2015/10/29

LOOKBOOK - Subcouture

Kochani, pamiętacie jeszcze Subcouture? Pewnie część już o tym zapomniała, jednak mamy do zaproponowania lookbook. Polecanych rzeczy już co prawda nie zakupicie, ale mam nadzięję, że nasze stylizacje Was zainspirują. Miłego wieczoru, no i zapraszamy to obejrzenia :)



Stylizacje:

DancerMarika
1. Buty- Subcouture, Czapka- Original Future, Torebka- Archive, Spódniczka- RIO, Kurtka- Subcouture, Naszyjnik- Nelly, Bluzka- Frankie Morello


Soxo_
2. Buty- Subcouture, Marynarka- CP, Torebka- CP, Spodnie- Archive, Buty- Fever
3. Buty- Subcouture, Płaszcz- CP, Bluzka (Sukienka)- Original Future, Spódnica- Original Future, Naszyjnik- PPQ, Torebka- MSW
4. Buty- Subcouture, Marynarka- Balmain, Bluzka- MSW, Torebka- CP, Spodnie- Special Offer, Okulary- LE


5. Sukienka- Subcouture, Kurtka- Nelly, Naszyjnik- CP, Plecak- Nelly, Kapelusz- Bonjour Bizou, Buty- Balmain
6. Spódnica- Subcouture, Torebka- Subcouture, Okulary- CP, Marynarka- RIO, Łańcuszek- PPQ, Buty- LE
7. Narzutka- Subcouture, Spodnie (Kombinezon)- Subcouture, Buty- Subcouture, Bluzka- Nelly, Torebka- CP


dora_dorka
8. Torebka- Subcouture, Spódnica- Endangered Species, Golf- It Girls, Okulary- CP, Buty- Versace
9. Buty- Subcouture, Sukienka- Cheap Monday, Kurtka- Original Future, Torebka- Antidote, Zawieszka- INK'D
10. Spodnie (Kombinezon)- Subcouture, Koszula- Pals, Buty- Pals, Bomber- Original Future, Torebka- Royalty, Naszyjnik- Couture, Pierścionek- Sunny Bunny

Zdążyliście zrobić zakupy? Jakie perełki zdobyliście? Które stylizacje uważacie za udane? 
Podzielcie się opiniami :)

14 komentarzy:

  1. Mam parę rzeczy z tego sklepu. Wszystkie stylizacje są boskie, nie umiem wybrać najlepszej :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wszystko idealnie do siebie pasuje - czysta perfekcja!
      majowa_pani

      Usuń
  3. Kupiłam trochę rzeczy, jest kilka stylizacji które przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kilka rzeczy z Subcouture i kupiłabym więcej gdybym mogła :D
    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co chciałam z subcouture zakupiłam. ;D Stylizacje nr 1,5,6,7 i 10 są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja DancerMariki jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupiłam dużo ale jestem mega zadowolona :D Ostatnia stylizacja Soxo_ cudo :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę, świetne stylizacje :) Mi się bardzo podobają, są świetne. Ja niestety mam krucho z kasą, dlatego nic nie kupiłam :(. Może kiedyś się w coś zaopatrzę, ale naprawdę wasze stylizacje są cudowne :D paulina71, czekam na kolejny lookbook :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja od DancerMarika oraz ostatnie od Soxo_ i Dora_Dorka strasznie mi się podobają :) Ja zdążyłam kupić wszystko, co chciałam :3 Tzn jedną narzutkę w zebrę, spodenki, dwie sukienki, narzutkę przewiązaną w pasie oraz jedne buty :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam zachwycona butami tej kolekcji kupiłam 3 pary: łaciate, czarne sandałki z fredzelkami i złotymi dodatkami oraz szpilki nude. Do mojej szafy dołączyła również długa czarna sukienka z rozcieciem, która skradła moje serce gdy ją tylko zobaczyłam :)
    Jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu chociaż wszystkie są niebanalne i kreatywne
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam zachwycona butami tej kolekcji kupiłam 3 pary: łaciate, czarne sandałki z fredzelkami i złotymi dodatkami oraz szpilki nude. Do mojej szafy dołączyła również długa czarna sukienka z rozcieciem, która skradła moje serce gdy ją tylko zobaczyłam :)
    Jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu chociaż wszystkie są niebanalne i kreatywne
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam wszystko, co chciałam :) Stylizacja DancerMariki przypadła mi do gustu, jak najbardziej mi się podoba :>

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń