyjniczka spadł, ale pozytywne strony, czyli to za co go tak kiedyś lubiono - zostały. Podsumowując, zapomniany, lecz świetny naszyjnik, który musi znaleźć się w szafie każdego fashionisty. 


1. Naszyjnik x2- Original Future, Bluzka- Decades, Spódniczka- Evil Panda, Torebka- Preety n' Love, Buty- Melbourne Minimalism
2. Naszyjnik- Original Future, Bluzka- Nelly, Spódnica- Nelly, Torebka- Nelly, Buty- YSL 
3. Naszyjnik- Original Future, Buty- Pals, Spodnie- Velvet Orchid, Torebka- Chanel, Sweter- LE, Kurtka- Subcouture, Okulary- Mr.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tygodniowym Stylistą SiM zostaje...

kociaczek1995
.

Serdeczne gratulacje! Nagroda została wysłana i mam nadzieję, że będzie często widniała w Twoich wspaniałych kreacjach :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czujesz się prawdziwym stylistą i masz mnóstwo pomysłów? Chcesz zjawić się w kolejnym poście, otrzymać miano"Tygodniowy Stylista SiM" oraz nagrodę za swój świetny outfit? 
Nic prostszego!
Stwórz niepowtarzalną stylizację z dzisiejszym must have i do piątku wyślij w komentarzu pod tym postem. Każdy kolejny tydzień będzie szansą dla kogoś nowego, więc nie przejmuj jeżeli tym razem się nie uda :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Co sądzicie o dzisiejszym must have? Która propozycja wykorzystania bardziej się spodobała? 
Podzielcie się opiniami :)

33 komentarze:

  1. Szczerze zastanawiam się jak oceniane są stylizacje w Waszych konkursach. Może jakieś uzasadnienie co do wyboru? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do stylizacji, tylko druga. 3 byłaby nice, gdyby nie naszyjnik.

      Usuń
    2. Moim zdaniem wybierane są stylizacje najlepiej wykonane i najładniejsze ze zgłoszonych ;)
      A jeśli to nie jest twoja stylizacja, to nic.
      Trzeba próbować dalej. Kiedyś się uda!

      Usuń
    3. Czemu od razu zakładacie, że chodzi o moją stylizację? Owszem, jestem pewna siebie i sądzę, że wyszedł mi naprawdę dobry outfit, ale było kilka lepszych zgłoszeń. :) I zauważyłam to już jakiś czas temu, coraz więcej wygranych prac jest słaba. No, ale nic, pogratulować wypada. :)

      Usuń
    4. Zgadzam sie z Angelika, byly lepsze prace. Ta jest... kiepska.

      Usuń
    5. Skąd jest teraz tyle niezadowolenia w młodzieży? Nie ma rzadnych konkursów, skarżycie się, że na blogu nie ma nic ciekawego, a jak jakiś zorganizujemy to też źle... A wracając do wybierania pracy, to prawde mówiąc, jedynie dwie stylizacje były na jakim takim poziomie.

      Usuń
    6. Odpowiedź jest prosta, każdemu podoba się coś innego i inaczej ocenia. Mi np bardzo podobała się praca cloeilu i uważam że to była najlepsza praca, więc po części nie zgadzam się z wyborem, ale oczywiście gratuluję!

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ^
    żadnych*
    Nie wiem skąd tyle niezadowolenia w młodzieży, ten etap mnie już ominął. :) Co nie zmienia faktu, że zabrzmiałaś jak 40.
    Ja tylko napisałam, że zastanawiam się nad oceną, pod jakim kątem wybierasz pracę. Teraz tym bardziej chcę wiedzieć skoro napisałaś "dwie stylizacje były na jakim takim" poziomie.
    Sama jestem redaktorką i sama staram się trzymać uzasadnień, to istotny element. Gdyby był w poście, pewnie nie fatygowałabym się komentować.
    Btw. ani ja, ani Cloeilu nie skarżymy się, nie narzekamy... so? Skąd ten wniosek na początku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz dowiedzieć się mój sposób oceniania i jakie do dwie prace były? Bardzo proszę, czekam na priv

      Usuń
    2. Angelika po prostu wygrała najlepsza stylizacja i nie ma co się bulwersować. Nie zawsze będziesz wygrywać. Ciekawi mnie to jak na stardoll-for-poland będziesz wybierać zwycięzcę. Hahahah...pewnie będziesz wybierać po tym kogo najbardziej lubisz..

      Usuń
    3. Oszczedze sobie czasu :)
      ^Filip, jesteśmy na sim to po pierwsze, po drugie czas pokaże. Miłego dnia!

      Usuń
    4. To z niecierpliwością czekam na wyniki najlepszej stylizacji na for-poland. Oczywiście nie obejdzie się bez mojego komentarza...

      Usuń
    5. W sumie to dobrze, że nie wygrywają te same osoby i każdy ma szansę. ;)

      Usuń
  3. Posiadam naszyjnik ale nie wykorzystuję go często ze względu na to że zazwyczaj nie pasuje, a co do konkursu postaram się zgłosić jak nie zapomnę :P A stylizacji jednej nie wybiorę bo wszystkie są świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. http://bankfotek.pl/view/1944770

    IAmNoOne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie zwróciłam uwagi na ten naszyjnik. W sumie jest całkiem ok :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo podoba mi się druga stylizacja. Pierwsza wydaje mi się..nudna? Za to trzecia, kompletnie nie mój gust. Sam naszyjnik nie podoba mj się wcale, naprawdę nie jest ładny. Poza tym, jego kolor jest straszny.

    Kogucik12345

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik taki sobie. Pierwsza stylizacja, jest okey, druga moim zdaniem najlepsza z tych trzech stylizacji. Jeśli chodzi o trzecią stylizację, to naszyjnik kompletnie do niej nie pasuje.. Gratuluję przede wszystkim zwyciężczyni :)

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.bankfotek.pl/view/1944853
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także posiadam ten naszyjnik, ale rzadko go używam.Wasze stylizacje jak zawsze są świetne! A stylizacja tygodnia jest bardzo ładna. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.bankfotek.pl/view/1945080

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie to każda stylizacja ciekawa. :)

    http://www.bankfotek.pl/view/1945135

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik fajny i nawet ładny, dziwię się, że nie zwróciłam wcześniej na niego uwagi, zwłaszcza przy tej cenie ;) Wszystkie stylizacje mi się podobają i aż sama nie mogę się zdecydować która najbardziej :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwycięska stylizacja również mi się podoba, po komentarzach powyżej myślałam, że była słaba w porównaniu do innych, ale jednak sądzę, że była jedną z lepszych, choć jeszcze spodobały mi się chyba ze dwie stylizacje m.in. cloeilu
      zosia21212z

      Usuń
    2. ale po sprawdzeniu jednak sądzę *

      Usuń
  13. Bardzo lubię ten naszyjnik, mimo że nie używam go zbyt często. Stylizacje bardzo mi się podobają, szczególnie druga i trzecia :) Gratuluję też kociaczek1995 tytułu tygodniowego stylisty! :)
    Zgłaszam się.
    http://i.imgur.com/KEB0lmT.png

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, jest bardzo ładny i często go wykorzystuje ;)
    oto stylizacja http://www.bankfotek.pl/view/1945301
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się wszystko podoba, ale nie wystartuje w konkursie, czekam na inny przedmiot :) paulina71

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo za wygraną, jestem pewna że prezent będzie często wykorzystany ! Jeszcze raz dziękuję :) ♥
    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutaj nowa stylizacja:
    http://www.bankfotek.pl/view/1945690

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń