2015/10/07

Makijaż

Witam po krótkiej przerwie! Dzisiaj mam dla Was kolejny, nieco jesienny makijaż. Nie wiem, jaka panuje pogoda tam, gdzie mieszkacie, ale mnie dzisiaj przewiewało na wylot. Zdecydowałam się więc wyskoczyć na zakupy między zajęciami po nowy szal... i to właśnie jego kolory są moją inspiracją na dzisiejszy look. Zapraszam do dalszej lektury.


  1. Górną powiekę obrysowałam kredką w kolorze wine red, a następnie nałożyłam cień do oczu w bardzo podobnym odcieniu - velvet red.
  2. Nad poprzednio nałożonym cieniem pociągnęłam linię jedna warstwą brązu; ja użyłam kosmetyku z Sephory, ale zbliżony kolor z Dot będzie wyglądał równie dobrze.
  3. Kolejnym krokiem jest użycie żółtego mimosa w wewnętrznym kąciku oka. Sam kącik rozjaśniłam także bardzo jasnym waniliowym kolorem.
  4. Na sam koniec od połowy powieki ku zewnętrznemu kącikowi nałożyłam lekko rudawy cień w kredce o nazwie caramel. W zależności od upodobań można jeszcze wytuszować rzęsy lub namalować kreskę eyelinerem.

Nie pomalowałam ust, co jak zwykle wytłumaczę brakiem odpowiedniego koloru w mojej stardollowej kosmetyczce. Na policzkach użyłam blushera w odcieniu melon madness.

Przepraszam za trochę nieogarnięty wygląd doll, ale jestem w trakcie zmian, a nie do końca mogę się zdecydować na nowe części twarzy. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam go gustu! 

8 komentarzy:

  1. Idealny *-* Zakochałam się w tym makijażu.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo fajny :) Nowe części wyglądają dobrze :) tylko nos mi się nie podoba :/ Ale ważne, żeby Tobie się podobał :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż, taki jesienny :) Idealny na tę pogodę, która panuje za oknem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż ładny, twarzy nie poznałam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaz jest naprawdę śliczny - taki jesienny, idealny na tą porę roku. Ożywia go dodatek żółtego cienia, sprawia to wrażenie takiego rozświetlonego :) Pasuje on do tych liści za oknem, w końcu mamy piękną złotą jesień :) Twojej twarzy zupełnie nie poznalam, ale na razie twoja metamorfoza wygląda ciekawie, mam nadzieję, że wyjdzie :) Pozdrawiam serdecznie :) Paulina71

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no makijaż naprawdę bardzo ładny *-* Jeden z lepszych, które do tej pory się pojawiły :D

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń